Xboxlife forum

Modern Warfare 2 Info

Snak om first-person-shooter spil.

Indlægaf Bassel » 1. sep 2009 17:01

M!kk3l skrev:Nogen der har et YouTube link til videoen? Kan ikke få den til at virke. :/


http://www.youtube.com/watch?v=O-yK5XivUEQ

"Modern Warfare 2 Gameplay"... Det kræver ikke den store indstats at skrive på youtube. :)
Billede
Bassel
Niveau 4
 
Indlæg: 598


Indlægaf White Jackel Dk » 13. sep 2009 21:20

synes ders red dot sight ser meget ud som den i operations flashpoint 2..

så syntes jeg bedre om den gammel red dot sight. call of duty 4..
White Jackel Dk
Niveau 4
 
Indlæg: 753


Indlægaf Ink129 » 13. sep 2009 21:52

Det ser bare SÅ godt ud dette spil. Glæder mig helt vildt!
Jeg prøver hele tiden at fortælle mig selv, at jeg ikke bør se flere video'er fra spillet, da det bestemt ikke hjælper på hype'en, men jeg kan bare ikke lade være med at se dem... :P
Whenever you are feeling blue, jaded and down on your luck, just remember: even the Pope poops!
Ink129
Niveau 6
 
Indlæg: 1306


Indlægaf fodbod1232 » 14. sep 2009 03:03

fodbod1232
Niveau 6
 
Indlæg: 1537



Indlægaf Kattolil » 15. sep 2009 21:32



Ikke i orden. [-X
Kattolil
Niveau 4
 
Indlæg: 668


Indlægaf styrvolt » 16. sep 2009 12:23

Så er der vist dømt media-blowout: http://www.gametrailers.com/game/modern-warfare-2/11043

En masse nye mw2 cam's !
Billede
styrvolt
Niveau 4
 
Indlæg: 305


Indlægaf Simulatorfreak » 16. sep 2009 13:16

Uha det ser godt ud :D
Simulatorfreak
 
Indlæg: 243




Indlægaf LiquiDelta^ » 17. sep 2009 19:22

Godt nok skidt de laver death streak bonusser. Det bliver en noobfest uden lige (og jeg er ikke engang god).
Billede
LiquiDelta^
Niveau 6
 
Indlæg: 1424


Indlægaf PonyArne » 17. sep 2009 19:35

mmm.. de nye baner ser så lækre ud..
Billede
PonyArne
Niveau 7
 
Indlæg: 2080


Indlægaf CakeMan DK » 17. sep 2009 20:17

Der er alt for lang tid til november.
CakeMan DK
Niveau 4
 
Indlæg: 723



Indlægaf JESPERCLAUSEN » 1. okt 2009 15:21

Så er der sluppet nye informationer ud omkring spillet.

Vi fik bekræftet, at der ikke kommer nogen demo før spillets lancering. Det var Infinity Ward, der annoncerede dette på deres Twitter-side. Nu er en bunke nye informationer sluppet ud, som kan ses herunder:

-Max level in #MW2 is Lvl 70 this time. We're keeping the Prestige icons under lock and key.
- Special Ops includes a variety of gametypes and mission objectives. One of many being a Wave Defense type.
- There are 3 stars per mission. You get 1 star for beating on Regular, 2 stars for Hardened, & 3 stars for beating on Veteran.
- Special Ops includes a variety of gametypes and mission objectives. One of many being a Wave Defense type.
- Quite a few maps have varying degrees of visibility due to weather effects.
- Yeah - there will be snow maps in Multiplayer.
- It takes two rockets to take down an AC-130 in MP. Meaning you can't do it alone but can do it as a team.
- Bling is the new perk that allows you to put multiple attachments on your weapon.
- If an enemy chopper is in the air while you're in the AC-130 you can fire down on top of it to shoot it down.
- There won't be any civilians in Multiplayer, but they add a layer of tactical gameplay in Single Player and Spec Ops missions.

- taget fra pslife.dk

WAUUUUW - - Bling is the new perk that allows you to put multiple attachments on your weapon. \:D/ \:D/
Senest rettet af JESPERCLAUSEN 1. okt 2009 15:23, rettet i alt 1 gang.
Billede
JESPERCLAUSEN
 
Indlæg: 1104


ForegåendeNæste

Tilbage til FPS

Hvem er online

Brugere der læser dette forum: Ingen og 31 gæster