Xboxlife forum

Fallout 3 - KEDELIGT?

Snak om first-person-shooter spil.

Indlægaf DanishDove » 3. okt 2009 16:15

Det bedste spil, jeg nogensinde har spillet sammen med GTA-serien. I starten var det lidt kedeligt - inde i Vault 101 - men når man får lov til at komme ud og rigtig kommer igang, så er det bare et klasse spil! Du kan en hel masse, bare go go! Explore, explore! :)
Billede
DanishDove
Niveau 5
 
Indlæg: 1195


Re: Fallout 3 - KEDELIGT?

Indlægaf OldTymer72 » 3. okt 2009 16:41

LazzR skrev:Jeg havde mega store forventninger idag, hvor jeg skulle modtage dette spil med posten. Mildt sagt så blev jeg sku skuffet. Har kun spillet i max 30 minutter og synes allerede det er spild af 279 kr. :(

Jeg er kommet ud fra Vault 101 og til Big Town og nogle andre småbyer, men ligeså snart jeg render ind i en Mirelurk King, så ryger jeg bare ned instant.

Er det bare starten der er kedelig, eller bliver det mere interessant hen af vejen? Min interesse er godt nok ikke vækket endnu da! :?



I starten dør man meget - tilsidst er man way overpowered på normal setting :)

Fantastisk spil og eneste rpg jeg gider. Det bliver da mere interessant, men cod eller GoW (actionmæssigt) bliver det aldrig. til gengæld er atmosfæren lige i skabet og personligt kunne jeg vandre wasteland tyndt, blot for mini quests osv. - men man skal nok være lidt fanget fra starten - giv det et par timer - få din bolig og brug den som base og udforsk så... hvis det glipper - sælg.
OldTymer72
Niveau 5
 
Indlæg: 1112


Foregående

Tilbage til FPS

Hvem er online

Brugere der læser dette forum: Ingen og 40 gæster

cron