Xboxlife forum

MW2 Update

Snak om first-person-shooter spil.

Indlægaf Danny Beyer » 18. dec 2009 18:27

Juxer skrev:
Danny Beyer skrev:IW har nerfet våbnet fordi folk brokkede sig. Hvis det var planen fra starten af, var det jo ikke kommet med i det endelige spil, vel?


IW har jo også en stor interesse i at tilfredse sine brugere hvis de fremover vil sælge spil. Grunden til at våbnet er kommet med i spillet er højst sandsynligt at IW ville imponere spillere med et stort våbenudvalg og tilfordel for dette valgte at tilsidesætte balance i spillet. At sige 1887 (i hvert fald som akimbo uden at det koster perk slot) ikke er skadeligt for spillet er et ugyldigt postulat.


Det bekræfter jo også min udtalelse. At IW har nerfet våbnet på baggrund af brugernes reaktioner/brok. Jeg kan sagtens se det fornuftige i at pleje et ellers blakket forhold fra IW's side, men jeg mener stadig ikke det har været nødvendigt.
Jeg har åbenbart ikke spillet de game modes hvor det har været et problem. Jeg spiller som regel FFA, SnD, HQ og en sjælden gang TDM og det er minimalt hvor meget den 1887 bliver/blev brugt.

Edit: Slutteligt skal det også lige siges at jeg hele tiden har sagt at Akimbo skulle være en perk. (Se evt. en af de første sider af denne tråd for min udtale.)
Billede
Danny Beyer
Niveau 7
 
Indlæg: 2920


Indlægaf Juxer » 18. dec 2009 18:43

Danny Beyer skrev:
Juxer skrev:
Danny Beyer skrev:IW har nerfet våbnet fordi folk brokkede sig. Hvis det var planen fra starten af, var det jo ikke kommet med i det endelige spil, vel?


IW har jo også en stor interesse i at tilfredse sine brugere hvis de fremover vil sælge spil. Grunden til at våbnet er kommet med i spillet er højst sandsynligt at IW ville imponere spillere med et stort våbenudvalg og tilfordel for dette valgte at tilsidesætte balance i spillet. At sige 1887 (i hvert fald som akimbo uden at det koster perk slot) ikke er skadeligt for spillet er et ugyldigt postulat.


Det bekræfter jo også min udtalelse. At IW har nerfet våbnet på baggrund af brugernes reaktioner/brok. Jeg kan sagtens se det fornuftige i at pleje et ellers blakket forhold fra IW's side, men jeg mener stadig ikke det har været nødvendigt.
Jeg har åbenbart ikke spillet de game modes hvor det har været et problem. Jeg spiller som regel FFA, SnD, HQ og en sjælden gang TDM og det er minimalt hvor meget den 1887 bliver/blev brugt.

Edit: Slutteligt skal det også lige siges at jeg hele tiden har sagt at Akimbo skulle være en perk. (Se evt. en af de første sider af denne tråd for min udtale.)


Så giver dine holdninger straks mere mening. Jeg har ikke lige tid til at læse alle indlæg igennem i denne pludseligt heftige debat. Dog vil jeg tilføje at shotguns skal gøres til et primært våben, så begynder det at ligne noget - på det område i hvert fald.
Billede
Juxer
Niveau 8
 
Indlæg: 8376


Indlægaf Danny Beyer » 18. dec 2009 18:44

CHURCH!
Billede
Danny Beyer
Niveau 7
 
Indlæg: 2920


Indlægaf Mads Justesen » 18. dec 2009 19:44

Jeg synes der skulle gøres et eller andet ved riotshields. Man er jo fuldkommen fucked når der kommer et par stoddere krybende med deres skjolde dér. Man kan hverken skyde dem eller løbe rundt om dem.. De tripper bare efter en og så får man tæsk
Mads Justesen
Niveau 4
 
Indlæg: 528


Indlægaf FragBite » 18. dec 2009 19:47

Semtex og ellers bare stik af. Rende rundt om den imens du skyder virker også ret godt.
FragBite
Niveau 5
 
Indlæg: 995


Indlægaf Danny Beyer » 18. dec 2009 19:50

eller flashbang/stun grenade...

Edit: De kan selvfølgelig også bare fjerne det og udskifte det med et grydelåg... og alle pistoler med piskeris. Totalt overpowered jo...
Billede
Danny Beyer
Niveau 7
 
Indlæg: 2920


Indlægaf Kattolil » 19. dec 2009 18:45

Mads Justesen skrev:Jeg synes der skulle gøres et eller andet ved riotshields. Man er jo fuldkommen fucked når der kommer et par stoddere krybende med deres skjolde dér. Man kan hverken skyde dem eller løbe rundt om dem.. De tripper bare efter en og så får man tæsk


Hvis du kan finde ud af at sigte så er der et lille mellemrum mellem jorden og skjoldet hvor man kan ramme deres fødder.
Kattolil
Niveau 4
 
Indlæg: 668


Indlægaf Maxibon » 20. dec 2009 22:36

Mads Justesen skrev:Jeg synes der skulle gøres et eller andet ved riotshields. Man er jo fuldkommen fucked når der kommer et par stoddere krybende med deres skjolde dér. Man kan hverken skyde dem eller løbe rundt om dem.. De tripper bare efter en og så får man tæsk


Synes faktisk det er meget nemt at slå folk der har tac shield, also såfremt der ikke er andre holdkammerater i nærheden. Jeg løber som regel lige rundt om dem og skyder lige fra hoften. Easy peasy :lol:
Maxibon
Niveau 0
 
Indlæg: 5


Indlægaf JohnH » 20. dec 2009 22:51

Min shotgun kan også sagtens gøre kål på dem, et par salver med de 'rigtige' patroner , så er de færdige :-)
JohnH
Niveau 7
 
Indlæg: 5121
By: Eastcoast , Køge


Indlægaf sebru » 20. dec 2009 22:55

Er jeg den eneste som har oplevet noget specielt vedr baner?

En sjælden gang sker det at jeg kommer ind i et 18slots privat match, da jeg faktisk valgte Domination. Det er altid banen Rust. Når man så kommer ind, er det bare hack and slash. Enten er det Hardcore Teamdeathmatch eller Domination.

Hardcore Teamdeathmatch sluttede efter 10min
Til gengæld leavede jeg Domination efter vi havde rundet 1000points.

Har i andre også prøvet dette fænomen?

Jeg fik godt nok 70.000xp en masse wep attachment etc.
Billede
sebru
Niveau 3
 
Indlæg: 259


Indlægaf Mitzurugi » 21. dec 2009 18:49

sebru skrev:Har i andre også prøvet dette fænomen?

Ja, det sker ofte når vi søger efter Domination. MS er igang med at acceptere patchen som allerede er ude på PS3 :wink:
Billede
Mitzurugi
Niveau 7
 
Indlæg: 5180


Indlægaf Tbigum » 21. dec 2009 19:31

sebru skrev:Er jeg den eneste som har oplevet noget specielt vedr baner?

En sjælden gang sker det at jeg kommer ind i et 18slots privat match, da jeg faktisk valgte Domination. Det er altid banen Rust. Når man så kommer ind, er det bare hack and slash. Enten er det Hardcore Teamdeathmatch eller Domination.

Hardcore Teamdeathmatch sluttede efter 10min
Til gengæld leavede jeg Domination efter vi havde rundet 1000points.

Har i andre også prøvet dette fænomen?

Jeg fik godt nok 70.000xp en masse wep attachment etc.


Jeps, det er mega grineren at ryge ind i en 18-spillers FFA på Rust, totalt kaos og spawnkills ad libitum :D
Evt. favestejl skyldes alkohol
Tbigum
Niveau 7
 
Indlæg: 3410
By: Esbjerg N


Indlægaf Divi » 21. dec 2009 19:46

Jeg kan huske at jeg søgte efter en ground war lobby, men røg ind i en 18 slots FFA på Terimnal.

Jeg fandt først ud af der var 18 slots, da jeg var blevet spawn killed 10 gange.

Der efter tænkte jeg "F! dem, jeg spawn killer da også bare" hvor efter spawned jeg i et hjørne og blev ikke nakket, stille jeg mig bare lidt væk fra det hjørnet og fik en 5 mands knife på 10 sekunder.

Det var pretty sweet, fik et predator missil, men ikke mere............. der spawned ikke flere det hjørnet :)
Divi
Niveau 7
 
Indlæg: 2188


Indlægaf JkMa » 22. dec 2009 21:59

Hmmm mangler 1 lvl for at nå 67 og de her berømte 1887´ere.
Så ska de sgu testes, om de virkelige er så gode som alle skriver.

Min favorit-shotgun har altid været M1014, både i MW1 & nu også MW2.
Min spillestil er nærkamp med shotguns og stungranade. Ikke den fedeste stil på de mere åbne baner, men sjovt på de mindre.

Her i MW2 mangler jeg kun at prøve 1887, men kan da skrive under på at ingen af de øvrige shotguns som når særlig langt i deres skud.

Det største problem lige nu er de fakking tabere som i øjeblikket totalt ødelægger free for all med at hjælpe hinanden til XP & nukes osv.

Jeg gør alt for at ødelægge deres spil hvis jeg kan.
Gosh hvor jeg hader de idioter :evil:
JkMa
Niveau 3
 
Indlæg: 269


Indlægaf SealFox » 22. dec 2009 23:03

Der er kommet en ny glich eller noget hvor det går sindsyg hurtigt,
Billede
SealFox
Niveau 6
 
Indlæg: 1647
By: Helsinge 3200 nordsjælland


ForegåendeNæste

Tilbage til FPS

Hvem er online

Brugere der læser dette forum: Ingen og 36 gæster

cron