Xboxlife forum

Bullestorm info

Snak om first-person-shooter spil.

Re: Bullestorm info

Indlægaf Major Oblivious » 23. feb 2011 12:13

Meistar skrev:
heinstach skrev:Jeg er en af verdens bedste gamere, men jeg er sikker på, at de fleste andre vil opleve det samme.


Forhåbentlig en joke.
Ellers er du Per definition en idiot


kunne det tænkes at der skulle stå "Jeg er ikke en af verdens bedste gamere, men jeg er sikker på, at de fleste andre vil opleve det samme"
Major Oblivious
Niveau 7
 
Indlæg: 5221


Re: Bullestorm info

Indlægaf Butcher » 23. feb 2011 12:15

Det er sgu da ikke nonsens.. Kan godt være der findes mange spil som er dårligere, men nu tales der jo ligesom om Bulletstorm her!

Og ja, jeg holder sgu fast, hvis der ikke skal mere til end at man kan lave et par seje skud/kills for at et spil er godt ja så ser fremtiden ikke for lys ud. Det er da ikke nyskabende, bare en lille feature som hurtig bliver kedeligt.

Men nu er det jo også kun MIN mening jeg er jo ikke andmelder eller lign. jeg har beare spillet spillet, og syntes det var mega ringe. Mere er der ikke i det!!!!!
Det er jo ikke ensbetydende med at alle føler sådan.!!
Billede
Butcher
Niveau 7
 
Indlæg: 4999


Re: Bullestorm info

Indlægaf heinstach » 23. feb 2011 13:01

Meistar skrev:
heinstach skrev:Jeg er en af verdens bedste gamere, men jeg er sikker på, at de fleste andre vil opleve det samme.


Forhåbentlig en joke.
Ellers er du Per definition en idiot


Rolig nu, Meistar - selvfølgelig var en joke :-)
heinstach
Niveau 7
 
Indlæg: 5066
By: Aalborg


Re: Bullestorm info

Indlægaf Butcher » 23. feb 2011 13:05

heinstach skrev:
Meistar skrev:
heinstach skrev:Jeg er en af verdens bedste gamere, men jeg er sikker på, at de fleste andre vil opleve det samme.


Forhåbentlig en joke.
Ellers er du Per definition en idiot


Rolig nu, Meistar - selvfølgelig var en joke :-)


ja ja ja, men med et gran af sandhed alligevel.. Du er bedre end mig, og JEG er fandme en klasse spieler :wink: :lol:
Billede
Butcher
Niveau 7
 
Indlæg: 4999


Re: Bullestorm info

Indlægaf heinstach » 23. feb 2011 13:09

Butcher skrev:ja ja ja, men med et gran af sandhed alligevel.. Du er bedre end meig, og JEG er fandme en klasse spieler :wink: :lol:


Hehe, jeg skulle have skrevet "En af verdens bedste Game Room-spillere" - så ville der være lidt sandhed i det :-)

Først til hhv. 100.000/200.000? Et spil på højkant som sidst? ;-)
heinstach
Niveau 7
 
Indlæg: 5066
By: Aalborg


Re: Bullestorm info

Indlægaf heinstach » 23. feb 2011 13:12

Et par indtryk mere (er også ved at reviewe spillet):

1. Lyden er superfed
2. Det er megasjovt at gå efter de mange forskellige skill shots (achievement for at lave alle 130 eller deromkring)
3. Karaktererne er ret GOW-agtige og har alle meget seje (og meget dybe) stemmer - lidt overdrevent og man kan kun more sig.
4. Det er stadig rimeligt nemt på Very Hard - øv!
5. Styringen fungerer virkelig godt - kan ikke helt følge de negative kommentarer om styringen, men jeg har selvfølgelig heller ikke prøvet demoen - der kan jo være forskel.
6. Opgraderingssystemet/shoppen virker rigtig godt sammen med skill shots-points!
heinstach
Niveau 7
 
Indlæg: 5066
By: Aalborg


Re: Bullestorm info

Indlægaf DKhANSI » 23. feb 2011 13:38

heinstach skrev:Et par indtryk mere (er også ved at reviewe spillet):

1. Lyden er superfed
2. Det er megasjovt at gå efter de mange forskellige skill shots (achievement for at lave alle 130 eller deromkring)
3. Karaktererne er ret GOW-agtige og har alle meget seje (og meget dybe) stemmer - lidt overdrevent og man kan kun more sig.
4. Det er stadig rimeligt nemt på Very Hard - øv!
5. Styringen fungerer virkelig godt - kan ikke helt følge de negative kommentarer om styringen, men jeg har selvfølgelig heller ikke prøvet demoen - der kan jo være forskel.
6. Opgraderingssystemet/shoppen virker rigtig godt sammen med skill shots-points!

Det jeg mener med styringen, er at konceptet om skillshot ville have virket bedre hvis styringen havde være mere responsiv.
II.II.II
DKhANSI
Niveau 5
 
Indlæg: 815


Re: Bullestorm info

Indlægaf heinstach » 23. feb 2011 13:45

DKhANSI skrev:Det jeg mener med styringen, er at konceptet om skillshot ville have virket bedre hvis styringen havde være mere responsiv.


Man kan indstille "Sensitivity" under controls, så den reagerer skarpere - jeg ved ikke, om det vil give nok, men der er ihvertfald tydelig forskel på at spille med default og hvis man sætter sensitivity helt op - den drejer langt hurtigere, hvilket selvfølgelig kræver lidt tilvænning, men jeg tror, det er med denne indstilling, jeg vil spille nu.
heinstach
Niveau 7
 
Indlæg: 5066
By: Aalborg


Re: Bullestorm info

Indlægaf FDNY SQ1 » 27. feb 2011 12:06

Jeg syntes spillet er alletiders, sådan et rigtigt slap af, skyd og ikke tænke så meget mere over det !!.... :D

Syntes nogle gange det er fedt med et spil hvor man bare kan netop kan det..
Mine Forza 4 og Horizon fotoside.:
http://www.flickr.com/photos/kmracing/

Billede

hvis man kvæler en smølf, hvilken farve får den så i hoved.....?
FDNY SQ1
Niveau 3
 
Indlæg: 204


Re: Bullestorm info

Indlægaf Mogwai » 1. mar 2011 22:22

Er der nogen som kan fortælle mig om det ekstra indhold der følger med til Epic Edition er pengene værd? (25K point, visuals til leash m.m.) Jeg ved at der er tidlig adgang til GoW3 betaen, men den er jeg sådan set ligeglad med.
"Good news. I figured out what to do with all the money I save recycling your one roomful of air. When you die, I'm going to laminate your skeleton and pose you in the lobby. That way future generations can learn from you how not to have your unfortunate bone structure." -GLaDOS
Mogwai
Niveau 6
 
Indlæg: 1995
By: Secret Cow Level


Re: Bullestorm info

Indlægaf fneribyen » 5. mar 2011 13:39

Mogwai skrev:Er der nogen som kan fortælle mig om det ekstra indhold der følger med til Epic Edition er pengene værd? (25K point, visuals til leash m.m.) Jeg ved at der er tidlig adgang til GoW3 betaen, men den er jeg sådan set ligeglad med.


Hvis du er ligeglad med GoW3 ville jeg nok sige det var lige meget. 25k point er ikke særlig meget i midt hoved siden det kun er til level 5 man får, og hvis du allerede er i gang med multiplayeren og indtaster koden til 25K point så resetter den alle dine forrige points. Skins til leash er meget hyggeligt, men efter du har spillet mere end wave 5 ligger du ikke rigtig mærke til din Leash. Skins til personen giver da et personligt look, men når man spiller Anarchy kan man alligevel ikke rigtig se hinanden tydeligt, fordi man lyser op.

Så alt i alt, hvis man alligevel ikke har tænkt sig at købe Gears 3 så kan Epic Edition af spillet egentlig være lige meget. Men hvis man er dedikeret fan af EPIC Games, så er det selvfølgelig altid fedt at have LE editions af spillene, efter min mening :)
Billede
fneribyen
Niveau 7
 
Indlæg: 3410

Brugeravatar

Re: Bullestorm info

Indlægaf Mogwai » 6. mar 2011 00:16

fneribyen skrev:Hvis du er ligeglad med GoW3 ville jeg nok sige det var lige meget. 25k point er ikke særlig meget i midt hoved siden det kun er til level 5 man får, og hvis du allerede er i gang med multiplayeren og indtaster koden til 25K point så resetter den alle dine forrige points. Skins til leash er meget hyggeligt, men efter du har spillet mere end wave 5 ligger du ikke rigtig mærke til din Leash. Skins til personen giver da et personligt look, men når man spiller Anarchy kan man alligevel ikke rigtig se hinanden tydeligt, fordi man lyser op.

Så alt i alt, hvis man alligevel ikke har tænkt sig at købe Gears 3 så kan Epic Edition af spillet egentlig være lige meget. Men hvis man er dedikeret fan af EPIC Games, så er det selvfølgelig altid fedt at have LE editions af spillene, efter min mening :)

Coveret er egenligt ret sejt på Epic Edition. Men nu har jeg købt standard versionen og synes nu ikke at 25K point virker til at være særlig meget. De andre kosmetiske ting betyder intet for mig dog. Hvis jeg alligevel skulle finde på at spille GoW3 betaen så må jeg jo lige vente en uge.

Men Bulletstorm er ret så underholdende. Bandeordene og karakterenes sprog er så latterligt at det faktisk er småsjovt til tider :P
"Good news. I figured out what to do with all the money I save recycling your one roomful of air. When you die, I'm going to laminate your skeleton and pose you in the lobby. That way future generations can learn from you how not to have your unfortunate bone structure." -GLaDOS
Mogwai
Niveau 6
 
Indlæg: 1995
By: Secret Cow Level


Foregående

Tilbage til FPS

Hvem er online

Brugere der læser dette forum: Ingen og 38 gæster