Xboxlife forum

MW2 score og spille stil.

Snak om first-person-shooter spil.

Indlægaf DK Anders » 27. jun 2010 00:40

Prozel skrev:
DK Anders skrev:Min mening:

Jeg forstår ikke folk, som prøver at få høje killstreaks UDEN at bruge Scavenger? Hvad gør i, når mister alle skud? Render forvirret rundt, finder et random våben, og bliver så nakket af thermal?
.....


Hvis der er noget der noobet, så er det satme at bruge Scavenger-perken. Det er for folk der sprayer en anelse for meget. Dertil bruger du Scar-H som noobernes nr.1 idet at den har intet rekyl og skader overdrevet meget.

Håber ikke at du selv betegner dig som en pro.


1. Kommer jo an på, hvor god du er til at ramme.
2. M16 er "THE NOOB WEAPON".
3. Scar-H har i hvert fald rekyl. ACR har intet rekyl til gengæld.

Hvis Scar havde et større magasin, ville det formodentligt være et "noob"-våben, men man skal have 40 "Through the wall" kills med FMJ før man får ext. mags, og dét kræver skills og tid :)
Masta ch33f skrev: Hahahahah. It was my roflcopter. It goes SOI SOI SOI SOI SO
DK Anders
Niveau 5
 
Indlæg: 1247


Indlægaf CrawzR » 27. jun 2010 00:45

DK Anders skrev:
Prozel skrev:
DK Anders skrev:Min mening:

Jeg forstår ikke folk, som prøver at få høje killstreaks UDEN at bruge Scavenger? Hvad gør i, når mister alle skud? Render forvirret rundt, finder et random våben, og bliver så nakket af thermal?
.....


Hvis der er noget der noobet, så er det satme at bruge Scavenger-perken. Det er for folk der sprayer en anelse for meget. Dertil bruger du Scar-H som noobernes nr.1 idet at den har intet rekyl og skader overdrevet meget.

Håber ikke at du selv betegner dig som en pro.


1. Kommer jo an på, hvor god du er til at ramme.
2. M16 er "THE NOOB WEAPON".
3. Scar-H har i hvert fald rekyl. ACR har intet rekyl til gengæld.

Hvis Scar havde et større magasin, ville det formodentligt være et "noob"-våben, men man skal have 40 "Through the wall" kills med FMJ før man får ext. mags, og dét kræver skills og tid :)


2. What? Længere afstande er den god ja. Men kortere afstande er det helt klart andre våben, såsom TAR-21 for ikke at tale om Ump .45 ;)

3. Det har rekyl som hopper en vej, op.

Og igen, what? FMJ challenges kræver sku du ikke skils, det er jo bare en challenge.
CrawzR
Niveau 7
 
Indlæg: 2114


Indlægaf Nasty Beaver » 27. jun 2010 00:46

Kan godt lide at man generaliserer det at bruge Scavenger: Du har svært ved at ramme. Det, at man kan holde sig lang tid i live, kan overhovedet ikke overvejes.
Nasty Beaver
Niveau 6
 
Indlæg: 1651


Indlægaf CrawzR » 27. jun 2010 00:51

Kan godt lide at man siger spillet ikke er egnet kompetitivt. Når man aldrig har spillet kompetitivt.

Desuden kan holde sig i live i lang, med alle perks, men det kunne slet ikke overvejes.
CrawzR
Niveau 7
 
Indlæg: 2114


Indlægaf DK Anders » 27. jun 2010 15:21

Desuden handler det ikke altid om, (med mindre det er TDM) at få kills. Jeg powner da mange gange i Demolition med meget høj K/D R, men hvis de andre bare defender defuser og planter boben, så kan de nemt vinde.

Prozel:

Jeg vil nu stå fast på, at M16 er "THE NOOB WEAPON". Man kan blive skudt på, nå at vende sig, og så nakke ham der skyder dig med M16's burst. Forstår heller ikke den "jo den har rekyl, op"-kommentar. Kan du forklare mig, hvad du mener med det? :)
Masta ch33f skrev: Hahahahah. It was my roflcopter. It goes SOI SOI SOI SOI SO
DK Anders
Niveau 5
 
Indlæg: 1247


Indlægaf CrawzR » 27. jun 2010 15:43

DK Anders skrev:Prozel:

Jeg vil nu stå fast på, at M16 er "THE NOOB WEAPON". Man kan blive skudt på, nå at vende sig, og så nakke ham der skyder dig med M16's burst. Forstår heller ikke den "jo den har rekyl, op"-kommentar. Kan du forklare mig, hvad du mener med det? :)


Iron sight er jo nærmest tilpasset til rekylen:

Billede

Da rekyllen mere eller mindre kun hopper op, så er stadigvæk meget nemt at ramme.

Forresten, hvis M16 er slem, er FAMAS så også? ;)
CrawzR
Niveau 7
 
Indlæg: 2114


Indlægaf DK Anders » 27. jun 2010 15:50

Prozel skrev:Forresten, hvis M16 er slem, er FAMAS så også? ;)


JA! :mrgreen:
Masta ch33f skrev: Hahahahah. It was my roflcopter. It goes SOI SOI SOI SOI SO
DK Anders
Niveau 5
 
Indlæg: 1247


Indlægaf CrawzR » 27. jun 2010 15:52

DK Anders skrev:
Prozel skrev:Forresten, hvis M16 er slem, er FAMAS så også? ;)


JA! :mrgreen:


Godt nok, det ville jo virke forkert at kalde den ene gay og den anden ok. :P
CrawzR
Niveau 7
 
Indlæg: 2114


Indlægaf DK Anders » 27. jun 2010 15:56

Prozel skrev:
DK Anders skrev:
Prozel skrev:Forresten, hvis M16 er slem, er FAMAS så også? ;)


JA! :mrgreen:


Godt nok, det ville jo virke forkert at kalde den ene gay og den anden ok. :P

Enig. :)
Masta ch33f skrev: Hahahahah. It was my roflcopter. It goes SOI SOI SOI SOI SO
DK Anders
Niveau 5
 
Indlæg: 1247


Indlægaf Hanzo » 27. jun 2010 16:29

Primært bruger jeg SCAR-H+Heartbeat Sensor og Scavenger, så jeg kan nappe dem (som Sensoren fanger op) når jeg går frem og tilbage i banen, og de fleste gange får jeg en positiv k/d, ellers er jeg ikke meget af en MW2'er.
Hanzo
Niveau 5
 
Indlæg: 827


Indlægaf DKhANSI » 29. jun 2010 16:38

Rusher.. Er ligeglad om det er i Search eller det er med en M16.
II.II.II
DKhANSI
Niveau 5
 
Indlæg: 815


Indlægaf mc cj » 29. jun 2010 19:28

Coldblooded og Ninja pro perks, samt en lyddæmper på mit våben (pt. Tar-21) så kører det. Super grinern at overraske fjenden når de er optaget af deres UAV. Jeg Får for det meste en pæn + score med denne setup :)
mc cj
Niveau 3
 
Indlæg: 268


Indlægaf UCOS I Masto 1 » 20. jul 2010 23:31

Tja, min score vil jeg ikke rigtigt skrive så meget om, men den clan jeg er med i har fundet en god måde at spille på, da 2 af os tager HQ (spiller næsten kun HardCore HQ) og 2 af os prøver at holde fjenderne væk fra HQ'et... får nogle dårlige K/D indimellem men nogen gange kan de også være rigtigt gode...
[img]http://share.xboxlife.dk/file/njhmmzyyzgi4mdjjmjbhodexzmu2odhlywnhmmi2ngm.jpg[/img]
UCOS I Masto 1
Niveau 0
 
Indlæg: 10


Indlægaf carlmlr » 20. jul 2010 23:57

Omg alle der ikke spiller på samme måde som mig er noobs der ikke kan spille spillet rigtigt!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
Billede
carlmlr
Niveau 5
 
Indlæg: 1277


Indlægaf Hyggen76 » 21. jul 2010 06:58

Jeg er nok den forsigtige type, som ikke bare fare frem, men alligevel så bliver jeg slået ihjel flere gange end jeg selv slår ihjel.

Jeg er egenlig ikke rigtig nogen spille stil, da det jo kan være næsten umuligt med alle de booster og helium sniper med heartbeat sensor, så er det jo lige meget hvad man laver.

Men ellers er min stil at prøve at nakke snipere, som tror de er gode eller bliver boostet af andre. Var i Barebones Pro i går nogle gange, og der fik jeg sgu nakket nogle snipere en del gange, for de var stort set lige glade med mig, kunne jeg se, for de boostede hindanden, men det var jeg sgu lige glad med, jeg fik nogle fede kills.


Men ellers så nakker jeg alt som jeg kan ramme og går ikke så meget op i at få så mange kills som muligt, for jeg er er fedt kill bedre en 5 dårlige.
Hyggen76
Niveau 5
 
Indlæg: 826


ForegåendeNæste

Tilbage til FPS

Hvem er online

Brugere der læser dette forum: Ingen og 31 gæster