Xboxlife forum

Battlefield 3 info

Snak om first-person-shooter spil.

Re: Battlefield 3 info

Indlægaf iFroxy x » 28. mar 2012 20:21

Well Krydskasse all the way :)!
iFroxy x
Niveau 4
 
Indlæg: 662


Re: Battlefield 3 info

Indlægaf Phimosis » 28. mar 2012 20:24

Jeg tænkte - hvordan er det lige folk laver de video'er i Bf3 på deres xbox ?? der var ligesom en menu i Mw3, men kan ikke finde noget ligende i Bf3.
Kommer til at spille en del Battlefield 1.
Phimosis
Niveau 6
 
Indlæg: 1374
By: Sunred Beach


Re: Battlefield 3 info

Indlægaf Lowlandet » 28. mar 2012 22:27

Phimosis skrev:Jeg tænkte - hvordan er det lige folk laver de video'er i Bf3 på deres xbox ?? der var ligesom en menu i Mw3, men kan ikke finde noget ligende i Bf3.


Du skal bruge et Capture card. Som regel en HD-PVR, der kører video & lydsignalet igennem, og gemmer det på en computer. Derefter kan du sidde og redigere det :-)
Billede
Lowlandet
Niveau 7
 
Indlæg: 4582
By: Downtown, Nykøbing Falster


Re: Battlefield 3 info

Indlægaf Phimosis » 29. mar 2012 06:43

Oh, det kommer jeg nok aldrig til at lave - nok derfor der ikke er så mange video`er fra xbox ;)
Kommer til at spille en del Battlefield 1.
Phimosis
Niveau 6
 
Indlæg: 1374
By: Sunred Beach


Re: Battlefield 3 info

Indlægaf Del Pede » 29. mar 2012 11:35

MAV exploiten, hvor man bruger den som elevator, er så åbenbart ikke blevet fikset ordentligt. Det er så pisse pinligt af DiCE, at de ikke har fået lappet det, at jeg virkeligt syntes de skal tage og kigge lidt på hvordan de playtester. Det er jo kun noget folk har brokket sig over i snart 6 måneder.

Men lidt nyt er der dog kommet fra DiCE omkring det

twitter.com/gustavhalling skrev:
MAV Exploiting is against the rules of conduct. You shouldn't be suprised if your stats are wiped after being found MAV exploiting.
Billede
Del Pede
Niveau 6
 
Indlæg: 1617


Re: Battlefield 3 info

Indlægaf jsejrup » 29. mar 2012 11:49

Del Pede skrev:MAV exploiten, hvor man bruger den som elevator, er så åbenbart ikke blevet fikset ordentligt. Det er så pisse pinligt af DiCE, at de ikke har fået lappet det, at jeg virkeligt syntes de skal tage og kigge lidt på hvordan de playtester. Det er jo kun noget folk har brokket sig over i snart 6 måneder.

Men lidt nyt er der dog kommet fra DiCE omkring det

twitter.com/gustavhalling skrev:
MAV Exploiting is against the rules of conduct. You shouldn't be suprised if your stats are wiped after being found MAV exploiting.



Det er vel kun en bane man rigtigt kan bruge det på? tehran highway, eller?
Billede
jsejrup
Niveau 4
 
Indlæg: 416


Re: Battlefield 3 info

Indlægaf Del Pede » 29. mar 2012 13:07

jsejrup skrev:
Del Pede skrev:MAV exploiten, hvor man bruger den som elevator, er så åbenbart ikke blevet fikset ordentligt. Det er så pisse pinligt af DiCE, at de ikke har fået lappet det, at jeg virkeligt syntes de skal tage og kigge lidt på hvordan de playtester. Det er jo kun noget folk har brokket sig over i snart 6 måneder.

Men lidt nyt er der dog kommet fra DiCE omkring det

twitter.com/gustavhalling skrev:
MAV Exploiting is against the rules of conduct. You shouldn't be suprised if your stats are wiped after being found MAV exploiting.



Det er vel kun en bane man rigtigt kan bruge det på? tehran highway, eller?


Desværre ikke. Operation Metro, Caspian Border, Gulf of Oman, Sharqii Peninsula, Strike at Karkand osv osv sov. Jeg vil tro du kan bruge det på stort set alle maps
Billede
Del Pede
Niveau 6
 
Indlæg: 1617


Re: Battlefield 3 info

Indlægaf jsejrup » 29. mar 2012 14:55

okey vildt har selv kun set det på tehram highway. Og ja også prøvet for og se hvad det nu var:) men intet specielt i det imho..
Billede
jsejrup
Niveau 4
 
Indlæg: 416


Re: Battlefield 3 info

Indlægaf Smokenhagen » 29. mar 2012 15:14

Personligt forstår jeg ikke folk whiner over at den bruges som elevator?
Man ser en Recon på et højhus, og skyder en rocket derop, bruger mortar eller ja skyder ham :)
IMO er det værste at man kan nakke folk med den:/
Delingsmotto: Eat Shit Or Die Tryin' 1LOPKESK
Smokenhagen
Niveau 4
 
Indlæg: 307
By: Downtown Jewville


Re: Battlefield 3 info

Indlægaf jsejrup » 29. mar 2012 15:42

Nææh kan heller ikke helt forstå all the qq omkring det...
Billede
jsejrup
Niveau 4
 
Indlæg: 416


Re: Battlefield 3 info

Indlægaf Del Pede » 29. mar 2012 17:40

Smokenhagen skrev:Personligt forstår jeg ikke folk whiner over at den bruges som elevator?
Man ser en Recon på et højhus, og skyder en rocket derop, bruger mortar eller ja skyder ham :)
IMO er det værste at man kan nakke folk med den:/


Fordi de også kan bruges til at komme UNDER mappet. Når folk flyver op på højhuse, så har jeg det så som så med det. Er det modstander holdet. Bevares. De deaths de giver mig tager jeg gerne, for at tage deres flag. Men når det er mit eget team.... så bliver jeg ked

Har lige spillet Gulf of Oman CQ 64 spiller på PC, og der var det decideret ulideligt. Man kunne næsten ikke nå at sætte sit mortar op, inden man blev skudt af en sniper
Billede
Del Pede
Niveau 6
 
Indlæg: 1617


Re: Battlefield 3 info

Indlægaf Kattolil » 29. mar 2012 18:49

Jeg vil da gerne stå ved jeg bruger MAV glitchen til at komme op på højhuset i gulf of oman, men kan ikke se folk har så ondt i numsen over det, for hvis jeg kan se dig, kan du også se mig.
Kattolil
Niveau 4
 
Indlæg: 668


Re: Battlefield 3 info

Indlægaf Smokenhagen » 29. mar 2012 19:17

Kattolil skrev:Jeg vil da gerne stå ved jeg bruger MAV glitchen til at komme op på højhuset i gulf of oman, men kan ikke se folk har så ondt i numsen over det, for hvis jeg kan se dig, kan du også se mig.


True...
Delingsmotto: Eat Shit Or Die Tryin' 1LOPKESK
Smokenhagen
Niveau 4
 
Indlæg: 307
By: Downtown Jewville


Re: Battlefield 3 info

Indlægaf Jibla » 29. mar 2012 19:51

Jeg havde preorder udgaven af BF3 inkl warfare pakken og strike to karkand, men solgte det kort tid efter.
Jeg har selvfølgelig brugt de koder der var med - dvs online pass, warfare knald.

Hvis jeg køber en tilfældig (ny/brugt) udgave af BF3 i dag, får jeg så stadig adgang til Strike to Karkand og alt andet DLC gratis?
Billede
Jibla
Niveau 7
 
Indlæg: 4856


Re: Battlefield 3 info

Indlægaf DanniLaursen » 29. mar 2012 19:57

ja det kan du godt for de er linket til dit gametag :-)
DanniLaursen
Niveau 4
 
Indlæg: 555


ForegåendeNæste

Tilbage til FPS

Hvem er online

Brugere der læser dette forum: Ingen og 36 gæster