Xboxlife forum

Call of Duty: Modern Warfare 2, info leaked.

Snak om first-person-shooter spil.

Indlægaf svend-bent » 18. mar 2009 14:57

Jeg møder næsten aldrig nogen med den, men jeg dør hele tiden af den evige granat-regn :(
Life's a game, and i could seriously use a walkthrough..
Livet er som et tag-selv bord, med en alt for lille tallerken..
svend-bent
Niveau 5
 
Indlæg: 914


Indlægaf V3ter4n » 18. mar 2009 15:24

Tbigum skrev:
FaNaTiC BH skrev:
pongolle skrev:* Sniper with silencers will NOT be in multiplayer*

Aaargh!



Godt, så slipper vi for alle de f****** Noob campers!


Så længe det ikke er spawn-kills, så gør det da ikke noget, hele ide'en med en sniper, er jo at han er usynlig, man render jo ikke rundt med en Dragonov til close-combat :D


Det er altså kun de dårlige snipere der har brug for at slå telt op i et hjørne og lave tyndt på græsset imens ;P

Jeg kan godt hører du aldrig har mødt Hollandske EnVy DaMaG3R.

Han løber rundt med sin sniper,som andre bruger en P90 og NO-scoper fuldstændigt uhæmmet.Den mand står aldrig stille.Han sprinter rundt på banen til næste hjælpeløse offer.

Hans K/D ratio var helt oppe på 43.00 men røg så ned på 35.00.

Tjek min blog for dokumentation.

http://blogs.xboxlife.dk/v3ter4n/5313/Waw-indtryk.html
V3ter4n
Niveau 1
 
Indlæg: 64

Brugeravatar

Indlægaf CyruzDaVyruz » 18. mar 2009 15:31

V3ter4n skrev:
Tbigum skrev:
FaNaTiC BH skrev:
pongolle skrev:* Sniper with silencers will NOT be in multiplayer*

Aaargh!



Godt, så slipper vi for alle de f****** Noob campers!


Så længe det ikke er spawn-kills, så gør det da ikke noget, hele ide'en med en sniper, er jo at han er usynlig, man render jo ikke rundt med en Dragonov til close-combat :D


Det er altså kun de dårlige snipere der har brug for at slå telt op i et hjørne og lave tyndt på græsset imens ;P

Jeg kan godt hører du aldrig har mødt Hollandske EnVy DaMaG3R.

Han løber rundt med sin sniper,som andre bruger en P90 og NO-scoper fuldstændigt uhæmmet.Den mand står aldrig stille.Han sprinter rundt på banen til næste hjælpeløse offer.

Hans K/D ratio var helt oppe på 43.00 men røg så ned på 35.00.

Tjek min blog for dokumentation.

http://blogs.xboxlife.dk/v3ter4n/5313/Waw-indtryk.html

Og hvad så, lamt at fortælle hvor god en anden spiller er!
Billede
CyruzDaVyruz
Niveau 4
 
Indlæg: 302


Indlægaf V3ter4n » 18. mar 2009 15:38

@ CyruzDaVyruz

Mere et lamt svar :D
V3ter4n
Niveau 1
 
Indlæg: 64

Brugeravatar

Indlægaf BadaBing DK » 18. mar 2009 15:42

Skriver du også et blogindlæg om mig, hvis jeg laver en secondary account og får en K/D der er højere og endda med flere kills?
Billede
BadaBing DK
 
Indlæg: 1150


Indlægaf CyruzDaVyruz » 18. mar 2009 15:44

@veteran

et mere lamt svar:)

en sniper skal sku campe spawns specielt når der spilles på højere niveau, der er sku ikke noget bedre end at spawn campe, gode callouts osv.. han skal sku ikke tosse rundt og no scope, det er måske sjovt nok mod noobs men mod gode spillere går den sku ikke;)
Billede
CyruzDaVyruz
Niveau 4
 
Indlæg: 302


Indlægaf Zerofl » 20. mar 2009 22:10

Godt de lorte informationer ikke er rigtige, for det lyder da mega nedern!
Zerofl
Niveau 5
 
Indlæg: 1110


Indlægaf Mr. Aggiz » 28. mar 2009 20:54

Så er der kommet nyt info, men det handler om Spillets, eventuelle nye titel. Infinity Ward vil fjerne Call Of Duty navnet fra deres kommende spil og i stedet kun kalde den Modern Warfare 2, siger administrerende direktør fra Infinity Ward, Vince Zampella.

Men de siger ikke noget om, at det vil blive til sin egen franchise.

Har det fra "Newz"
Billede
Mr. Aggiz
Niveau 6
 
Indlæg: 1878
By: Århus


Indlægaf EvilDingbat » 28. mar 2009 21:58

Det passer også fint, for på Marketplace er teaseren også lagt ud under navnet Modern Warfare 2

Mht. køretøjer, så håber jeg virkelig det er løgn! De må for alt i verden ikke komme med.

Mht. snipere, så skal man kun rende rundt med ACOG scope. Det alm scope camper man med :D Og det kunne være for konge med en silenced sniper. Den skulle så bare have reduceret styrke så OHK kun er ved HS - IMO
Billede
EvilDingbat
Niveau 4
 
Indlæg: 368


Indlægaf p1co9210 » 29. mar 2009 01:23

Jeg har en fornemmelse for at spillet bliver det værste bullshit ever. Her for tiden har 2'ere af spill bare været ringere end 1'eren selv. Hvorfor nu fjerne navnet, som er hele grundlaget for spillet?? TIS
p1co9210
Niveau 6
 
Indlæg: 1990
By: Aalborg


Indlægaf TerrificFalcon » 29. mar 2009 01:26

Hvis jeg lavede et spil, så ville jeg da fandeme heller ikke have det til at dele NOGET af navnet med et så møgbelortet spil som Call of Duty: World at War.
TerrificFalcon
Niveau 7
 
Indlæg: 5741


Indlægaf EvilDingbat » 30. mar 2009 19:23

Synes det er fedt nok at Infinity Ward skrotter Call of Duty navnet og lader Modern Warfare stå for sig selv. Det kan det sagtens. Som Terrific siger så kan Treyarch få lov at lorte rundt med CoD titlen og så kan Infinity Ward snuppe guldet igen :D
Billede
EvilDingbat
Niveau 4
 
Indlæg: 368


Indlægaf Agrolyte » 31. mar 2009 11:55

Til jer der syntes teaser-traileren fra Modern Warfare 2 var lidt af en stinker - er der her en udgave som en konkurrende side har lavet, hvor der bliver forklaret og gættet en hel del.

Gør ligepludselig traileren MEGET mere interessant og jeg må sige at mit hype-meter pludselig er helt i top, hvad angår dette spil :D

Tjek det selv..

http://www.gametrailers.com/player/47371.html
Agrolyte
Niveau 5
 
Indlæg: 1152


Indlægaf Competa » 31. mar 2009 12:02

Wow, tråden kom i live igen :D
Billede
Competa
Niveau 7
 
Indlæg: 3560
By: Slagelse


Indlægaf C.C » 1. apr 2009 11:19

Similar version to Nazi Zombies, however details are unknown
](*,)
Billede
C.C
Niveau 7
 
Indlæg: 3404


ForegåendeNæste

Tilbage til FPS

Hvem er online

Brugere der læser dette forum: Ingen og 27 gæster

cron