Xboxlife forum

COD5 Beta!

Snak om first-person-shooter spil.

Indlægaf KebabKo » 14. okt 2008 13:26

MopStyle skrev:
munckster skrev:ladt man kun ka blive rank 11 :P

Nøjagtig det samme som sidste års beta af COD4.

Rank 11 og 3 maps. Men jeg mindes dog at det blev hævet til 20 eller noget i den stil senere i betaen. Kan være det også gør det i år.


Rank 16 i cod4 beta. Og jeps den blev hævet til noget i 20'erne den sidste 14 dages tid eller sådan noget..
Billede
KebabKo
Niveau 4
 
Indlæg: 696


Indlægaf styrvolt » 14. okt 2008 13:36

Cod5 er lidt ensformigt. Jeg havde håbet på at køretøjerne ville spice det hele lidt mere op end tilfældet er med cod4, men, no Dice! (pun intended!). Det er, som andre har sagt - bare cod4 med våben fra postgangen før. Ikke vildt ophidsende. Måske når flammekasterne melder sin ankomst. Tvivler dog.
styrvolt
Niveau 4
 
Indlæg: 305


Indlægaf JFlindt » 14. okt 2008 13:58

cdr skrev:Det er COD4 med dårligere våben og ringere grafik.


Enig i at våbnene er lidt fesne men på den anden side - hvor fede våben var der under Anden Verdenskrig?

Ringe grafik?
Jeg synes måske spillerne er lidt dårligere animeret end i CoD4 men jeg synes banerne er vildt stemningsfyldte og har en ok grafik. Især synes jeg det ser fedt ud når der kommer artillery strike og der står støv og jord op.

Desuden synes jeg (stadig)at man dør alt for nemt... Man skal ikke rammes mange gange inden man dør modsat CoD4 hvor man kan klare lidt mere inden man kradser af.
JFlindt - Gaming og iPhone "freak"

-=PS3 500GB / PS2 / X360 S / XBOX / GC / N64 / SNES / NES / MasterSystem / MegaDrive / Saturn=-
JFlindt
Niveau 4
 
Indlæg: 313


Indlægaf styrvolt » 14. okt 2008 18:55

Jeg tror jeg siger pas til cod 5 og gir BF en chance til...
Billede
styrvolt
Niveau 4
 
Indlæg: 305


Indlægaf IX HerakleS XI » 14. okt 2008 18:58

KebabKo skrev:
MopStyle skrev:
munckster skrev:ladt man kun ka blive rank 11 :P

Nøjagtig det samme som sidste års beta af COD4.

Rank 11 og 3 maps. Men jeg mindes dog at det blev hævet til 20 eller noget i den stil senere i betaen. Kan være det også gør det i år.


Rank 16 i cod4 beta. Og jeps den blev hævet til noget i 20'erne den sidste 14 dages tid eller sådan noget..


Betaen slutter da d. 19 okt. ?
Billede
IX HerakleS XI
Niveau 7
 
Indlæg: 2572


Indlægaf boomboom326 » 14. okt 2008 19:12

Synes Bare Cod sutter generelt og jeg synes sku heller ikke det lader til at blive bedre, det er bare alt for random og noobie. Det keder mig alt for hurtigt!
boomboom326
 
Indlæg: 367


Indlægaf IX HerakleS XI » 14. okt 2008 19:25

boomboom326 skrev:Synes Bare Cod sutter generelt og jeg synes sku heller ikke det lader til at blive bedre, det er bare alt for random og noobie. Det keder mig alt for hurtigt!


Hørt!

Men ja mega fedt spil i de første par timer og så aftager glæden for spillet også efter det...


CoD5 sucks and GoW 2 rocks (sådan bliver det!)
Billede
IX HerakleS XI
Niveau 7
 
Indlæg: 2572


Indlægaf tue69 » 14. okt 2008 19:33

boomboom326 skrev:Synes Bare Cod sutter generelt og jeg synes sku heller ikke det lader til at blive bedre, det er bare alt for random og noobie. Det keder mig alt for hurtigt!


Synes COD5's største problem er, at det virker til at man forsøger at være COD4 med et WWII-look istedet for at prøve noget nyt.

Det bliver alt for meget et halvt COD4 frem for at bringe noget nyt på banen, som jo netop var 4'erens store fordel.
Billede
tue69
Niveau 9
 
Indlæg: 11124
By: Århus C


Indlægaf Tbigum » 14. okt 2008 19:36

De kunne nu godt have gjort flammekasteren tilgængelig i demo'en, så havde det været lidt sjovere og mere spændende, så man nu kunne prøve nogle af de nye våben, indtil videre er det jo ikke noget som ikke er set før :-(
Evt. favestejl skyldes alkohol
Tbigum
Niveau 7
 
Indlæg: 3410
By: Esbjerg N


Indlægaf TerrificFalcon » 14. okt 2008 19:59

IX HerakleS XI skrev:
KebabKo skrev:
MopStyle skrev:
munckster skrev:ladt man kun ka blive rank 11 :P

Nøjagtig det samme som sidste års beta af COD4.

Rank 11 og 3 maps. Men jeg mindes dog at det blev hævet til 20 eller noget i den stil senere i betaen. Kan være det også gør det i år.


Rank 16 i cod4 beta. Og jeps den blev hævet til noget i 20'erne den sidste 14 dages tid eller sådan noget..


Betaen slutter da d. 19 okt. ?


Han snakker jo om Call of Duty 4 betaen... Men hey, hvis den slutter den 19, saa naar jeg jo ikke at spille den - saa skal jeg jo IKKE bruge det token, som jeg har modtaget fra CoD.com...
TerrificFalcon
Niveau 7
 
Indlæg: 5741


Indlægaf annamic » 14. okt 2008 20:06

Hvis du ikke har brug for den, kan du jo sende den til mig ;)
annamic
Niveau 4
 
Indlæg: 560
By: Vallensbæk Strand


Indlægaf TerrificFalcon » 14. okt 2008 20:11

Tja, jeg kan ikke faa fat paa selve koden der skal redeemes, da Parental Control blocker siden...

Det er dog http://atvi.cmail2.com/l/545025/46ilt1lj6/r som jeg skal ind paa, og "ZZF3QHM2" er linket i emailen jeg skal klikke paa. Hvis en af jer er awesome nok til at kunne faa en kode ved hjaelp af de oplysninger, saa feel fucking free to do it, =D
TerrificFalcon
Niveau 7
 
Indlæg: 5741


Indlægaf annamic » 14. okt 2008 20:15

taaaaak :)
annamic
Niveau 4
 
Indlæg: 560
By: Vallensbæk Strand


Indlægaf xX Reptile Xx » 14. okt 2008 20:35

boomboom326 skrev:Synes Bare Cod sutter generelt og jeg synes sku heller ikke det lader til at blive bedre, det er bare alt for random og noobie. Det keder mig alt for hurtigt!


HØRT, det eneste der er sjovt i spillet det er de hunde der er med.
xX Reptile Xx
 
Indlæg: 1183

Brugeravatar

Indlægaf Emilius » 14. okt 2008 20:37

tue69 skrev:
Synes COD5's største problem er, at det virker til at man forsøger at være COD4 med et WWII-look istedet for at prøve noget nyt.



Helt klart, CoD5 søger altså for meget at imitere CoD4. Ikke at jeg kunne lide CoD4 specielt meget. 8)
CoD5 er OK, men mest af alt bare endnu en shooter i rækken.

Kudos til Far Cry 2 istedet! 8) En skam IMO, CoD5 får så meget opmærksomhed, når FC2 har arbejdet sig op fra bunden af og imponeret gang på gang. JEg sidder selv med fornemmmelsen af, at CoD5 har det mest af sin opmærksomhed p.g.a. navnet. :?
Billede
Emilius
Niveau 4
 
Indlæg: 599


ForegåendeNæste

Tilbage til FPS

Hvem er online

Brugere der læser dette forum: Ingen og 44 gæster

cron