Xboxlife forum

COD: Black ops

Snak om first-person-shooter spil.

Indlægaf The Emobasher » 31. jul 2010 22:29

Nasty Beaver skrev:
The Emobasher skrev:
Nasty Beaver skrev:
The Emobasher skrev:Bliver nok årets bedste multiplayer spil!

Har du hørt om det der Halo: Reach? :D
Jep, siden du nævner det går jeg ud fra at der er Greenday musik med ?

Nej, det tror jeg desværre ikke.. men jeg ville fandme elske det! :D
Hvor ville det dog være brilliant at ødelægge Halo ved at bruge et teenage-tøse-rockband som kører efter princippet "stick it to the man" som soundtrack... Man kunne også bytte Master Chief ud med Billy Joe Armstrong!
Billede
The Emobasher
Niveau 3
 
Indlæg: 233


Indlægaf TerrificFalcon » 31. jul 2010 22:37

The Emobasher skrev:
Nasty Beaver skrev:
The Emobasher skrev:
Nasty Beaver skrev:
The Emobasher skrev:Bliver nok årets bedste multiplayer spil!

Har du hørt om det der Halo: Reach? :D
Jep, siden du nævner det går jeg ud fra at der er Greenday musik med ?

Nej, det tror jeg desværre ikke.. men jeg ville fandme elske det! :D
Hvor ville det dog være brilliant at ødelægge Halo ved at bruge et teenage-tøse-rockband som kører efter princippet "stick it to the man" som soundtrack... Man kunne også bytte Master Chief ud med Billy Joe Armstrong!


Så kan vi eventuelt lave alle Elitesne om til en ægte punk-rocker i form af for eksempel Blake Schwarzenbach - vi ved jo også at det er dem der vinder i sidste ende, så det er jo meget passende at det er en langt federe person der spiller dem, :D
TerrificFalcon
Niveau 7
 
Indlæg: 5741


Indlægaf FragBite » 31. jul 2010 22:40

TerrificFalcon skrev:
The Emobasher skrev:
Nasty Beaver skrev:
The Emobasher skrev:
Nasty Beaver skrev:
The Emobasher skrev:Bliver nok årets bedste multiplayer spil!

Har du hørt om det der Halo: Reach? :D
Jep, siden du nævner det går jeg ud fra at der er Greenday musik med ?

Nej, det tror jeg desværre ikke.. men jeg ville fandme elske det! :D
Hvor ville det dog være brilliant at ødelægge Halo ved at bruge et teenage-tøse-rockband som kører efter princippet "stick it to the man" som soundtrack... Man kunne også bytte Master Chief ud med Billy Joe Armstrong!


Så kan vi eventuelt lave alle Elitesne om til en ægte punk-rocker i form af for eksempel Blake Schwarzenbach - vi ved jo også at det er dem der vinder i sidste ende, så det er jo meget passende at det er en langt federe person der spiller dem, :D

Don't feed the troll, damnit!
FragBite
Niveau 5
 
Indlæg: 995


Indlægaf Nasty Beaver » 31. jul 2010 22:49

The Emobasher skrev:
Nasty Beaver skrev:
The Emobasher skrev:
Nasty Beaver skrev:
The Emobasher skrev:Bliver nok årets bedste multiplayer spil!

Har du hørt om det der Halo: Reach? :D
Jep, siden du nævner det går jeg ud fra at der er Greenday musik med ?

Nej, det tror jeg desværre ikke.. men jeg ville fandme elske det! :D
Hvor ville det dog være brilliant at ødelægge Halo ved at bruge et teenage-tøse-rockband som kører efter princippet "stick it to the man" som soundtrack... Man kunne også bytte Master Chief ud med Billy Joe Armstrong!

Der har du helt ret. :) Det ville være ekstremt dumt at putte sådan musik ind i Halo, passer overhovedet ikke ind. :)

Og ja, Green Day er femse-rock, og det er mest piger med mangel på sol der hører det, og bare skriger: "Billie Joe!"

Men hvad fanden, jeg synes det er fedt, så jeg hører det. :)
Nasty Beaver
Niveau 6
 
Indlæg: 1651


Indlægaf DrGetHigh DK » 2. aug 2010 18:21

My God.. :-$
DrGetHigh DK
Niveau 4
 
Indlæg: 638


Indlægaf DKhANSI » 2. aug 2010 22:34

Med Black Ops virker det som om at de virklig prøver at få de mere Hardcore Cod fans mening ud i rampelyset. Hvilket er frygtelig dejligt. F.ex Treyarch har Fået fat i en person fra Sniper Milijøet der skal teste deres snipere kun med formålet hvordan er de at Quick scope med. Hvilket jeg synes er rimelig fedt at d rent faktsk for folks mening med
II.II.II
DKhANSI
Niveau 5
 
Indlæg: 815


Indlægaf suneproductions » 2. aug 2010 22:38

Er det bare mig eller er han på et eller andet, ham værten? Han er da frustrerende at se på der i starten :D
suneproductions
Niveau 4
 
Indlæg: 362


Indlægaf Pain-Killer » 2. aug 2010 23:35

DKhANSI skrev:Med Black Ops virker det som om at de virklig prøver at få de mere Hardcore Cod fans mening ud i rampelyset. Hvilket er frygtelig dejligt. F.ex Treyarch har Fået fat i en person fra Sniper Milijøet der skal teste deres snipere kun med formålet hvordan er de at Quick scope med. Hvilket jeg synes er rimelig fedt at d rent faktsk for folks mening med

Virker som et skud i luften fra Treyarch side. Man tester ikke våben udelukkende for quick scoping potentialet, der skal tages mange ting i betragtning. Lyder som et desperat forsøg på at sige vi er bedre end Infinity ward fordi vi får en quick scoper til at vurdere sniperen. Tag dog Sleight of hand perken med, så er den klaret for quick scoperne.
Undskyld mig, men det er jo salgs fis. :)
Pain-Killer
Niveau 4
 
Indlæg: 628


Indlægaf DKhANSI » 3. aug 2010 18:43

Nej. det er utroligt fedt at de tager sig tid til at fin pudse den slags så vi Quick Scopere (En efterhånden udbredt art) for det bedste væben der har en god følelse og er gode til at bruge
II.II.II
DKhANSI
Niveau 5
 
Indlæg: 815


Indlægaf DKhANSI » 7. aug 2010 13:23

Kunne være fedt med noget Ala Spec Ops.
II.II.II
DKhANSI
Niveau 5
 
Indlæg: 815


Indlægaf Nasty Beaver » 7. aug 2010 18:18

The Emobasher skrev:
Nasty Beaver skrev:
The Emobasher skrev:
Nasty Beaver skrev:
The Emobasher skrev:Bliver nok årets bedste multiplayer spil!

Har du hørt om det der Halo: Reach? :D
Jep, siden du nævner det går jeg ud fra at der er Greenday musik med ?

Nej, det tror jeg desværre ikke.. men jeg ville fandme elske det! :D
Hvor ville det dog være brilliant at ødelægge Halo ved at bruge et teenage-tøse-rockband som kører efter princippet "stick it to the man" som soundtrack... Man kunne også bytte Master Chief ud med Billy Joe Armstrong!


Teenage-tøse-rockband? Hvad bygger du det på? Det er punk-pop/punk rock. Og Green Day er noget af det største inden for den genre, sammen med blink-182, Sum 41, you name it.

Svarer til at jeg siger at techno er lort, fordi der er for meget bas, og at jeg lige har set en dårlig musical, fordi at der var alt for mange sange.
Nasty Beaver
Niveau 6
 
Indlæg: 1651


Indlægaf TerrificFalcon » 7. aug 2010 18:38

Nasty Beaver skrev:Teenage-tøse-rockband? Hvad bygger du det på? Det er punk-pop/punk rock. Og Green Day er noget af det største inden for den genre, sammen med blink-182, Sum 41, you name it.


Hvad bygger du det på? Det er anden gang du svarer på The Emobasher's post, og første gang, der var du da vidst ellers helt enig i hans påstand?

Nasty Beaver skrev:Og ja, Green Day er femse-rock, og det er mest piger med mangel på sol der hører det, og bare skriger: "Billie Joe!"


PMS? :P
TerrificFalcon
Niveau 7
 
Indlæg: 5741


Indlægaf Nasty Beaver » 7. aug 2010 21:03

Hvad bygger jeg hvad på? Det er punk pop/punk rock, det kalder bandsne sig selv, og de bliver også betegnet som det. Jeg bygger min viden om hvor store bandsne er på alle de priser de har vundet, samt antallet af solgte albums.

Det jeg skrev tidligere var bare en troll, fordi jeg egentlig ikke gad diskuttere det. Folk har forskellig smag, men det får nogen selvfølgelig ondt i røven af herinde, kan man se.
Senest rettet af Nasty Beaver 7. aug 2010 21:04, rettet i alt 1 gang.
Nasty Beaver
Niveau 6
 
Indlæg: 1651


Indlægaf FragBite » 7. aug 2010 21:04

Hvordan kan en Black Ops tråd gå fra Black Ops til ..... Green Day?

Ehh
FragBite
Niveau 5
 
Indlæg: 995


Indlægaf CrawzR » 7. aug 2010 21:07

Worst troll evah.
CrawzR
Niveau 7
 
Indlæg: 2114


ForegåendeNæste

Tilbage til FPS

Hvem er online

Brugere der læser dette forum: Ingen og 37 gæster

cron