Xboxlife forum

Bioshock - tip søges

Snak om first-person-shooter spil.

Indlægaf spif2001 » 13. jan 2009 15:04

Hvis du vil have den fulde nervepirrende stemning i spillet, så gå ind i options og slå Vitachambers fra. Når man dør, når man dør, så virker det hele lige en ektra tand skræmmende. Ressurrection er snyd. :)

Fedt spil - glæder mig mucho meget til Bioshock 2.
spif2001
Niveau 9
 
Indlæg: 12954
By: Horsens


Indlægaf Divi » 13. jan 2009 16:11

spif2001 skrev:Hvis du vil have den fulde nervepirrende stemning i spillet, så gå ind i options og slå Vitachambers fra. Når man dør, når man dør, så virker det hele lige en ektra tand skræmmende. Ressurrection er snyd. :)

Fedt spil - glæder mig mucho meget til Bioshock 2.


skal man så strate helt om hvis man dør uden vitachanmbers? :shock:
Divi
Niveau 7
 
Indlæg: 2188


Indlægaf foo » 13. jan 2009 16:46

Divi skrev:
spif2001 skrev:Hvis du vil have den fulde nervepirrende stemning i spillet, så gå ind i options og slå Vitachambers fra. Når man dør, når man dør, så virker det hele lige en ektra tand skræmmende. Ressurrection er snyd. :)

Fedt spil - glæder mig mucho meget til Bioshock 2.


skal man så strate helt om hvis man dør uden vitachanmbers? :shock:


Ja man skal gemme hele tiden :)
Er i øjeblikket igang med min anden gennemspilning, og spillet er stadig for fedt selvom det har et år på bage nu...

Med hensyn til little sisters, så giver de en anelse mere adam hvis du harvester, men det er stadig ikke nok til at købe alle tonics og plasmids...
Mener at der ca 3200 adam hvis man saver, 3400 hvis man harvester, og i alt kan man købe for 3800...
Billede
foo
Niveau 4
 
Indlæg: 313


Indlægaf Competa » 13. jan 2009 16:46

Et af de fedets espil ever!
Billede
Competa
Niveau 7
 
Indlæg: 3560
By: Slagelse


Indlægaf Mogwai » 13. jan 2009 16:59

Har sjovt nok lige fået Bioshock ind ad døren i dag. Lyder til at det bliver spændende nok ;)
"Good news. I figured out what to do with all the money I save recycling your one roomful of air. When you die, I'm going to laminate your skeleton and pose you in the lobby. That way future generations can learn from you how not to have your unfortunate bone structure." -GLaDOS
Mogwai
Niveau 6
 
Indlæg: 1995
By: Secret Cow Level


Indlægaf pivos » 13. jan 2009 18:32

Det er det bedste spil. Hvis du saver dem alle, så får du achievement på 100g? Desuden så sker der også det, at du får en gave fra little sisters som indeholder adam. ;)
"I rather be a crying little pussy, than be a Faggy Goth kid" - Butters
pivos
Niveau 5
 
Indlæg: 856


Indlægaf Lamsis » 13. jan 2009 18:46

Jeg er godt igang med spillet (fik det til jul)
Hold kæft hvor er det fedt, klart det bedste jeg har spillet på fars box.
Sikke en stemning, uhygge, musik, effekter og historien ;-)
Dejligt at der et 2 at se frem til
"Never to old to rock!" ~ Homer Simpson.
Lamsis
Niveau 4
 
Indlæg: 596


Indlægaf Enyeez » 14. jan 2009 11:01

jeg tror også jeg vil igang med det igen. :D

jeg døde ikke en eneste gang, da jeg løb igennem det første gang, men jeg savede også meget :p
十三 "This is the internet, where men are men, women are men, and little girls are FBI agents."
Enyeez
Niveau 4
 
Indlæg: 775


Foregående

Tilbage til FPS

Hvem er online

Brugere der læser dette forum: Ingen og 43 gæster

cron