Xboxlife forum

Homefront - Home is where the war is

Snak om first-person-shooter spil.

Re: Homefront - Home is where the war is

Indlægaf Them » 19. mar 2011 15:00

Updater i dag eller hvad??
Them
Niveau 4
 
Indlæg: 736


Re: Homefront - Home is where the war is

Indlægaf HellRider2000 » 19. mar 2011 15:14

AMZB skrev:Ud fra hvad jeg læser her og min i forvejen manglende lyst til spillet er det ikke noget jeg gider at bruge 400 kr på .. Der er ikke rigtig nogen der siger at mp er god, hverken her eller nogen andre steder..

Indtil andet er bevist køber jeg det ikke..

kom nu ind i kampen Bruun. Det kan sku ikke være rigtigt at jeg skal være den eneste som ærgre sig over at have købt spillet....... Lad os så da i det mindste ærge os sammen. .?
Hrmpf...
HellRider2000
Niveau 4
 
Indlæg: 480


Re: Homefront - Home is where the war is

Indlægaf AMZB » 19. mar 2011 15:54

HellRider2000 skrev:
AMZB skrev:Ud fra hvad jeg læser her og min i forvejen manglende lyst til spillet er det ikke noget jeg gider at bruge 400 kr på .. Der er ikke rigtig nogen der siger at mp er god, hverken her eller nogen andre steder..

Indtil andet er bevist køber jeg det ikke..

kom nu ind i kampen Bruun. Det kan sku ikke være rigtigt at jeg skal være den eneste som ærgre sig over at have købt spillet....... Lad os så da i det mindste ærge os sammen. .?


Nope, ellers tak gamle jas [-X
AMZB
 


Re: Homefront - Home is where the war is

Indlægaf AMZB » 19. mar 2011 15:57

Fandt forresten et billede af john igang med at skovle sne.. Tror det er fra denne vinter af..

Billede
AMZB
 


Re: Homefront - Home is where the war is

Indlægaf IkkNico » 19. mar 2011 15:58

Så fik jeg gennemført SP, og selvom jeg tog mig god tid for virkelig at komme ind i historien (og finde intel), så tog det kun 5-6 timer at komme igennem ... men det vidste I nok godt i forvejen.

Dårligt:
> Vente på NPCere skal kravle gennem huller, vælte køleskabe osv.
> Lyden var noget tynd
> Kampagnen var for kort (da den var slut, sad jeg bare og ville have mere, mere, mere).
> Rianna. Hvad laver den so i modstandbevægelsen, hvis hun alligevel skal tude over ALLE, der bliver skudt.

Godt:
> Historien
> Gameplay
> Pauser mellem ildkampe, altå hvordan spillet var pacet

Alt i alt, en positiv oplevelse, og jeg skal helt sikkert også forsøge at komme igennem på Guerilla mode.

Jeg bemærkede i øvrigt at proxy kunne locke på helikoptere, kan de også det online?
Hvis ikke, er det en mærkelig ting at undlade.


AMZB skrev:Ud fra hvad jeg læser her og min i forvejen manglende lyst til spillet er det ikke noget jeg gider at bruge 400 kr på .. Der er ikke rigtig nogen der siger at mp er god, hverken her eller nogen andre steder..

Er du stiv?
MP er da blevet rost en hel masse.

> Reviews på metacritic siger næsten samstemmende at SP er for ringe, men MP er superfedt.
>Tag et kig på diverse fora, f.eks. gamefaqs eller det officielle. Jep, folk brokker sig, men brokkehovederne har en tendens til at være de flittigste postere. På begge ovennævnte fora findes der tråde og indlæg, der roser MP (nogen endda i lidt for høj grad).
>Youtube gameplay videoer, også inkl. kommentarer, er nemme at finde.

At sige der intet positivt er sagt om HF MP er at skyde meget langt forbi målet ... men du er jo heller ikke den store fodboldtosse ;)
det er huskat det er en skildpadde den er sort
IkkNico
Niveau 8
 
Indlæg: 6447

Brugeravatar

Re: Homefront - Home is where the war is

Indlægaf AMZB » 19. mar 2011 16:12

Har du ret i.. Spillet tænder mig stadig ikke uanset hvordan man vender og drejer det.. FAktum er at jeg hellere ville bruge mine penge på et spil jeg faktisk var pumped over.. Og det er jeg 100 % ikke over det her..
AMZB
 


Re: Homefront - Home is where the war is

Indlægaf IkkNico » 19. mar 2011 16:17

Så må du ned i blockbuster og leje det ;)
det er huskat det er en skildpadde den er sort
IkkNico
Niveau 8
 
Indlæg: 6447

Brugeravatar

Re: Homefront - Home is where the war is

Indlægaf AMZB » 19. mar 2011 16:26

IkkNico skrev:Så må du ned i blockbuster og leje det ;)


Sådan noget findes ikke her ude på landet..
AMZB
 


Re: Homefront - Home is where the war is

Indlægaf IkkNico » 19. mar 2011 16:51

Så mejeriet
det er huskat det er en skildpadde den er sort
IkkNico
Niveau 8
 
Indlæg: 6447

Brugeravatar

Re: Homefront - Home is where the war is

Indlægaf Det bare Arne » 19. mar 2011 17:13

Spillet bliver en hel del nemmere og sjovere når man får unlocked den Rhino dér. NICE
Det bare Arne
Niveau 1
 
Indlæg: 57


Re: Homefront - Home is where the war is

Indlægaf IkkNico » 19. mar 2011 17:49

Hov? Hvir kan læse alle mine pick-ups efter jeg er færdig. Jeg læste dem ikke undervejs. jeg kan ikke finde dem nogle steder i menuen
det er huskat det er en skildpadde den er sort
IkkNico
Niveau 8
 
Indlæg: 6447

Brugeravatar

Re: Homefront - Home is where the war is

Indlægaf THE TARD HUNTER » 19. mar 2011 17:56

Glæder mig til at prøve online delen :D
smokh
THE TARD HUNTER
Niveau 5
 
Indlæg: 1056


Re: Homefront - Home is where the war is

Indlægaf IkkNico » 19. mar 2011 23:46

Efter nogle timer i selskab med HFs multiplayer kan jeg slet IKKE erklære mig enig i den massive kritik xboxlife publikummet har lagt på bordet. jeps, der er nogle fejl, og der er helt sikkert også noget, der kan rettes, men i det store hele var det en meget positiv oplevelse.

Dårligt:
> Der mangler et håndholdt våben, der kan locke på de store fugle
> Irons sights (de passer mig bare ikke i HF)
> Lille våben udvalg
> Jeg skal lade være med at spille som var det COD, og må lige finde den gamle spillestil fra BC2 frem

Godt:
> Maps
> minimal lag
> Hit detection
> Ingen "billige" taktikker (endnu)
> Spawn system (men ville blive endnu bedre med BC2 spawn)

Ville hellere bruge resten af natten på at spille, men skal desværre til familie tamtm i morgen. det er lige 12-14 timers online HF jeg mister der :(
det er huskat det er en skildpadde den er sort
IkkNico
Niveau 8
 
Indlæg: 6447

Brugeravatar

Re: Homefront - Home is where the war is

Indlægaf HellRider2000 » 20. mar 2011 06:53

Jeg må vist også lige komme med en Update. Spillede i et par timer i går aftes på mp, i det bedst tænkelige selskab og det vendte op og ned på min opfattelse af mp delen af dette spil. Jeg er blevet positivt overrasket over flere ting, men noget som jeg virkelig godt kan lide er detaljeringsgraden af de forskellige baner.

Jeg må dog indrømme at sp delen ikke tænder mig det mindste, men det er helt klart gået op for mig at det er bare fordi jeg ikke gider sidde alene og game. Længere er den ikke.

Jeg skal helt klart spille det noget mere.

Gaaab det var en tidlig post.......
Hrmpf...
HellRider2000
Niveau 4
 
Indlæg: 480


Re: Homefront - Home is where the war is

Indlægaf ilhan50 » 20. mar 2011 11:13

HellRider2000 skrev:Jeg må vist også lige komme med en Update. Spillede i et par timer i går aftes på mp, i det bedst tænkelige selskab og det vendte op og ned på min opfattelse af mp delen af dette spil. Jeg er blevet positivt overrasket over flere ting, men noget som jeg virkelig godt kan lide er detaljeringsgraden af de forskellige baner.

Jeg må dog indrømme at sp delen ikke tænder mig det mindste, men det er helt klart gået op for mig at det er bare fordi jeg ikke gider sidde alene og game. Længere er den ikke.

Jeg skal helt klart spille det noget mere.

Gaaab det var en tidlig post.......


haha har du gamet hele natten :mrgreen:
Tro mig det gør jeg også når jeg får det hehe
ilhan50
Niveau 5
 
Indlæg: 854


ForegåendeNæste

Tilbage til FPS

Hvem er online

Brugere der læser dette forum: Ingen og 39 gæster