Xboxlife forum

Tips og Tricks til MW2

Snak om first-person-shooter spil.

Indlægaf Divi » 30. nov 2009 22:12

TerrificFalcon skrev:Det kræver altså ikke specielt meget skill og dedikation, for at man effektivt kan sætte en stopper for fjendtlig Air Support, IMO. Jeg skyder per definition ting jeg ser, med et Stinger skud. Når man så har Scavenger på, så kan man sagtens tage et hav af UAV's/Harriers ned, og dermed nogenlunde stoppe modstanderens for at få Chopper Gunners/AC130's - og hvis de endeligt får en op, så kræver det jo trods alt kun et par skud, for at de går ned, :).


Præcis et par skud med en go´gammeldags bazooka, kan gøre det :lol:
Divi
Niveau 7
 
Indlæg: 2188


Indlægaf IkkNico » 14. dec 2009 20:21

Gammel, halvdød og ildelugtende. nej, det er ikke mig selv jeg snakker om (denne gang), men denne tråd.
Op mæ' sig, vi er nogle, der lige har opdaget den dejlige online del i MW2 (ja, altså mig, til dem der er lidt langsomme i det ;) )

1: Hvilket våben fortrækker du?
Jeg har 2 setups jeg skifter i mellem afhængig af banen.
SCAR-H + AA-12
UMP .45 + AA-12

2: Hvilken perks passer bedst til de forskellig våben?

Ved jeg ikke, men jeg hvilke der passer bedst til mig: scavenger + stopping power + steady aim

3: Hvilket spil-mode får man mest XP i?
Fisk ... spiller kun FFA, mest for hyggen og lidt for at lære banerne at kende.

4: Skal man holde sig til et våben eller bruge de ny våben man unlocker når man stiger i rank?

Se 1. jeg forveter dog at skifte til M16A4, når jeg en gang når til lvl 40

5: Er det noob at bruge heartbeat sensor?
Næh, jeg ser da masser af lvl50+ der bruger den.
Jeg er (desværre) selv blevet lidt afhængig af den. Hvis jeg ikke har den bliver jeg taget med bukserne nede.
IkkNico
Niveau 8
 
Indlæg: 6447

Brugeravatar

Indlægaf Mogwai » 14. dec 2009 20:40

[quote="Styrofoam"]

1: Hvilket våben fortrækker du?
SCAR-H er helt klart min favorit. Kan også godt lide den der AUG machine gun fra level 32, kan ikke helt huske navnet.

2: Hvilken perks passer bedst til de forskellig våben?

Stopping Power: Fordi der ikke er en grund til ikke at bruge den.
Sleight of Hand: Klik klik, og så videre.
Ninja: Fordi jeg ikke gider at spottes af HS.

3: Hvilket spil-mode får man mest XP i?
Plejede at spille FFA, men synes egentligt at TDM er noget sjovere, og samtidig lidt mere taktisk. Hvis en teammate bliver bøffet, så ved jeg da at jeg skal være opmærksom :P

4: Skal man holde sig til et våben eller bruge de ny våben man unlocker når man stiger i rank?

Tja, det kan man jo selv bestemme. Man kan jo godt farme lidt challenges med diverse våben hvis man lyster.

5: Er det noob at bruge heartbeat sensor?
Det eneste der er noob, er de tabere som kalder andre noobs. Personligt bruger jeg den ikke da jeg fokusere mere på sensoren end omgivelserne, og så går det ligesom i ét ^^
Mogwai
Niveau 6
 
Indlæg: 1995
By: Secret Cow Level


Indlægaf WikzoDK » 15. dec 2009 16:17

Billede
WikzoDK
Niveau 4
 
Indlæg: 493


Indlægaf Divi » 16. dec 2009 15:28



Meget interessant.
Divi
Niveau 7
 
Indlæg: 2188


Foregående

Tilbage til FPS

Hvem er online

Brugere der læser dette forum: Ingen og 38 gæster