Xboxlife forum

Operation Flashpoint: Dragon Rising

Snak om first-person-shooter spil.

Hvilken platform skal du have spillet til?

Xbox360
175
83%
PC
23
11%
PS3
12
6%
 
Afgivne stemmer : 210

Indlægaf Mr Zen » 2. okt 2009 18:57

Mr Zen
Niveau 4
 
Indlæg: 393
By: Århus


Indlægaf BOOM » 2. okt 2009 19:46

Hvem er den idiot, der har valgt at ligge kulturnatten sammen dag som OFP ud kommer?
Billede
BOOM
Niveau 5
 
Indlæg: 1288
By: Lyngby


Indlægaf Justin Anhtony » 2. okt 2009 19:56

I må gerne lige sige til hvis at i ser at det er kommet i butikkerne (altså ikke udkommet men bare kommet i butikkerne), for så skal jeg lige se om jeg kan få det
Justin Anhtony
Niveau 5
 
Indlæg: 1198


Indlægaf Foxx » 3. okt 2009 00:06

Justin Anhtony skrev:I må gerne lige sige til hvis at i ser at det er kommet i butikkerne (altså ikke udkommet men bare kommet i butikkerne), for så skal jeg lige se om jeg kan få det


Hvorfor gør du det ikke selv?
DJ Numzi
DJ AnD Lomilias23
Foxx
 
Indlæg: 2024


Indlægaf Cerialbox » 3. okt 2009 00:16

Foxx skrev:
Justin Anhtony skrev:I må gerne lige sige til hvis at i ser at det er kommet i butikkerne (altså ikke udkommet men bare kommet i butikkerne), for så skal jeg lige se om jeg kan få det


Hvorfor gør du det ikke selv?


KUNNE TÆNKES at han ikke har mulighed for det. Må man ikke bede om hjælp på et forum mere?
Cerialbox
Niveau 7
 
Indlæg: 2031


Indlægaf Foxx » 3. okt 2009 00:22

Det lyder underligt synes jeg at han beder folk se om det er kommet i butikkerne, ikke udkommet, men at butikkerne har modtaget, for så skal han se om han selv kan få det.
DJ Numzi
DJ AnD Lomilias23
Foxx
 
Indlæg: 2024


Indlægaf JESPERCLAUSEN » 3. okt 2009 01:05

Foxx skrev:Det lyder underligt synes jeg at han beder folk se om det er kommet i butikkerne, ikke udkommet, men at butikkerne har modtaget, for så skal han se om han selv kan få det.

det er et forum og vi hjælper hiannden hvis vi kan, hvad er problemet?
måske skal han ud og rejse eller arbejde? :roll: :roll:
Billede
JESPERCLAUSEN
 
Indlæg: 1104


Indlægaf Foxx » 3. okt 2009 07:51

Du forstår virkelig ikke?
Knægten vil have spillet før dato, og kan åbenbart få det når butikkerne modtager det (ikke på udgivelsesdatoen).

Hvis han kan det, hvorfor kan han så ikke tjekke det selv?
DJ Numzi
DJ AnD Lomilias23
Foxx
 
Indlæg: 2024


Indlægaf FragBite » 3. okt 2009 08:27

Foxx skrev:Du forstår virkelig ikke?
Knægten vil have spillet før dato, og kan åbenbart få det når butikkerne modtager det (ikke på udgivelsesdatoen).

Hvis han kan det, hvorfor kan han så ikke tjekke det selv?

Det kunne også være at han evt. ikke havde mulighed for at tjekke alle butikker i Danmark som sælger Xbox 360 spil?

Der er jo nogle butikker der sælger før tid, men det betyder jo ikke alle gør.
FragBite
Niveau 5
 
Indlæg: 995


Indlægaf Ink129 » 3. okt 2009 08:40

Foxx skrev:Du forstår virkelig ikke?
Knægten vil have spillet før dato, og kan åbenbart få det når butikkerne modtager det (ikke på udgivelsesdatoen).

Hvis han kan det, hvorfor kan han så ikke tjekke det selv?


Måske, han også tjekker selv. Men jo flere, der holder øje, des hurtigere kan han finde ud af, hvornår butikkerne har modtaget det.
Og måske dette spil står så højt på hans ønskeliste, at han skal rundt og prøve at skrue charmen på i diverse butikker, når de endelig har modtaget det. Sådan vil jeg tro, det er.

For jo, det ville virke mærkeligt, hvis han har en speciel aftale med en medarbejder i en specifik butik, og vedkommende ikke bare kan fortælle, hvornår de har modtaget spillet. Derfor konkluderer jeg overstående...
Whenever you are feeling blue, jaded and down on your luck, just remember: even the Pope poops!
Ink129
Niveau 6
 
Indlæg: 1306


Indlægaf DanishDove » 3. okt 2009 16:25

Jeg glæder mig.....!
DanishDove
Niveau 5
 
Indlæg: 1195


Indlægaf Justin Anhtony » 3. okt 2009 16:31

Lad os lige få det her afklaret.. Jeg kan med stor sandsynlighed få spillet før release, men har bare det problem at jeg ikke ved hvornår at butikkerne modtager spillet. Jeg gider nemlig ikke at tage ind til byen hver dag efter skole, for at tjekke det.
Justin Anhtony
Niveau 5
 
Indlæg: 1198


Indlægaf Foxx » 3. okt 2009 16:56

Justin Anhtony skrev:Lad os lige få det her afklaret.. Jeg kan med stor sandsynlighed få spillet før release, men har bare det problem at jeg ikke ved hvornår at butikkerne modtager spillet. Jeg gider nemlig ikke at tage ind til byen hver dag efter skole, for at tjekke det.


Og du har flere gange fået andre spil før release, og det har intet problem været før.

Hvad gør du? Går du ind i en Fona til en lille blondie der ikke kender datoen og overbeviser hende om at det er udkommet og hun kan sælge det til dig?
DJ Numzi
DJ AnD Lomilias23
Foxx
 
Indlæg: 2024


Indlægaf Justin Anhtony » 3. okt 2009 17:49

,,,
Senest rettet af Justin Anhtony 8. okt 2009 09:05, rettet i alt 2 gange.
Justin Anhtony
Niveau 5
 
Indlæg: 1198


Indlægaf Foxx » 3. okt 2009 17:51

Justin Anhtony skrev:Nej, hehe. Er venner med en butikschef i en butik.


Kan du så ikke bede ham sende dig en sms da?
DJ Numzi
DJ AnD Lomilias23
Foxx
 
Indlæg: 2024


ForegåendeNæste

Tilbage til FPS

Hvem er online

Brugere der læser dette forum: Ingen og 8 gæster