Xboxlife forum

Medal Of Honor Info

Snak om first-person-shooter spil.

Indlægaf IceKK » 15. jun 2010 15:42

Nogen der ved hvornår man får sin beta-key fra gamestop?

Mvh Søren
IceKK
 


Indlægaf IceKK » 16. jun 2010 08:34

anyone? imorgen den åbner (:
IceKK
 


Indlægaf Grankoglen » 16. jun 2010 22:55

Billede
Grankoglen
Niveau 4
 
Indlæg: 571


Indlægaf styrvolt » 17. jun 2010 10:19

Billede
styrvolt
Niveau 4
 
Indlæg: 305


Indlægaf IceKK » 17. jun 2010 15:12

Noget nyt om beta-keys fra gamestop? ... min lokale gamestop aner ikke hvad jeg snakker om. Nogen der kan nummeret på en gamestop der har keys?
IceKK
 


Indlægaf JohnH » 17. jun 2010 15:27

Mitzurugi skrev:
styrvolt skrev:
Mitzurugi skrev:
styrvolt skrev:Multiplayer Gameplay fra E3: http://www.gametrailers.com/video/e3-20 ... -of/101343

Det ligner jo Bad Company 2 til forveksling, men det er selvfølgelig også samme engine :)

Vi kommer nok til at føle os ret hjemme - og banerne er jo nye ;-)

Husk at man kan forudbestille det til 1kr. i GameStop, så er der i hvert fald ikke nogen undskyldning for at vige udenom dette spil ;)


Har du et link til det? For jeg kan ikke se det på den danske Gamestop....
JohnH
Niveau 7
 
Indlæg: 5121
By: Eastcoast , Køge


Indlægaf TerrificFalcon » 17. jun 2010 15:45

IceKK skrev:Noget nyt om beta-keys fra gamestop? ... min lokale gamestop aner ikke hvad jeg snakker om. Nogen der kan nummeret på en gamestop der har keys?


Jeg ved ikke noget nyt om beta-keys fra GameStop, men jeg kan da godt lige spørge, når jeg alligevel skal forbi her senere idag.

Jeg har dog snakket med en GAME-medarbejder, som siger at de i hvert fald får dem.
TerrificFalcon
Niveau 7
 
Indlæg: 5741


Indlægaf IceKK » 17. jun 2010 15:51

TerrificFalcon skrev:
IceKK skrev:Noget nyt om beta-keys fra gamestop? ... min lokale gamestop aner ikke hvad jeg snakker om. Nogen der kan nummeret på en gamestop der har keys?


Jeg ved ikke noget nyt om beta-keys fra GameStop, men jeg kan da godt lige spørge, når jeg alligevel skal forbi her senere idag.

Jeg har dog snakket med en GAME-medarbejder, som siger at de i hvert fald får dem.


Ville jeg sku sætte pris på, -tak (:
IceKK
 


Indlægaf White Jackel Dk » 18. jun 2010 17:59

Hmm.. for mig ser det ud som en opdateret Battle field BC 2. jeg ved godt at det er DICE som også står for multiplayer delen i MOH. Men måden man staber folk med kniven. Og den lille video der visse når man har vundet eller tabt. Selv køretøjerne er der ikke gjort noget ved.. Jeg synes nu godt at de kunne havde gjort noget mere ud af det. Så det ikke bare bliver en klon til Battle Field BC 2.

Men heldigvis spiller jeg meget Battle field. Så det gør ikke det store for mig.

mvh.
White Jackel Dk
Niveau 4
 
Indlæg: 753


Indlægaf styrvolt » 19. jun 2010 15:24

White Jackel Dk skrev:Hmm.. for mig ser det ud som en opdateret Battle field BC 2. jeg ved godt at det er DICE som også står for multiplayer delen i MOH. Men måden man staber folk med kniven. Og den lille video der visse når man har vundet eller tabt. Selv køretøjerne er der ikke gjort noget ved.. Jeg synes nu godt at de kunne havde gjort noget mere ud af det. Så det ikke bare bliver en klon til Battle Field BC 2.

Men heldigvis spiller jeg meget Battle field. Så det gør ikke det store for mig.

mvh.


For mig ligner det en blanding af mw2 og bc2. Hurtigere og mere arcade-style. Mindre destruktion. Mindre recoil. Mindre baner. Mere fokus på fodfolket. Mere run'n'gun. Tror det bliver sjovt og en anden oplevelse end bc2. Mon ikke dem der var utilfredse med mp'delen i mw2 vil tage godt i mod MoH?
Billede
styrvolt
Niveau 4
 
Indlæg: 305


Indlægaf Mogwai » 19. jun 2010 16:18

styrvolt skrev:
White Jackel Dk skrev:Hmm.. for mig ser det ud som en opdateret Battle field BC 2. jeg ved godt at det er DICE som også står for multiplayer delen i MOH. Men måden man staber folk med kniven. Og den lille video der visse når man har vundet eller tabt. Selv køretøjerne er der ikke gjort noget ved.. Jeg synes nu godt at de kunne havde gjort noget mere ud af det. Så det ikke bare bliver en klon til Battle Field BC 2.

Men heldigvis spiller jeg meget Battle field. Så det gør ikke det store for mig.

mvh.


For mig ligner det en blanding af mw2 og bc2. Hurtigere og mere arcade-style. Mindre destruktion. Mindre recoil. Mindre baner. Mere fokus på fodfolket. Mere run'n'gun. Tror det bliver sjovt og en anden oplevelse end bc2. Mon ikke dem der var utilfredse med mp'delen i mw2 vil tage godt i mod MoH?

Jeg tror desværre mange af dem kun ønsker at beklage sig. Så "de" vil sikkert også tude over MoH, men alligevel spille det. :P

Nu har jeg set en video fra Kabul City (som banen vidst nok hedder) og det ligner umiddelbart Modern Warfare med Frostbite-grafik. Dog skulle der også være nogle objectives man skal udføre for at vinde.
"Good news. I figured out what to do with all the money I save recycling your one roomful of air. When you die, I'm going to laminate your skeleton and pose you in the lobby. That way future generations can learn from you how not to have your unfortunate bone structure." -GLaDOS
Mogwai
Niveau 6
 
Indlæg: 1995
By: Secret Cow Level


Indlægaf Mitzurugi » 19. jun 2010 17:35

JohnH skrev:
Mitzurugi skrev:Husk at man kan forudbestille det til 1kr. i GameStop, så er der i hvert fald ikke nogen undskyldning for at vige udenom dette spil ;)


Har du et link til det? For jeg kan ikke se det på den danske Gamestop....

Det står ikke på deres hjemmeside endnu ;)
http://www.xboxlife.dk/forum/viewtopic. ... 63&start=0
Billede
Mitzurugi
Niveau 7
 
Indlæg: 5180


Indlægaf IceKK » 20. jun 2010 01:10

har spillet betaen nu på min ps3. Hold da op jeg var skuffet. Det er grimt, kører dårligt, lagger og føles utrolig tungt.

Men har lidt på fornemmelsen 360 versionen er betydeligt bedre, så venter lidt med at bedømme. :l
IceKK
 


Indlægaf ELScrappy » 20. jun 2010 07:51

Hvis folk ikke har set den så er her en fræk lille Multiplayer Gameplay video :)
http://www.youtube.com/watch?v=i34JQY3iPSk
Setup:
xbox Elite Controller, Samsung LC27HG70QQUXEN (med HDR), XBOX ONE X, TB Elite Pro, AKRacing stol.
ELScrappy
Niveau 4
 
Indlæg: 538
By: 6200 Aabenraa


Indlægaf SocomGriseNN » 20. jun 2010 08:45

Hvor har du fået en beta key Ice?
SocomGriseNN
Niveau 4
 
Indlæg: 371


ForegåendeNæste

Tilbage til FPS

Hvem er online

Brugere der læser dette forum: Ingen og 33 gæster