Xboxlife forum

Left 4 Dead 2!

Snak om first-person-shooter spil.

Indlægaf Reinhold » 7. jan 2010 11:11

wow, krig du er på vej!

Jeg prøver at samle fire folk til noget ekspert fredag aften fra omkring 22. Har Mitch og Solo på holdet.....Mangler en fjerde mand. Krig!? Andre interesserede?

Har ingen af banerne endnu på expert, så er rimelig åben omkring banevalg
Reinhold
Niveau 6
 
Indlæg: 1444
By: Hillerød


Indlægaf Sir Haze » 7. jan 2010 15:55

Jeg kunne godt tænke mig at være med men hvis der kommer en anden som brænder lidt mere for det så endelig bare tag ham
Sir Haze
Niveau 3
 
Indlæg: 217


Indlægaf killman » 7. jan 2010 17:22

Hej.
Jeg mangler nogen at spille med og er helt sikkert frisk på noget svært, hvor man dør hvert andet minut, hvis man ikke arbejder sammen. Spillede 1'eren rigtig meget på pc, men har nu fået 2'eren xbox, så mit aim er dårligt, men har nogenlunde styr på gameplay'et.

Add mig, så er jeg helt sikkert frisk på en spiller. Dog kun hvis i har headset :)
killman
Niveau 1
 
Indlæg: 72


Indlægaf krig » 7. jan 2010 17:42

srs08 skrev:wow, krig du er på vej!

Jeg prøver at samle fire folk til noget ekspert fredag aften fra omkring 22. Har Mitch og Solo på holdet.....Mangler en fjerde mand. Krig!? Andre interesserede?

Har ingen af banerne endnu på expert, så er rimelig åben omkring banevalg


Det var også tæt jeg snuppede Dead carnival på expert (men blev nødt til at stoppe pga jeg skulle på arb.) vi kom ellers til finalen hvilket er er dem nemmeste af dem alle...

Men ja vi kan godt finde ud af noget fredag, det er nok bedst vi kommer igang kl. 22:00 da det kan godt tage laaannng tid at gennemføre et kapitel på expert :lol: :D
krig
Niveau 6
 
Indlæg: 1475


Indlægaf krig » 7. jan 2010 18:44

Psyko9 skrev:Glitch hints? :P


ja det er et par stykker--

Flyet i 2. kapitel kan man hoppe over!! så er man fri for en monster Horde

Broen der skal sænkes i kapitel 3 kan gå op ad mens den sænkes, det gør at man ender oppe på tag hvor det er nemt at bekæmpe horden!

Finalen sørg få at stå helt ovre i venste side på trappen
en targer alt der kommer oppe fra og de 3 sidste tager alle dem der kommer nedefra. (der kommer stort set kun infected nedefra)

når tanken kommer så løber alle uden for og targer ham!

Det tog mig en 2-3 forsøg
krig
Niveau 6
 
Indlæg: 1475


Indlægaf Reinhold » 8. jan 2010 09:12

Håber stadig at være aktiv på L4D2 fra omkring 22 iaften. Der er dog en snøftende unge derhjemme, så jeg kan blive forhindret...
Reinhold
Niveau 6
 
Indlæg: 1444
By: Hillerød


Indlægaf Sir Haze » 12. jan 2010 17:29

expert i aften?
Sir Haze
Niveau 3
 
Indlæg: 217


Indlægaf krig » 12. jan 2010 19:25

Sir Haze skrev:expert i aften?


hva tid? og hvilken campaign?
krig
Niveau 6
 
Indlæg: 1475


Indlægaf killman » 12. jan 2010 20:49

jeg er frisk
killman
Niveau 1
 
Indlæg: 72


Indlægaf Sir Haze » 13. jan 2010 00:29

Var ligesom om at jeg faldte i søvn haha. Men altså hvis der skulle være nogen på i nat så er jeg klar på noget ekspert ^^
Sir Haze
Niveau 3
 
Indlæg: 217


Indlægaf krig » 13. jan 2010 07:54

Sir Haze skrev:Var ligesom om at jeg faldte i søvn haha. Men altså hvis der skulle være nogen på i nat så er jeg klar på noget ekspert ^^


hehe..det sker 8)

Arbejder om natten, men jeg klar igen iaften hvis det er
krig
Niveau 6
 
Indlæg: 1475


Indlægaf Sir Haze » 13. jan 2010 08:40

Fino den er jeg med på. Tid og campaign vil jeg lade være op til jer
Sir Haze
Niveau 3
 
Indlæg: 217


Indlægaf Sir Haze » 13. jan 2010 19:31

Det er virkelig noget pis at man aldrig kan finde en lobby. Man ryger altid ind midt i en bane med et idiot hold som er gået i opløsning. Argh!
Sir Haze
Niveau 3
 
Indlæg: 217


Indlægaf killman » 14. jan 2010 18:25

Er i friske på en advanced eller expert i morgen (fredag) ved 21 tiden? Vi aftaler, hvad vi spiller i lobbyen.
(Sir Haze jeg tror je har løst vores problem med at spille sammen. Det var min router der var sat forkert op.)
killman
Niveau 1
 
Indlæg: 72


Indlægaf Sir Haze » 14. jan 2010 18:41

Jeg er frisk men ved ikke helt om jeg er hjemme fredag aften eller ej. Men godt du har fået fixet problemet.
Hvis jeg er hjemme så kommer jeg helt sikkert på
Sir Haze
Niveau 3
 
Indlæg: 217


ForegåendeNæste

Tilbage til FPS

Hvem er online

Brugere der læser dette forum: Ingen og 38 gæster

cron