Xboxlife forum

Battlefield 1943 Info

Snak om first-person-shooter spil.

Indlægaf Competa » 10. jul 2009 12:54

Prozel skrev:
Dres skrev:
Prozel skrev:Jeg synes folk, går ALT for meget op, i at få fat i et fly.. derfor plejer jeg (hvis jeg når det) at bombe flyet med bazooka, bare for at få deres pis i kog :D


Det var da noget af det dummeste jeg længe har læst herinde.


Godt at høre. Måske er det dit fly, der ryger næste gang :P


Jeg har flere kills med fly end med våben :P
Jeg er den rene pilot, og jeg elsker det!
Jeg syntes det er SÅ trist når man har en dogfight hvor så modstanderen, da han prøver at undvige mig, styrter ned i marken. Det gør mig trist at se hvor dårlige de er :P
Billede
Competa
Niveau 7
 
Indlæg: 3560
By: Slagelse


Indlægaf Mogwai » 10. jul 2009 12:56

Stefrico skrev:Håber EA får lavet udvidelser, så jeg kan få spillet El-Alamein igen.

Hah, ja helt seriøst. El-alamein var det fedeste map til BF1942 :)
"Good news. I figured out what to do with all the money I save recycling your one roomful of air. When you die, I'm going to laminate your skeleton and pose you in the lobby. That way future generations can learn from you how not to have your unfortunate bone structure." -GLaDOS
Mogwai
Niveau 6
 
Indlæg: 1995
By: Secret Cow Level


Indlægaf Tchami » 10. jul 2009 13:17

Competa skrev:Jeg har flere kills med fly end med våben :P
Jeg er den rene pilot, og jeg elsker det!
Jeg syntes det er SÅ trist når man har en dogfight hvor så modstanderen, da han prøver at undvige mig, styrter ned i marken. Det gør mig trist at se hvor dårlige de er :P


Kan du så ikke lige forklare mig hvordan filan man rammer med de bomber? Jeg flyver og flyver (indtil jeg da rammer marken på et tidspunkt), og kaster bomber til højre og venstre, men jeg synes altid jeg rammer forbi målene.
Tchami
Niveau 1
 
Indlæg: 70


Indlægaf JohnH » 10. jul 2009 13:35

Stefrico skrev:Haha, plane camping bringer gamle Bf1942 minder frem. Kan huske der altid stod en lille flok teenage drenge, som ventede på flyene i stedet for bare at spille.


Ja, derfor det er sjovere at spille om aftenen, når de 'små' er lagt i seng :wink:
JohnH
Niveau 7
 
Indlæg: 5121
By: Eastcoast , Køge


Indlægaf Competa » 10. jul 2009 13:35

Tchami skrev:
Competa skrev:Jeg har flere kills med fly end med våben :P
Jeg er den rene pilot, og jeg elsker det!
Jeg syntes det er SÅ trist når man har en dogfight hvor så modstanderen, da han prøver at undvige mig, styrter ned i marken. Det gør mig trist at se hvor dårlige de er :P


Kan du så ikke lige forklare mig hvordan filan man rammer med de bomber? Jeg flyver og flyver (indtil jeg da rammer marken på et tidspunkt), og kaster bomber til højre og venstre, men jeg synes altid jeg rammer forbi målene.


Det jeg gør, er at jeg styrt dykker, så blir det mere præcist :)
Dette gør du ved at gå op i højde (højt oppe) indtil du er over målet, styrtdykker du mod målet og smider bombem, dermed rammer bomberne mere præcist og så kan du også sigte :)

EDIT: kig på denne film på omkring 2:30
[youtube]http://www.youtube.com/watch?v=ko9_eviq8TI&feature=PlayList&p=FEC83B30890CA9B3&playnext=1&playnext_from=PL&index=1[/youtube]
Billede
Competa
Niveau 7
 
Indlæg: 3560
By: Slagelse


Indlægaf Tzmir » 10. jul 2009 13:57

Jeg var i en tank og en fly smed 2 bomber lige i hovedet på mig, det gjorde næsten ingen skade.
Tzmir
Niveau 6
 
Indlæg: 1748


Indlægaf Tchami » 10. jul 2009 14:15

Competa skrev:Det jeg gør, er at jeg styrt dykker, så blir det mere præcist :)
Dette gør du ved at gå op i højde (højt oppe) indtil du er over målet, styrtdykker du mod målet og smider bombem, dermed rammer bomberne mere præcist og så kan du også sigte :)


Smart, takker :) Jeg havde dog styr på at op i højde var højt oppe ;) Men havde ikke lige overvejet at dykke.. Jeg plejer bare at flyve forbi, og så rammer jeg intet.
Tchami
Niveau 1
 
Indlæg: 70


Indlægaf Dirty Harry » 10. jul 2009 14:20

Tchami skrev:Kan du så ikke lige forklare mig hvordan filan man rammer med de bomber? Jeg flyver og flyver (indtil jeg da rammer marken på et tidspunkt), og kaster bomber til højre og venstre, men jeg synes altid jeg rammer forbi målene.


Jeg har lagt mærke til at den cirkel rundt om ens cross-hair er der en lille tråd op og hvis du er lavt nok (ca 6 meter over) og smider bomberne så er der stor chance for at ramme.
Dirty Harry
Niveau 7
 
Indlæg: 2433


Indlægaf munckster » 10. jul 2009 20:23

Har lige et hurtigt spørgsmål..

Har siddet og overvejet om jeg skal købe det nu her, men hvordan er holdbarheden i det her spil? Kun 3 klasser og 4 baner.. bliver det ikke hurtigt ensformigt og kedeligt så? Vil ikke give 1200MS, hvis det føles som en døgnflue der kun er fedt i et par dage...
munckster
Niveau 7
 
Indlæg: 2071


Indlægaf AF DK » 10. jul 2009 20:32

munckster skrev:Har lige et hurtigt spørgsmål..

Har siddet og overvejet om jeg skal købe det nu her, men hvordan er holdbarheden i det her spil? Kun 3 klasser og 4 baner.. bliver det ikke hurtigt ensformigt og kedeligt så? Vil ikke give 1200MS, hvis det føles som en døgnflue der kun er fedt i et par dage...


Det syntes jeg nu ikke det er. Måske lidt ærgeligt man ikke kan vælge våben og sådan, men kunne man lide Batlefield Bad Company vil du også kunne lide det her!
AF DK
Niveau 4
 
Indlæg: 372


Indlægaf munckster » 10. jul 2009 20:34

AF DK skrev:
munckster skrev:Har lige et hurtigt spørgsmål..

Har siddet og overvejet om jeg skal købe det nu her, men hvordan er holdbarheden i det her spil? Kun 3 klasser og 4 baner.. bliver det ikke hurtigt ensformigt og kedeligt så? Vil ikke give 1200MS, hvis det føles som en døgnflue der kun er fedt i et par dage...


Det syntes jeg nu ikke det er. Måske lidt ærgeligt man ikke kan vælge våben og sådan, men kunne man lide Batlefield Bad Company vil du også kunne lide det her!


Okay.. nu har jeg så bare ikke prøvet BF:BC :/
munckster
Niveau 7
 
Indlæg: 2071


Indlægaf AF DK » 10. jul 2009 20:39

Aha ... Men jeg syntes personligt at man får et godt holdbart spil for de 1200 ms da det minder meget om BBC og tror også der er taget meget fra dette spil og flyttet over. Eneste minus er du ikke kan vælge våben, kun klasse.
AF DK
Niveau 4
 
Indlæg: 372


Indlægaf pac1994 » 10. jul 2009 20:44

hvordan for man de der gamer pics+?
pac1994
Niveau 5
 
Indlæg: 893


Indlægaf PepperDude » 10. jul 2009 21:17

pac1994 skrev:hvordan for man de der gamer pics+?


Amerikansk marketplace.
PepperDude
Niveau 6
 
Indlæg: 1788

Brugeravatar

Indlægaf pac1994 » 10. jul 2009 21:20

okay
pac1994
Niveau 5
 
Indlæg: 893


ForegåendeNæste

Tilbage til FPS

Hvem er online

Brugere der læser dette forum: Ingen og 22 gæster