Xboxlife forum

Battlefield 3 info

Snak om first-person-shooter spil.

Re: Battlefield 3 info

Indlægaf Pronality » 29. okt 2011 12:13

Shooter DK skrev:fuck jeg fortryder mit tidlige køb af BF3 som altid kan serverne ikke følge med og har fundet uttallige bugs allerede EA er som altid nogle tabere nu ser jeg bare frem til MW3 som forhåbentligt køre lige så godt som de gamle :(

farvel penge ud af vinduet :( BF3 R.I.P

Billede
Billede
Pronality
Niveau 4
 
Indlæg: 429


Re: Battlefield 3 info

Indlægaf Del Pede » 29. okt 2011 12:16

TerrificFalcon skrev:
Muggs skrev:Kom nu lidt og fix de servere FFS! :(
Score på 18-0 og så ryger man ud! Lamt... Godt nok var jeg flyttet ind i de andres spawn, men alligevel :D


Ja, de der disconnects er godt nok lidt irriterende - mest af alt fordi at man ikke helt beholder sine fine scores og stats.


Faktisk skulle det være sådan, at man ikke mistede noget som helst. Det skulle man faktisk hellere ikke gøre i BFBC2. Der kunne man godt ryge ud af et spil, og så bevare sine unlocks og XP. Der var dog perioder, hvor det ikke fungerede så fint. da statsserverne var presset pga tredjeparts sites, som pollede data fra dem.

I Battlefield 3 skulle det være anderledes, da de stats bliver opdateret on the fly. De skulle have haft meget fokus på det, i forbindelse med Battlelog (og muligvis også med fokus på eSport)

Men hvordan det kører sådan her i starten, kan jeg ikke lige svare på, da jeg ikke har oplevet så mange disconnects
Billede
Del Pede
Niveau 6
 
Indlæg: 1617


Re: Battlefield 3 info

Indlægaf Del Pede » 29. okt 2011 12:18

IkkNico skrev:
Blade Dk skrev:Lidt stof til folk der ik ved hvordan spillet skal spilles

http://www.ign.com/videos/2011/10/28/ti ... tlefield-3


Denne her er også stadig forbløffende aktuel ;)

[youtube]http://www.youtube.com/watch?v=0p4fkH9qC4M&ob=av3e[/youtube]


Billede


Men nu skal jeg lige vise dig, hvordan vi mænd af internettet indsætter en youtube video

Billede
Del Pede
Niveau 6
 
Indlæg: 1617


Re: Battlefield 3 info

Indlægaf Blade Dk » 29. okt 2011 12:57

Tja selv om jeg sætter den omtalte kode ind [youtube]link[/youtube] kode så kan jeg stadig ikke se videon på siden det samme gælder for billeder quotas osv
I´m not getting older, I´m levelig up!
Blade Dk
Niveau 7
 
Indlæg: 2472


Re: Battlefield 3 info

Indlægaf Del Pede » 29. okt 2011 13:04

Blade Dk skrev:Tja selv om jeg sætter den omtalte kode ind [youtube]link[/youtube] kode så kan jeg stadig ikke se videon på siden det samme gælder for billeder quotas osv


Det eneste der må være i youtube linket er video id'en og ikke andre variabler.

F.eks. virker det her link
http://www.youtube.com/watch?v=O_A0zzqdeBQ

Mens det her ikke vil
http://www.youtube.com/watch?v=8q61M_58 ... re=related

Efter youtube.com/ må der kun stå watch?v="videoid" ikke som i link nummer to, hvor der står watch?v"video id"&"flere variabler"
Billede
Del Pede
Niveau 6
 
Indlæg: 1617


Re: Battlefield 3 info

Indlægaf SealFox » 29. okt 2011 18:05

Pede... har tid været ude for at unlocke noget også bliver man smidt af servern, så fiik jeg ikke mine ting alligevel heller ej scoren.
Billede
SealFox
Niveau 6
 
Indlæg: 1647
By: Helsinge 3200 nordsjælland


Re: Battlefield 3 info

Indlægaf NimaAKaJoJo » 29. okt 2011 18:33

Kan det virkelig passe at man ikke kan vælge, andet end easy - når man går ind under replay mission?
Jeg startede min campaign på hard. En af mine kammerater ville så prøve spillet og jeg startede bare en ny på easy. (gik ud fra jeg kunne vælge den mission jeg var nået til på hard og spille videre) - det kan man åbenbart ikke? Nogen der ved noget?

Btw, et headshot på 314m - kæft en følelse!!
NimaAKaJoJo
Niveau 7
 
Indlæg: 2183


Re: Battlefield 3 info

Indlægaf jsejrup » 29. okt 2011 19:19

SealFox skrev:Pede... har tid været ude for at unlocke noget også bliver man smidt af servern, så fiik jeg ikke mine ting alligevel heller ej scoren.



Har prøvet det også.
Billede
jsejrup
Niveau 4
 
Indlæg: 416


Re: Battlefield 3 info

Indlægaf SealFox » 29. okt 2011 19:37

jsejrup skrev:
SealFox skrev:Pede... har tid været ude for at unlocke noget også bliver man smidt af servern, så fiik jeg ikke mine ting alligevel heller ej scoren.



Har prøvet det også.


Spillet firestorm, for nakke 37-10 også fik jeg min morter, også ryger jeg ud af servern, og inden jeg ryger helt ud fryser min xbox og taadaaa ingen morter så skal lige spille noget mere med support,

Og det er helt overdrevet hvor dumme folk er, de smider stadig ingen kasser med ammo, medic er der masser af kasser med men ikkke ammo....
Billede
SealFox
Niveau 6
 
Indlæg: 1647
By: Helsinge 3200 nordsjælland


Re: Battlefield 3 info

Indlægaf Del Pede » 29. okt 2011 20:35

Battlefield Battlefield
Performing server updates & maintenance. You may experience network disruptions over the next few hours. Thanks for your patience!


Det er 22 minutter siden
Billede
Del Pede
Niveau 6
 
Indlæg: 1617


Re: Battlefield 3 info

Indlægaf charlie bumbum » 29. okt 2011 20:44

ok gider ikke blive ved med at logggge på :/ så
charlie bumbum
Niveau 4
 
Indlæg: 534


Re: Battlefield 3 info

Indlægaf SmashingBull » 29. okt 2011 20:47

Del Pede skrev:
Battlefield Battlefield
Performing server updates & maintenance. You may experience network disruptions over the next few hours. Thanks for your patience!


Det er 22 minutter siden

lige for at fulde lidt mere på den

We are going to perform some maintenance on our Xbox 360 servers in Europe. Some players may be kicked from their current games. The outage will last for a maximum of 2 hours. The maintenance should hopefully resolve some of the "Failed to connect" issues that some players are seeing. We´re very sorry for the inconvenience.
Billede
SmashingBull
Niveau 4
 
Indlæg: 570


Re: Battlefield 3 info

Indlægaf Del Pede » 29. okt 2011 21:02

Battlefield Battlefield
The maintenance for Xbox 360 EU is complete. We are now monitoring the behaviour and outcome :)
Billede
Del Pede
Niveau 6
 
Indlæg: 1617


Re: Battlefield 3 info

Indlægaf Mr. Aggiz » 29. okt 2011 21:54

Man kan ikke ligefrem påstå deres "Maintainance" har hjulpet på problemerne. Jeg har fået endnu sværer ved at finde en server! :(
Billede
Mr. Aggiz
Niveau 6
 
Indlæg: 1878
By: Århus


Re: Battlefield 3 info

Indlægaf Shooter DK » 29. okt 2011 22:10

tror seriøst at det spil ryger tilbage til gamestop kan jo alligevel ikke spille lortet :(
Sony KDL50W805BBN
Sony HT-CT770
Sony PS4 2TB
Xbox One 500GB
Turtle Beach Ear Force PX4
Vision PC S4368
Samsung galaxy S4 (4G)
Shooter DK
Niveau 7
 
Indlæg: 2012


ForegåendeNæste

Tilbage til FPS

Hvem er online

Brugere der læser dette forum: Ingen og 43 gæster

cron