Xboxlife forum

BF2 spørgsmål...

Snak om first-person-shooter spil.

Indlægaf JohnH » 8. mar 2010 19:19

Slydk skrev:Ja, så stjæler jeg altså lige lidt af denne tråd.
Jeg går og overvejer at købe BC2, men er ikke helt sikker. Jeg er blevet lidt træt af MW2, så der skal prøve noget nyt.
Jeg har haft det første BC og det var da meget sjovt, men jeg syntes styringen var meget tung. Altså at gutten, som man styrer, føles tung og det blev jeg træt af. Styringen i MW2 synes jeg er bedre, da den føles meget let.
Men så prøvede jeg demoen af BC2, i håb om at styringen var blevet lidt mere ala MW2, men nej!!
Den var stadig tung... Men har fået at vide at jeg ikke skulle samligne demoen med det fulde spil.
Så nu må jeg spørge de kloge :) (jer)

Hvordan er den styring??


Hvis du sammenligner direkte med MW2, ja så er styringen/soldaten lidt tung i det, men det er intet problem når du har vænnet dig til BC2.

Jeg spillede et par dage med det fulde spil, før jeg opdagede at jeg kunne justere følsomheden en hel del op, så nu ryger min soldat rundt, så snart jeg bare tænker på at dreje ham :D

Jeg kommer aldrig tilbage til MW2, elsker bare BC2, de store fede baner og effekterne , er bare totalt forelsket i de store kampvogne, der er gjort rigtig meget ud af at lave dem så virkelighedtro som muligt! =D>
JohnH
Niveau 7
 
Indlæg: 5121
By: Eastcoast , Køge


Indlægaf Blade Dk » 8. mar 2010 19:23

Hvad du dog kommer til hurtigt at hade er de 8 ud af de 12 fjener du spiller imod er snipere , omg er spillet bygget op omkring tøsedrenge
I´m not getting older, I´m levelig up!
Blade Dk
Niveau 7
 
Indlæg: 2472


Indlægaf CrawzR » 8. mar 2010 19:28

Enten det ^^ eller så har de LMG. Dette spil er mere n00b venligt end MW2.
CrawzR
Niveau 7
 
Indlæg: 2114


Indlægaf Competa » 8. mar 2010 19:36

Hvis i er så trætte af noob venlige spil, så skal i være glade for at der er noget der heder ''Halo 3 MLG''.
Billede
Competa
Niveau 7
 
Indlæg: 3560
By: Slagelse


Indlægaf JohnH » 8. mar 2010 19:38

Prozel skrev:Enten det ^^ eller så har de LMG. Dette spil er mere n00b venligt end MW2.
Vil stadig sige at det er bedre end alle de supervåben man får i MW2.
JohnH
Niveau 7
 
Indlæg: 5121
By: Eastcoast , Køge


Indlægaf Blade Dk » 8. mar 2010 19:44

så er jeg nok det mest uheldige menneske i bf , jeg havner altid på holdet med bøhtosserne
I´m not getting older, I´m levelig up!
Blade Dk
Niveau 7
 
Indlæg: 2472


Indlægaf Slydk » 8. mar 2010 20:20

Tak for alle de fine svar :) Tror sgu at jeg må ud og få fat i det :)
Slydk
Niveau 4
 
Indlæg: 375


Indlægaf Del Pede » 8. mar 2010 20:37

Prozel skrev:Enten det ^^ eller så har de LMG. Dette spil er mere n00b venligt end MW2.


Både og.
Man skal ikke have det samme fingermotorisk skillset, som MW2 kræver, men man kan hellere ikke bare tåge sig igennem som man har lyst. Teamwork betaler sig.

Jeg syntes det er svært. At man hele tiden skal være opmærksom på hvor man er, hvad man gemmer sig bagved, og at man ikke er for stillestående.

Jeg vil sige det er nemt at være med, men det er svært at være god. Det er selvfølgelig kun et udtryk for min personlige holdning
Del Pede
Niveau 6
 
Indlæg: 1617


Indlægaf Reinhold » 8. mar 2010 21:52

Slydk
Tak for alle de fine svar Tror sgu at jeg må ud og få fat i det


Selvom der har været lidt opstartsproblemer med serverne, så er dette et helt fantastisk spil - jeg har endnu ikke rørt SP, så MP trækker aktuelt alle mine spilletimer og hele min glæde ved denne perle af et spil :)

Slydk, du må ud og finde det spil - jeg spiller efterhånden en solid medic, så råb op når vi skal i krig sammen :)
Reinhold
Niveau 6
 
Indlæg: 1444
By: Hillerød


Indlægaf Slydk » 9. mar 2010 08:40

Reinhold skrev:Slydk
Tak for alle de fine svar Tror sgu at jeg må ud og få fat i det


Selvom der har været lidt opstartsproblemer med serverne, så er dette et helt fantastisk spil - jeg har endnu ikke rørt SP, så MP trækker aktuelt alle mine spilletimer og hele min glæde ved denne perle af et spil :)

Slydk, du må ud og finde det spil - jeg spiller efterhånden en solid medic, så råb op når vi skal i krig sammen :)


Helt sikkert, Doc :) Det vil jeg se meget frem til.. Jeg regner kraftigt med at jeg smutter ud og køber det idag, så jeg er klar senere idag ;)
Hvilken class mangler du, som din wingman?? hehe... Så jeg har lidt at øve mig på :D
Slydk
Niveau 4
 
Indlæg: 375


Indlægaf Daffysquare » 9. mar 2010 19:56

en af mine venner der har LE siger at han får 2 map packs gratis fordi han har LE.

er det rigtigt?
Daffysquare
Niveau 0
 
Indlæg: 18


Indlægaf TU I Raven » 9. mar 2010 20:15

Hej og sorry for lidt offtopic..... Men er det kun mig der har det sådan, at jeg syntes der også er endel fejl i BC2, jeg tænker mest grafisk, hvor der noget af grafikken ligesom flimmer??
TU I Raven
Niveau 4
 
Indlæg: 616


Indlægaf lassefar » 9. mar 2010 20:21

Halløj guys,

Jeg syntes at BC2 er rigtig fedt, men er det kun ved mig at det er alt for mørkt når man går ind i de forskellige huse. Har skruet op for kontrast og andet lys :) Syntes sgu det er lidt træls
Billede
lassefar
Niveau 7
 
Indlæg: 2020
By: 9400, Nørresundby :)


Indlægaf JcKiiNG » 9. mar 2010 20:25

TU I Raven skrev:Hej og sorry for lidt offtopic..... Men er det kun mig der har det sådan, at jeg syntes der også er endel fejl i BC2, jeg tænker mest grafisk, hvor der noget af grafikken ligesom flimmer??

tror faktisk det er meningen der skal være flimmer i fx Cutscenes osv.
kæmpe meloner og lang banan
JcKiiNG
 
Indlæg: 556


Indlægaf Durazell » 9. mar 2010 20:26

Yes der en VIP kode med til 2 ekstra maps. Du kan købe det på Marketplace.

Det er :
Laguna Alta i Conquest
og
Nelson Bay i Rush

Næste gang kommer begge maps med modsat game mode
Intet er umuligt for den der ikke skal gøre det selv.

Billede
Durazell
Niveau 5
 
Indlæg: 810


ForegåendeNæste

Tilbage til FPS

Hvem er online

Brugere der læser dette forum: Ingen og 39 gæster

cron