Xboxlife forum

Black Ops ™ - Den Officielle Tråd (Call of Duty: Black Ops)

Snak om first-person-shooter spil.

Re: Black Ops ™ - Den Officielle Tråd (Call of Duty: Black O

Indlægaf lucky ba » 7. nov 2010 19:22

Major Oblivious skrev:
SvAmP skrev:
BooZe skrev:Jeg må lade Dreiager om alle de tekniske info, jeg bliver nødt til at spille på fransk for at kunne komme ind på serverne. På PS3 er der lukket for alle servere, pånær de franske. Men gameplay mæssigt kan I bare stille spørgsmål :P



kan man være i party i alle de forskellige game mods? synes det var et minus i mordern warfare 2.

Har set en video, hvor én spiller Demolition, og sidder i party. De har sågar et lille party-ikon, hvis nogen snakker.
Men de har udtalt at Partychat er fjernet i de spilmodes, hvor det kan give en fordel. Alle andre vil party-chat være muligt.

som der var en der skrev tidligere i forumet (jeg tror det var Booze) så kan man sidde i party-chat i alle gamemodes, undtagen Search & Destroy...
Repens.Ra - Decerto MW3 clan
lucky ba
Niveau 4
 
Indlæg: 541


Re: Black Ops ™ - Den Officielle Tråd (Call of Duty: Black O

Indlægaf Cena » 7. nov 2010 19:24

Bulls85 skrev:Produkt(er) Pr. produkt Antal Total
X360CODBO Call of Duty: Black Ops (X360) 379,- 1 379,-
Excl. moms 303,20
Moms 75,80
Levering 0,-
Total 379,-
Inkl. levering og moms


Fakturaadresse
Navn m*** b*********
f********** 14*
nordfyn
5471 søndersø
**********@live.com

Betalingsmetode Betal ved afhentning


Levering
Navn m*** b*********
f********** 14*
nordfyn
5471 søndersø

Leveringsmetode Collect@store
Odense

Hvis ordren ikke er afhentet inden for 48 timer slettes reservationen.
LOL så står jeg sku derinde kl 10 imorgen hahah


Arbejder ude i den butik. Kan næsten sige med garanti du ikke får det udleveret. Chefen for den afdeling går op i at overholde udgivelsesdatoer. Så du skal være MEGET heldig hvis du får det :)
Billede
Cena
Niveau 7
 
Indlæg: 5325
By: You can't see me!


Re: Black Ops ™ - Den Officielle Tråd (Call of Duty: Black O

Indlægaf ZtinKi » 7. nov 2010 19:25

CaptainKicker skrev:
Morten Skou skrev:Nu fik jeg gennemført det :D


Hvor lang tid tog det? :-)


Et sted mellem 20 min. og 4 timer afhængigt af sværhedsgrad. :lol:
xboxlifes mest seriøse bruger (srs)
ZtinKi
Niveau 4
 
Indlæg: 770


Re: Black Ops ™ - Den Officielle Tråd (Call of Duty: Black O

Indlægaf Zentix » 7. nov 2010 19:26

Jeg er ikke sikker på party chat, det må I spørge Dreiager eller en anden om. Jeg spiller det på PS3, og der er slet ikke sådan noget :) Men som Lucky siger, så er jeg ret sikker på man kan sidde i party i alle gamemodes udover SnD.
Billede
Zentix
Niveau 6
 
Indlæg: 1450


Re: Black Ops ™ - Den Officielle Tråd (Call of Duty: Black O

Indlægaf lucky ba » 7. nov 2010 19:28

ZtinKi skrev:
CaptainKicker skrev:
Morten Skou skrev:Nu fik jeg gennemført det :D


Hvor lang tid tog det? :-)


Et sted mellem 20 min. og 4 timer afhængigt af sværhedsgrad. :lol:

haha 20 min. Totalt rush gennem alle banerne :lol:
Repens.Ra - Decerto MW3 clan
lucky ba
Niveau 4
 
Indlæg: 541


Re: Black Ops ™ - Den Officielle Tråd (Call of Duty: Black O

Indlægaf Hyggen76 » 7. nov 2010 19:28

Morten Skou skrev:Nu fik jeg gennemført det :D


Er det Blck-ops du mener?

Kunne i hvert fald være cool med en anmeldelse:-D Med mindre man skal læse den når man har spillet*LOL*
Hyggen76
Niveau 5
 
Indlæg: 826


Re: Black Ops ™ - Den Officielle Tråd (Call of Duty: Black O

Indlægaf SvAmP » 7. nov 2010 19:29

Hyggen76 skrev:
Morten Skou skrev:Nu fik jeg gennemført det :D


Er det Blck-ops du mener?

Kunne i hvert fald være cool med en anmeldelse:-D Med mindre man skal læse den når man har spillet*LOL*



ja kunne være nice :)
Billede
SvAmP
Niveau 6
 
Indlæg: 1880


Re: Black Ops ™ - Den Officielle Tråd (Call of Duty: Black O

Indlægaf Zentix » 7. nov 2010 19:30

Hyggen76 skrev:
Morten Skou skrev:Nu fik jeg gennemført det :D


Er det Blck-ops du mener?

Kunne i hvert fald være cool med en anmeldelse:-D Med mindre man skal læse den når man har spillet*LOL*

Embargo bliver svjv. løftet på releasedagen.
Billede
Zentix
Niveau 6
 
Indlæg: 1450


Re: Black Ops ™ - Den Officielle Tråd (Call of Duty: Black O

Indlægaf Bulls85 » 7. nov 2010 19:33

"Arbejder ude i den butik. Kan næsten sige med garanti du ikke får det udleveret. Chefen for den afdeling går op i at overholde udgivelsesdatoer. Så du skal være MEGET heldig hvis du får det :)"
nu står der jo i den mail at jeg skal hente det inden 48timer!!! så man kan jo håbe på det bedste :)
Senest rettet af Bulls85 7. nov 2010 19:34, rettet i alt 1 gang.
Bulls85
Niveau 1
 
Indlæg: 86


Re: Black Ops ™ - Den Officielle Tråd (Call of Duty: Black O

Indlægaf SealFox » 7. nov 2010 19:34

Det må været stort siden der kommer raklamer dumpende på discovery udselser,

Fik den sammer mail som dig hygge, med at den var sendt idag... kan den også sagtens være da det jo er erhvervs pakker... :D
Billede
SealFox
Niveau 6
 
Indlæg: 1647
By: Helsinge 3200 nordsjælland


Re: Black Ops ™ - Den Officielle Tråd (Call of Duty: Black O

Indlægaf ms2750 DK » 7. nov 2010 19:36

Øv jeg får først spillet tirsdag fra CDON :cry: så bliver jeg meget skuffet nu for jeg vil vildt gerne ha spillet imorgen men så har jeg forhåbelig fået parkerne på tirsdag når jeg er hjemme fra skole :wink:
Billede
ms2750 DK
Niveau 0
 
Indlæg: 32


Re: Black Ops ™ - Den Officielle Tråd (Call of Duty: Black O

Indlægaf Hyggen76 » 7. nov 2010 19:36

SealFox skrev:Det må været stort siden der kommer raklamer dumpende på discovery udselser,

Fik den sammer mail som dig hygge, med at den var sendt idag... kan den også sagtens være da det jo er erhvervs pakker... :D


Jeg har ikke fået nogen mail endnu, men jeg kiggede inde på siden:-D Men det ville bare være en dag som er på højde med Le Mans, hvis den kommer i morgen:-D
Hyggen76
Niveau 5
 
Indlæg: 826


Re: Black Ops ™ - Den Officielle Tråd (Call of Duty: Black O

Indlægaf Zentix » 7. nov 2010 19:37

Bulls85 skrev:"Arbejder ude i den butik. Kan næsten sige med garanti du ikke får det udleveret. Chefen for den afdeling går op i at overholde udgivelsesdatoer. Så du skal være MEGET heldig hvis du får det :)"
nu står der jo i den mail at jeg skal hente det inden 48timer!!! så man kan jo håbe på det bedste :)

Hos mig står der at de havde varen på lager den 6-11-2010 og at jeg skulle hente spillet inden 48 timer, hvilket er senest imorgen kl. 18.00 sådan cirka.

Så de skal vel udlevere spillet uanset hvad?
Billede
Zentix
Niveau 6
 
Indlæg: 1450


Re: Black Ops ™ - Den Officielle Tråd (Call of Duty: Black O

Indlægaf IkkNico » 7. nov 2010 19:47

First blood DK skrev:Har du et link der viser at de gør noget ved hackere? eller er det bare tomme ord fra Treyarch, så de kan lokke de skeptiske med på købevognen.

Hov ... Havde helt overset dit indlæg tidligere.

Jeg kan huske jeg har set et tweet eller 2 fra David Vonderhaar vedrørende aktiv hackerjagt bl.a. via theater mode, hvor Treyarch har alle muligheder for at kigge et spil igennem efter "uregelmæssigheder".

Leaderboard Hackers To Be Banned
The Xbox 360 and PS3 leaderboards in Modern Warfare 2 (MW2) have been a big mess due to hackers and worst of all, no action has been taken to remove them. Treyarch has the tools to ban these players:
Josh Olin
Yes, we have the necessary tools in COD7 Black Ops to moderate the leaderboards. Furthermore, we'll ban those who hack.

kilde

Derudover er der historier på sites som man ikke må linke til på xboxlife.dk, hvor diverse hackere og moddere diskuterer en update, der åbenbart kommer på tirsdag, der skulle lukke nogle sikkerhedshuller.

Uanset hvad, så ser det ikke ud til at public lobbies er hackede endnu. Hvis man kigger nærmere på den video Ganashatru linker til, så foregår det hack på det gamle dashboard, og på ovenævnte sites foregår hacket på pnet med en rippet retail iso uden førnævnte patch.
det er huskat det er en skildpadde den er sort
IkkNico
Niveau 8
 
Indlæg: 6447

Brugeravatar

Re: Black Ops ™ - Den Officielle Tråd (Call of Duty: Black O

Indlægaf Cena » 7. nov 2010 20:04

BooZe skrev:
Bulls85 skrev:"Arbejder ude i den butik. Kan næsten sige med garanti du ikke får det udleveret. Chefen for den afdeling går op i at overholde udgivelsesdatoer. Så du skal være MEGET heldig hvis du får det :)"
nu står der jo i den mail at jeg skal hente det inden 48timer!!! så man kan jo håbe på det bedste :)

Hos mig står der at de havde varen på lager den 6-11-2010 og at jeg skulle hente spillet inden 48 timer, hvilket er senest imorgen kl. 18.00 sådan cirka.

Så de skal vel udlevere spillet uanset hvad?


Det kommer an på chefen i den pågældende afdeling. De kan altid hævde at det er en fejl. Ude hos os er der ingen kære mor. Ansatte og chefer må vente ligesom alle andre, hvilket egentlig er fair nok :)
Billede
Cena
Niveau 7
 
Indlæg: 5325
By: You can't see me!


ForegåendeNæste

Tilbage til FPS

Hvem er online

Brugere der læser dette forum: Ingen og 44 gæster