Xboxlife forum

Operation Flashpoint: Dragon Rising Gamere

Snak om first-person-shooter spil.

Hvordan ville du spille spillet?

Singleplayer
5
10%
Co-Op
3
6%
Multiplayer
2
4%
Singleplayer & Co-Op
6
12%
Singleplayer & Multiplayer
5
10%
Co-Op & Multiplayer
6
12%
Alle 3 måder
22
45%
 
Afgivne stemmer : 49

Indlægaf Sevuz » 12. okt 2009 13:39

Har også spillet. Dog har jeg ikke haft det store hel med at finde folk der game det så meget (ikke har det) så er da fresk på det :)
Billede
Sevuz
Niveau 2
 
Indlæg: 109


Indlægaf Bjarke » 12. okt 2009 14:29

Får spillet tirsdag eller senest onsdag. Så derfra er jeg vildt klar til coop.

GT: Bjarkesh
Bjarke
Niveau 4
 
Indlæg: 367


Indlægaf tesoo » 12. okt 2009 14:31

Jeg er altid fresh på at spille, hvis i andre er :D
tesoo
Niveau 7
 
Indlæg: 2423


Indlægaf Habengut » 16. okt 2009 18:56

Dropkick Cookie


Jeg har kun 2 på min friendlist der spiller det, så I må meget gerne add'e mig, hvis I vil have en mand ekstra.

Min gode ven som jeg spiller med hedder: Gonzo DK
Ham kan I også add'e, hvis det er :)
Habengut
Niveau 4
 
Indlæg: 533


Indlægaf Midget » 16. okt 2009 19:04

Hey.. har lige et spørgsmål omkring spillet.. så en havde lagt en kommentar på en gameplay video på youtube, hvor han skrev at grafikken var ringere end Battlefield 2 som er fra 2005, og at det passede grafisk til 2003.. passer det? ved godt er mange på youtube bare er nogle tard's der skriver et eller andet pis til alle videoer de ser :b og man kunne ikke rigtig se om grafikken var god på videoen da det var lidt sløret (selvom jeg tog HD på).. men er grafikken ringe eller god?
Billede
Midget
Niveau 5
 
Indlæg: 808


Indlægaf Sevuz » 16. okt 2009 19:18

Midget skrev:Hey.. har lige et spørgsmål omkring spillet.. så en havde lagt en kommentar på en gameplay video på youtube, hvor han skrev at grafikken var ringere end Battlefield 2 som er fra 2005, og at det passede grafisk til 2003.. passer det? ved godt er mange på youtube bare er nogle tard's der skriver et eller andet pis til alle videoer de ser :b og man kunne ikke rigtig se om grafikken var god på videoen da det var lidt sløret (selvom jeg tog HD på).. men er grafikken ringe eller god?


Så skal den gut da have nye øjene.
Billede
Sevuz
Niveau 2
 
Indlæg: 109


Indlægaf Hullahopring dk » 16. okt 2009 19:51

Add endelig mig har lige købt spillet men er nok på noget af weekenden :)
Mangler nogle danskere at spille med som mig selv :)
Hullahopring dk
Niveau 1
 
Indlæg: 85


Indlægaf Midget » 16. okt 2009 20:15

Sevuz skrev:
Midget skrev:Hey.. har lige et spørgsmål omkring spillet.. så en havde lagt en kommentar på en gameplay video på youtube, hvor han skrev at grafikken var ringere end Battlefield 2 som er fra 2005, og at det passede grafisk til 2003.. passer det? ved godt er mange på youtube bare er nogle tard's der skriver et eller andet pis til alle videoer de ser :b og man kunne ikke rigtig se om grafikken var god på videoen da det var lidt sløret (selvom jeg tog HD på).. men er grafikken ringe eller god?


Så skal den gut da have nye øjene.


Ja okay tænkte det nok.. kunne heller ik se meningen med at lave et spil i år 2009 der passer grafisk til 2003 ;) hehe
Billede
Midget
Niveau 5
 
Indlæg: 808


Indlægaf DK Anders » 1. nov 2009 15:15

Add iPwn REemixz
Masta ch33f skrev: Hahahahah. It was my roflcopter. It goes SOI SOI SOI SOI SO
DK Anders
Niveau 5
 
Indlæg: 1247


Foregående

Tilbage til FPS

Hvem er online

Brugere der læser dette forum: Ingen og 34 gæster