Xboxlife forum

Battlefield 3 info

Snak om first-person-shooter spil.

Re: Battlefield 3 info

Indlægaf he1nz » 30. sep 2011 06:07

SiMONDRENGEN skrev:ja, er lige hoppet ind på BF 1943 (den kan man i det mindste logge på) og synes faktisk at grafikken er bedre her. Skrammende..


Bare rolig.. hent hjælp her: http://www.synoptik.dk/ Og så prøv igen :wink:
Billede
Ghost Recon
2001 - 2012
R.I.P.
he1nz
Niveau 5
 
Indlæg: 1095


Re: Battlefield 3 info

Indlægaf DukeofAwesome » 30. sep 2011 07:32

Er lidt skuffet over betaen, troede faktisk at BF3 ville være bedre :/
Batman's a scientist - Its Not Batman!
DukeofAwesome
Niveau 3
 
Indlæg: 219


Re: Battlefield 3 info

Indlægaf Them » 30. sep 2011 07:35

brok brok brok,, det er sku pisse fedt,, tænk jer nu om det er jo kun 10% af spillet vi har fået set og prøvet.

vent nu og se=-)
Them
Niveau 4
 
Indlæg: 736


Re: Battlefield 3 info

Indlægaf Pronality » 30. sep 2011 08:00

Jeg er enig med Them, det er super fedt!
Billede
Pronality
Niveau 4
 
Indlæg: 429


Re: Battlefield 3 info

Indlægaf Blauwy » 30. sep 2011 08:04

DukeofAwesome skrev:Er lidt skuffet over betaen, troede faktisk at BF3 ville være bedre :/


Hvad forventede du? Du kender vel Battlefield, så du ved hvad det handler om så at sige. Plus det er en beta. Ja godt nok med en del fejl, men det er hvad den er til for, så de kan rette op på det.

Det er lidt ligesom at spise en banan med skræl på for første gang og sige; ad hov, jeg troede den ville smage bedre.
Man skal jo først lige ind i det, og i dette tilfælde har vi kun set en brøkdel af hvad det kan tilbyde.

Jeg synes personligt at det er super fedt. Bedre end BF2 imo.
Blauwy
Niveau 7
 
Indlæg: 3402


Re: Battlefield 3 info

Indlægaf DukeofAwesome » 30. sep 2011 08:34

Jeg forventede sådan set ikke særligt meget, i og med det er et BF-spil. Alle battlefield spil efter BF2 har imo ikke været noget at råbe hurra for. Men kan være man skal spille det på PC, for på xbox ligner det jo lort i forhold til hvad der er blevet hypet :)
Batman's a scientist - Its Not Batman!
DukeofAwesome
Niveau 3
 
Indlæg: 219


Re: Battlefield 3 info

Indlægaf Mircu » 30. sep 2011 08:39

DukeofAwesome skrev:Jeg forventede sådan set ikke særligt meget, i og med det er et BF-spil. Alle battlefield spil efter BF2 har imo ikke været noget at råbe hurra for. Men kan være man skal spille det på PC, for på xbox ligner det jo lort i forhold til hvad der er blevet hypet :)


Eneste forskel fra Xbox'en og PC, er sjovt nok grafiken, godt nok ville jeg gerne spille det på PC'en, kan jeg ikke helt benægte - Men det kan min spand desværre ikk helt trække. Og gameplay er det samme heldigvis, selvom vi liiiige mangler signature 64 conquest, det eneste, jeg viiirkelig vil komme til at savne, i forhold til BF2 - Som jeg stadigvæk har liggende, da det kan være sjovt at hoppe ind i til tider :)
Billede
Mircu
Niveau 3
 
Indlæg: 221


Re: Battlefield 3 info

Indlægaf Hanzo » 30. sep 2011 20:12

Nogen andre der får "Unknown Error" når i prøver at gå ind i Multiplayer?
Hanzo
Niveau 5
 
Indlæg: 827


Re: Battlefield 3 info

Indlægaf Jetsonboy » 30. sep 2011 20:14

Hanzo skrev:Nogen andre der får "Unknown Error" når i prøver at gå ind i Multiplayer?

Det samme her, havde en 45-13 score og blev smidt af og kan ikke komme ind igen :(
EDIT: Det virker igen her 8)
Billede
___________________
Stay low, Go fast, Shoot first, Die last,
One shot, One kill, Not luck, All skill.
Jetsonboy
Niveau 4
 
Indlæg: 418


Re: Battlefield 3 info

Indlægaf Durazell » 30. sep 2011 20:25

Jeps begge konsol versioner liger noget der er løgn. Minder mest om et dårligt Doom HD Remake.
Her er et par video'er af beta på både ps3 og xbox:

http://www.youtube.com/watch?v=I6mKcTBZamY

http://www.youtube.com/watch?v=tvE8Mp_xXrQ

PS3 versionen har også noget fra området bag metro'en
Intet er umuligt for den der ikke skal gøre det selv.

Billede
Durazell
Niveau 5
 
Indlæg: 810


Re: Battlefield 3 info

Indlægaf Qpyright » 30. sep 2011 20:29

Durazell skrev:Jeps begge konsol versioner liger noget der er løgn. Minder mest om et dårligt Doom HD Remake.
Her er et par video'er af beta på både ps3 og xbox:

http://www.youtube.com/watch?v=I6mKcTBZamY

http://www.youtube.com/watch?v=tvE8Mp_xXrQ

PS3 versionen har også noget fra området bag metro'en

NAiiiiiiiiice aim.
Billede
Qpyright
Niveau 2
 
Indlæg: 154


Re: Battlefield 3 info

Indlægaf JohnH » 30. sep 2011 21:08

Hanzo skrev:Nogen andre der får "Unknown Error" når i prøver at gå ind i Multiplayer?


Jep, og har genstartet et par gange , uden meget held.
JohnH
Niveau 7
 
Indlæg: 5121
By: Eastcoast , Køge


Re: Battlefield 3 info

Indlægaf munckster » 30. sep 2011 21:20

Mircu skrev:
DukeofAwesome skrev:Jeg forventede sådan set ikke særligt meget, i og med det er et BF-spil. Alle battlefield spil efter BF2 har imo ikke været noget at råbe hurra for. Men kan være man skal spille det på PC, for på xbox ligner det jo lort i forhold til hvad der er blevet hypet :)


Eneste forskel fra Xbox'en og PC, er sjovt nok grafiken, godt nok ville jeg gerne spille det på PC'en, kan jeg ikke helt benægte - Men det kan min spand desværre ikk helt trække. Og gameplay er det samme heldigvis, selvom vi liiiige mangler signature 64 conquest, det eneste, jeg viiirkelig vil komme til at savne, i forhold til BF2 - Som jeg stadigvæk har liggende, da det kan være sjovt at hoppe ind i til tider :)


24 vs 64 spillere er da en stor forskel efter min mening! Det skulle heller ikke undre mig, hvis xbox versionen ikke får alle maps i fuld størrelse - ellers bliver det da en omgang gemmeleg..
munckster
Niveau 7
 
Indlæg: 2071


Re: Battlefield 3 info

Indlægaf Descenter 1976 » 30. sep 2011 23:52

munckster skrev:
Mircu skrev:
DukeofAwesome skrev:Jeg forventede sådan set ikke særligt meget, i og med det er et BF-spil. Alle battlefield spil efter BF2 har imo ikke været noget at råbe hurra for. Men kan være man skal spille det på PC, for på xbox ligner det jo lort i forhold til hvad der er blevet hypet :)


Eneste forskel fra Xbox'en og PC, er sjovt nok grafiken, godt nok ville jeg gerne spille det på PC'en, kan jeg ikke helt benægte - Men det kan min spand desværre ikk helt trække. Og gameplay er det samme heldigvis, selvom vi liiiige mangler signature 64 conquest, det eneste, jeg viiirkelig vil komme til at savne, i forhold til BF2 - Som jeg stadigvæk har liggende, da det kan være sjovt at hoppe ind i til tider :)


24 vs 64 spillere er da en stor forskel efter min mening! Det skulle heller ikke undre mig, hvis xbox versionen ikke får alle maps i fuld størrelse - ellers bliver det da en omgang gemmeleg..



Det er flere måneder siden DICE først udtalte at consol maps "kun" bliver ca 80% af pc maps for at holde intensiteten oppe.
Descenter 1976
Niveau 5
 
Indlæg: 991


Re: Battlefield 3 info

Indlægaf Descenter 1976 » 1. okt 2011 00:01

livekiller92 skrev:
sir.auron88 skrev:Hold da op hvor betaen på xbox 360 sutter.


Tja det nu hvad man syntes, men må indrømme at jeg kunne godt bruge en super pc xD



Hvad har du da af PC? for jeg kører selv med en gammel hund og jeg køre nu spillet helt ok.

Ultra grafix i 1920x1080 med 50-60 fps. det kan selvfølgelig godt dykke til en 30 stykker et kort sekund,
men så køre det også af og til 150fps efter hvad der er på skærmen. (Jeg er fuldt ud tilfreds)

Og dette gør jeg med en Intel dual core 3,3 ghz - 4gb ram - og et MSI gtx 570 grafikkort.

Så det er efter min mening UTROLIG lidt krævende efter hvad for en omgang Eyecandy de smider efter os :-)
Descenter 1976
Niveau 5
 
Indlæg: 991


ForegåendeNæste

Tilbage til FPS

Hvem er online

Brugere der læser dette forum: Ingen og 34 gæster