Xboxlife forum

Hvad synes du om OF: Dragon Rising?

Snak om first-person-shooter spil.

Hvad synes du om spillet?

Det bedste nogensinde!
10
19%
Overrasket, bedre end forventet.
10
19%
Fint nok.
16
30%
Jeg har set det der er bedre.
10
19%
Det er en OM'er!
8
15%
 
Afgivne stemmer : 54

Indlægaf tesoo » 11. okt 2009 12:23

Spillet skal spilles på den sværeste sværhedsgrad hvis man virkelig skal få den fulde oplevelse !
tesoo
Niveau 7
 
Indlæg: 2423


Indlægaf expose » 11. okt 2009 12:45

Jeg aner det ikke :P Det kunne jeg forestille mig.
*Transformator IpodBattle champ 2009*
expose
Niveau 7
 
Indlæg: 2755


Indlægaf AF DK » 11. okt 2009 12:50

Jamen jeg tror nu jeg er frisk i aften så:)
Hvad tid?
AF DK
Niveau 4
 
Indlæg: 372


Indlægaf expose » 11. okt 2009 12:56

Jeg skal lige have fat i min ven så jeg skriver her hurtigst muligt. Jeg tænker umidelbart efter 8 hvor alle burde have spist?
*Transformator IpodBattle champ 2009*
expose
Niveau 7
 
Indlæg: 2755


Indlægaf Oddhawk » 11. okt 2009 13:02

expose skrev:Jeg skal lige have fat i min ven så jeg skriver her hurtigst muligt. Jeg tænker umidelbart efter 8 hvor alle burde have spist?

Jeg stadig frisk :b !
Oddhawk
Niveau 2
 
Indlæg: 117
By: Nordsjælland


Indlægaf expose » 11. okt 2009 13:07

Super! ODD H4wk og AF DK, jeg adder jer og sender jer en besked senere. Jeg har ferie fra kasernen så det bliver spændende at bruge nogle rigtige militær taktikker i et så realistisk spil XD
*Transformator IpodBattle champ 2009*
expose
Niveau 7
 
Indlæg: 2755


Indlægaf expose » 11. okt 2009 13:11

Min ven får ikke spillet før imorgen så hvis der er en 3. mand der er frisk så skriv mig en PB. Jeg er ked af at jeg lige stjal tråden lidt OP.
*Transformator IpodBattle champ 2009*
expose
Niveau 7
 
Indlæg: 2755


Indlægaf AF DK » 11. okt 2009 13:13

Det passer mig fint:)
Så må det være dig der skal styre slagets gang i aften..hehe
AF DK
Niveau 4
 
Indlæg: 372


Indlægaf Oddhawk » 11. okt 2009 13:37

Haha ' det skal nok blive spændene, så må vi se om vi kan følge ham i hans taktikker ;p
Oddhawk
Niveau 2
 
Indlæg: 117
By: Nordsjælland


Re: Hvad synes du om Operation Flashpoint: Dragon Rising?

Indlægaf Batista dk » 11. okt 2009 20:04

Mr Zen skrev:YES, så kom det sgu og længe ventet fra min side af. =D>

Hvad synes du om det indtil videre eller hvad var dine forventninger til spillet. Hvis du har været en af dem der fulgt med i udviklingen, har Codemasters så nået deres mål?

Jeg synes det er for fedest. Det er et spil jeg har ventet på hele mit gamerliv og det kan ikke sammenlignes med noget andet for det er helt sin egen. Jeg gider ikke at skrive det helt vilde lige nu, måske senere.
Nå visuelt ser det jo WOW =P~ ud, det er ikke den bedste grafik, men godt nok til mig. Mens man vandre, så bare stoppe op og kig ud i det fjerne, det er jo en fryd for øjet.
Miljøerne er storslået, atmosfæren føles helt rigtig og de forskellige "vejrforhold" eller rettere sagt belysninger fuldender jo billedet. Det med at man kan ødelægge noget af omgivelserne ligesom i BF:BC, er med til at gøre det noget mere spændende.

AI'en virker faktisk meget fint, men nogle gange skyder imod ingenting og engang imellem nogle fale tejl, men ikke større problem end at jeg nok selv skal klare ærterne. #-o
Lyden... nøj hvor er den god... nej den er superb, man kan høre alt til mindste detalje og mere er der ikke at sige om det.
De sagde der vil være stort udvalg af våben og det er sgu de samme bare i forskellige versioner. Det skal dog siges at de har taget nogle af min yndlings med, så det er jo fint og endeligt et spil hvor en snigskytteriffel kommer til sin ret.

Online virker fint og jeg glæder mig til at spillet ordentlige, måske strategiske kampe. Jeg synes de har fundet en fin løsning med det 4 mandsgruppe princip.
De små fejl der nu er (som fleste spil er født med) og mangler kan jo bare klares med patches og DLC.
Mht. holdbarhed, ved jeg ikke og som jeg har det lige nu, er jeg i tvivl om jeg nogensinde slipper det igen. [-(
Med den realisme der er, føler jeg at man får krigen/oplevelsen tættere på sig.

Mr Zen, Danmark, tilbage til spillet. :D


09 - Visuelt
10 - Lyd
10 - Gameplay
09 - Online
10 - Holdbarhed


9,6/10


tag nu lige de farvede briller af du kan da ikke give spillet 10 i LYD!!!! max en 6'er vil endda gå ned på en 5'er
lyden er jeg meget skuffet over
spillet skal max have en samlet karakter på 8 fordi så godt er det altså ikke :wink:
Salt
Batista dk
Niveau 5
 
Indlæg: 896


Indlægaf Firephreakk » 11. okt 2009 20:19

Jeg er på mandag, hvis der er nogen, der vil der.
Billede
Firephreakk
Niveau 6
 
Indlæg: 1331


Indlægaf Sevuz » 12. okt 2009 13:59

Jeg med på at game det så add mig endlig :)
Billede
Sevuz
Niveau 2
 
Indlæg: 109


Indlægaf Kossefar » 12. okt 2009 14:02

Jeg blev meget skuffet over spillet for at være helt ærlig.

Jeg havde nok bare sat mig lidt højere forventninger end spillet kunne leve op til.

Ikke lige noget for mig. :)
/Kossefar
Kossefar
Niveau 4
 
Indlæg: 767


Indlægaf Mr Zen » 12. okt 2009 19:09

Batista dk Det var bare gas, det jeg skrev, men nu har jeg skrevet hvad jeg virkelig mener. Og nej det blev ikke lige som forventet :)
Mr Zen
Niveau 4
 
Indlæg: 393
By: Århus


Indlægaf Nasty Beaver » 12. okt 2009 19:30

Det spil har så mange ting der bare er irriterende og ikke giver mening.

Feks.; hvordan kan et spil have normal difficulty, uden at have easy? Seriøst, normal, experienced, hardcore? Useless sh*t.
Desuden er de tips på loading skærmen jo ubrugelige; feks.: "Use the fire rate button to change the fire rate" O'RLY? En anden gang er det nok smart at skrive hvilken knap fire rate button er.

Desuden har jeg ikke fundet ud af endnu, hvordan man får sine venner til at angribe fjenden. Kan man ikke det, eller er det bare tutorialen der har failet igen?
Nasty Beaver
Niveau 6
 
Indlæg: 1651


ForegåendeNæste

Tilbage til FPS

Hvem er online

Brugere der læser dette forum: Ingen og 43 gæster