Xboxlife forum

Leaked Airport Clip: MW2

Snak om first-person-shooter spil.

Indlægaf chateque » 28. okt 2009 19:00

Mon ikke at den aller første trailer der blev udgivet hvor man hører speakere i højttaler, en masse larmende mennesker osv. er fra denne bane?

Jeg husker en af dem sige "Remember, no Russians"

Det kunne jo være at man er russisk terrorist. Jeg vil dog meget gerne se den kilde med at man er CIA agent :)
chateque
Niveau 7
 
Indlæg: 2252


Indlægaf SealFox » 28. okt 2009 19:03

Som andre har skrevet her i tråden,

DET ET SPIL,
Billede
SealFox
Niveau 6
 
Indlæg: 1647
By: Helsinge 3200 nordsjælland


Indlægaf Mailo » 28. okt 2009 19:03

Nu glæder jeg mig endnu mere til MW2 det er jo bare genialt det der!
I'm an ALIEN... From SPace!

Klan: Donkey Kongs (DK)
Mailo
Niveau 4
 
Indlæg: 685


Indlægaf Haugboelle » 28. okt 2009 20:25

Er det ikke leaked med vilje mon ? Den omtale de får ud af det er ihvertfald sindsyg god reklame.
Haugboelle
Niveau 8
 
Indlæg: 6756


Indlægaf DanishDove » 28. okt 2009 20:36

skitzofraen skrev:
DKKjeldsen skrev:
skitzofraen skrev:
DKKjeldsen skrev:
skitzofraen skrev:
DKKjeldsen skrev:
skitzofraen skrev:
DKKjeldsen skrev:Godt bok nogle syge udmeldinger du kommer med. Du vil meget gerne investere i et spil hvor du skal torturere jøder.

Jamen okay... hardcore siger jeg bare :D


Det var jo ikke det jeg skrev...

Jeg skrev at jeg ville købe det, "hvis det var godt lavet"

Hvorfor skulle man springe over et godt spil, bare fordi indholdet kan virke stødende?

Du modsiger dig selv. Det er jo essentielt ligegyldigt om det er godt eller dårligt lavet for dit argument.


Jeg modsiger da på ingen måde mig selv. (hvor er det du mener, at jeg modsiger mig selv?)

Og det er da ikke ligegyldigt, om det er godt eller dårligt lavet (jeg ville ikke købe et spil, hvis jeg vidste, at det var dårligt lavet)


I forhold til jeg nævner at du vil investere i spillet så er det da forholdsvis ligegyldigt for mit argument om det er et dårligt eller godt spil. Jeg synes stadig det er en forholdsvis sygt i mine øjne at nyde et spil hvor man torturere jøder. Det var sådan set bare det jeg mente.


Jeg vil så vove at påstå, at det siger mere om dig, end det gør om mig, at du ikke kan skelne mellem fantasi og virkelighed...


Har ikke noget problem med at skelne mellem virkelighed og fantasi. Kan ikke se hvordan det jeg skriver kan få mig til at fremstå sådan.

Men bare lige for at lukke den... jeg køre ikke heads på nogen måde mod dig, tror bare vi har svært ved at forstå hinanden ordentligt.


Jeg tror skam heller ikke, at du prøver på, at køre hetz på mig ;)

Jeg forstår bare ikke, at folk kan tage fiktive handlinger i et spil så seriøst...


Igen, er jeg 100 % enig. Jeg synes bare, at det gør spillet endnu mere spændene og at det ikke bare er det alm. find the bad guys, kill the bad guys, dette her er helt klart et plus til IW ;)
DanishDove
Niveau 5
 
Indlæg: 1195


Indlægaf Rahbek » 28. okt 2009 20:51

Haugboelle skrev:Er det ikke leaked med vilje mon ? Den omtale de får ud af det er ihvertfald sindsyg god reklame.


Så ville det være en smule underligt at filmen er blevet pillet af Youtube pga "Copyright Claims"... det ville nok ikke være SÅ hurtige :)
Rahbek
Niveau 6
 
Indlæg: 1905


Indlægaf Haugboelle » 28. okt 2009 20:55

Rahbek skrev:
Haugboelle skrev:Er det ikke leaked med vilje mon ? Den omtale de får ud af det er ihvertfald sindsyg god reklame.


Så ville det være en smule underligt at filmen er blevet pillet af Youtube pga "Copyright Claims"... det ville nok ikke være SÅ hurtige :)


Jo for nu den jo bare eftertragtet som en sindsyg og flere sider har den da med garanti hosted. ;) Men altså var jo også kun en ide, har intet grundlag for det, andet end det da ville være smart.
Haugboelle
Niveau 8
 
Indlæg: 6756


Indlægaf TheElholm » 28. okt 2009 21:13

chateque skrev:Mon ikke at den aller første trailer der blev udgivet hvor man hører speakere i højttaler, en masse larmende mennesker osv. er fra denne bane?

Jeg husker en af dem sige "Remember, no Russians"

Det kunne jo være at man er russisk terrorist. Jeg vil dog meget gerne se den kilde med at man er CIA agent :)


Det stod på Youtube hjemmesiden, at man er CIA agent, og man vel dræber de civile, for at holde sit dække skjult, nok "for the greater good" som man får ud af det efter. men filmen slutter jo også med at man bliver skudt af ham Makarov, som er den nye skurk
TheElholm
Niveau 1
 
Indlæg: 74


Indlægaf kofoed » 28. okt 2009 21:32

Så har Activision været ude og sige noget om det:

http://www.vg247.com/2009/10/28/confirm ... eckpoints/

“Yes it is. The scene establishes the depth of evil and the cold bloodedness of a rogue Russian villain and his unit. By establishing that evil, it adds to the urgency of the player’s mission to stop them

.“Players have the option of skipping over the scene. At the beginning of the game, there are two ‘checkpoints’ where the player is advised that some people may find an upcoming segment disturbing. These checkpoints can’t be disabled.

“Modern Warfare 2 is a fantasy action game designed for intense, realistic game play that mirrors real life conflicts, much like epic, action movies. It is appropriately rated 18 for violent scenes, which means it is intended for those who are 18 and older.”
kofoed
Niveau 7
 
Indlæg: 2445


Indlægaf Foxx » 28. okt 2009 21:36

Fik set den tidligere på min iphone, med crap kvalitet.

Nogle der har et nyt link hvor den ikke er blevet lukket?
DJ Numzi
DJ AnD Lomilias23
Foxx
 
Indlæg: 2024


Indlægaf airfrede » 28. okt 2009 21:40

EDIT: Den er så også blevet fjernet nu.
"i killed every body in the first town the blowerd it up and then killer evey but but the chang guy in the tower what now im lost"
killerkahones d. 28 okt 2008.
airfrede
Niveau 4
 
Indlæg: 691


Indlægaf Trebias » 28. okt 2009 22:23

Competa skrev:
DKKjeldsen skrev:
skitzofraen skrev:
DKKjeldsen skrev:Godt bok nogle syge udmeldinger du kommer med. Du vil meget gerne investere i et spil hvor du skal torturere jøder.

Jamen okay... hardcore siger jeg bare :D


Det var jo ikke det jeg skrev...

Jeg skrev at jeg ville købe det, "hvis det var godt lavet"

Hvorfor skulle man springe over et godt spil, bare fordi indholdet kan virke stødende?

Du modsiger dig selv. Det er jo essentielt ligegyldigt om det er godt eller dårligt lavet for dit argument.


Hvis man kan li' GTA, Saint's Row, Splinter Cell DA, så burde det være det samme, der dræber du også uskyldige mennesker. At gå ind og have en Campaign som Terrorister er bare endnu et stødende spil som tar det næste skridt.

@Captain Kicker, Ja WW2 spil blev lavet for at juble over de allierede, men Battlestations har fået en campaign som Japanere.

Selvfølgelig ville et spil hvor man er Terrorist være stødende, men det er jo bare såmænd at man tag det næste skridt i spilindustrien.


Man kan da på ingen måde sammenligne denne bane med GTA eller nogle af de andre spil du nævner? Du bliver ikke bedt om at nakke uskyldige mennesker i massehvis i disse spil, ganske rigtigt har man valget, men det er der stor forskel på!
[SPOILER] Jesus dies on pg. 681 !
Trebias
Niveau 3
 
Indlæg: 236


Indlægaf kofoed » 28. okt 2009 22:25

Trebias skrev:
Competa skrev:
DKKjeldsen skrev:
skitzofraen skrev:
DKKjeldsen skrev:Godt bok nogle syge udmeldinger du kommer med. Du vil meget gerne investere i et spil hvor du skal torturere jøder.

Jamen okay... hardcore siger jeg bare :D


Det var jo ikke det jeg skrev...

Jeg skrev at jeg ville købe det, "hvis det var godt lavet"

Hvorfor skulle man springe over et godt spil, bare fordi indholdet kan virke stødende?

Du modsiger dig selv. Det er jo essentielt ligegyldigt om det er godt eller dårligt lavet for dit argument.


Hvis man kan li' GTA, Saint's Row, Splinter Cell DA, så burde det være det samme, der dræber du også uskyldige mennesker. At gå ind og have en Campaign som Terrorister er bare endnu et stødende spil som tar det næste skridt.

@Captain Kicker, Ja WW2 spil blev lavet for at juble over de allierede, men Battlestations har fået en campaign som Japanere.

Selvfølgelig ville et spil hvor man er Terrorist være stødende, men det er jo bare såmænd at man tag det næste skridt i spilindustrien.


Man kan da på ingen måde sammenligne denne bane med GTA eller nogle af de andre spil du nævner? Du bliver ikke bedt om at nakke uskyldige mennesker i massehvis i disse spil, ganske rigtigt har man valget, men det er der stor forskel på!


Læser du det link jeg posted, så vil du se at man kan skip denne bane, så jo du har valget her.
kofoed
Niveau 7
 
Indlæg: 2445


Indlægaf TerrificFalcon » 28. okt 2009 22:27

skitzofraen skrev:
Cerialbox skrev:
skitzofraen skrev:
Cerialbox skrev:Man skal slet ikke være terrorist :(

Man er en undercover CIA agent.


Så det er en CIA agent, som man ser rende rundt, og nakke civile i videoen?


Ja, eller vil de andre terrorister jo spørge "Vladimir, why are you not shooting ze infidels?"


Ja okay hehe.

Jeg tænkte bare, at det måske skulle forestille et flashback, hvor agenten fortæller om hvad han har set andre gøre, mens han var undercover...

Bliver interessant at se, hvordan USA tager det, at en CIA agent myrder uskyldige civile i MW2.


Altså, er det officielt at det er en CIA agent? Jeg har ganske vidst ikke set klippet, men man styrer vel lederen af terroristerne - og dermed er man hardcore nok til ikke selv at skulle skyde nogle, medmindre man har lyst til at slå ihjel, eh? :)
TerrificFalcon
Niveau 7
 
Indlæg: 5741


Indlægaf TheElholm » 28. okt 2009 22:33

TerrificFalcon skrev:
skitzofraen skrev:
Cerialbox skrev:
skitzofraen skrev:
Cerialbox skrev:Man skal slet ikke være terrorist :(

Man er en undercover CIA agent.


Så det er en CIA agent, som man ser rende rundt, og nakke civile i videoen?


Ja, eller vil de andre terrorister jo spørge "Vladimir, why are you not shooting ze infidels?"


Ja okay hehe.

Jeg tænkte bare, at det måske skulle forestille et flashback, hvor agenten fortæller om hvad han har set andre gøre, mens han var undercover...

Bliver interessant at se, hvordan USA tager det, at en CIA agent myrder uskyldige civile i MW2.


Altså, er det officielt at det er en CIA agent? Jeg har ganske vidst ikke set klippet, men man styrer vel lederen af terroristerne - og dermed er man hardcore nok til ikke selv at skulle skyde nogle, medmindre man har lyst til at slå ihjel, eh? :)


Ja man er en CIA agent.
Man gør det vel for at holde sig undercover, i det at dræbe de mennesker i Lufthavnen, måske kan redde andre.
Men CIA agenten som man spiller bliver jo skudt lige til sidst af den anden skurk som man hjælper
TheElholm
Niveau 1
 
Indlæg: 74


ForegåendeNæste

Tilbage til FPS

Hvem er online

Brugere der læser dette forum: Ingen og 41 gæster