Xboxlife forum

FarCry 2 - The Official Topic

Snak om first-person-shooter spil.

Indlægaf BOOM » 1. okt 2008 12:52

Kan man smadre ALT? eller er det lige som BF:BC hvor man kun kan smadre vægge?
Billede
BOOM
Niveau 5
 
Indlæg: 1288
By: Lyngby


Indlægaf Carhett » 2. okt 2008 22:11

Jeg har lige forudbestilt denne titel. Tror virkelige at Ubisoft har fat i den lange ende her.. Men ved ikk rigtig hvad jeg skal forvente .. Har lidt på fornemmelsen at dette både kan blive årets titel, men samtidig blive et flob.?

hvis det skulle ske, at dette spil bliver en succes, så tror jeg lidt at det forsvinder i mængden desværre.. Der er så mange andre fede titler i sigte, at folk måske helt glemmer Far Cry? Syntes bare idéen med et åbent FPS er genialt.. Håber virkelige det slår igennem..

Syntes heller ikk rigtig at det har været særlig meget oppe i "medierne".? Måske fordi al fokus ligger på LittleBigPlanet, Fallout 3, Gears Of War 2 osv.?
Carhett
Niveau 2
 
Indlæg: 120


Indlægaf spif2001 » 7. okt 2008 22:04

Dev diary #3: http://www.gametrailers.com/player/40899.html

Man må hellere stoppe og lytte til frøerne i spillet, nu de har haft så meget bøvl med at få lyde til dem. :lol:
spif2001
Niveau 9
 
Indlæg: 12954
By: Horsens


Indlægaf MØLLER » 19. okt 2008 16:16

MØLLER
Niveau 0
 
Indlæg: 40


Indlægaf boomboom326 » 19. okt 2008 19:19

Nu har jeg spillet det lidt, og det er faktisk super fedt, det er svært men virker godt balanceret. det er på ingen måde ligesom Cod, ingen spray n pray, der er ingen magnetisme og man skal virkelig være skarp for at ramme præcist.
Banerne er fede og tror det kunne gå hen og FPS of the year!
Der er bloom på sigtet og meget rekyl på mange af våbnene, lidt ligesom i Rainbowsix.
Det kan klart anbefales.!
boomboom326
 
Indlæg: 367


Indlægaf Timmy » 19. okt 2008 19:26

Glæder mig så meget til dette spil! Det er forudbestilt :D
Timmy
Niveau 4
 
Indlæg: 480


Indlægaf Mailo » 19. okt 2008 19:29

Det bliver vildt 8)
I'm an ALIEN... From SPace!

Klan: Donkey Kongs (DK)
Mailo
Niveau 4
 
Indlæg: 685


Indlægaf Emilius » 19. okt 2008 19:31

boomboom326 skrev:Nu har jeg spillet det lidt, og det er faktisk super fedt, det er svært men virker godt balanceret. det er på ingen måde ligesom Cod, ingen spray n pray, der er ingen magnetisme og man skal virkelig være skarp for at ramme præcist.
Banerne er fede og tror det kunne gå hen og FPS of the year!
Der er bloom på sigtet og meget rekyl på mange af våbnene, lidt ligesom i Rainbowsix.
Det kan klart anbefales.!


Har du det allerede? Nice. Også det med, at det ikke er som CoD4 - Sådan skal det skæres.

FC2 og dets udviklere, er faktisk nogle jeg (for en gangs skyld) næsten har fået en vis respekt for. Far Cry 2 oser simpelthen af godt arbejde og gode ideer. Og så mener jeg, at FC2 har fortjent hvert eneste klap det får. FC2 var decideret overset i de første lange tider - Der var det Crysis, som snuppede al opmærksomheden og blev fremstillet som creme de la creme. FC2 har imponeret gang på gang og 'arbejdet sig i rækkerne'.
Kudos til udviklerne herfra, omend det stadig er gysser, de i sidste ende søger! :)

Og med den nye mapeditoer, som også vil være på konsollerne, tvivler jeg meget på, at der bliver "mappacks" med 3-4 maps til 600/800 gamer points. Excellent! Synes betalings-mappacks (som i Halo3 eller CoD4) er noget af det værste, den slags opdateringer med nye maps har altid været gratis på PC.
Men hva', i FC2 bliver nye maps da gratis.
Senest rettet af Emilius 19. okt 2008 19:39, rettet i alt 2 gange.
Billede
Emilius
Niveau 4
 
Indlæg: 599


Indlægaf Foxx » 19. okt 2008 19:33

boomboom326 skrev:Nu har jeg spillet det lidt, og det er faktisk super fedt, det er svært men virker godt balanceret.


Er alle skydespil ikke svære for en som dig der rammer dårligt?


boomboom326 skrev:og man skal virkelig være skarp for at ramme præcist.

Jamen så kan du ligeså godt give op nu
DJ Numzi
DJ AnD Lomilias23
Foxx
 
Indlæg: 2024


Indlægaf boomboom326 » 19. okt 2008 19:41

Emilius skrev:
boomboom326 skrev:Nu har jeg spillet det lidt, og det er faktisk super fedt, det er svært men virker godt balanceret. det er på ingen måde ligesom Cod, ingen spray n pray, der er ingen magnetisme og man skal virkelig være skarp for at ramme præcist.
Banerne er fede og tror det kunne gå hen og FPS of the year!
Der er bloom på sigtet og meget rekyl på mange af våbnene, lidt ligesom i Rainbowsix.
Det kan klart anbefales.!


Har du det allerede? Nice. Også det med, at det ikke er som CoD4 - Sådan skal det skæres.

FC2 og dets udviklere, er faktisk nogle jeg (for en gangs skyld) næsten har fået en vis respekt for. Far Cry 2 oser simpelthen af godt arbejde og gode ideer. Og så mener jeg, at FC2 har fortjent hvert eneste klap det får. FC2 var decideret overset i de første lange tider - Der var det Crysis, som snuppede al opmærksomheden og blev fremstillet som creme de la creme. FC2 har imponeret gang på gang og 'arbejdet sig i rækkerne'.
Kudos til udviklerne herfra, omend det stadig er gysser, de i sidste ende søger! :)

Og med den nye mapeditoer, som også vil være på konsollerne, tvivler jeg meget på, at der bliver "mappacks" med 3-4 maps til 600/800 gamer points. Excellent! Synes betalings-mappacks (som i Halo3 eller CoD4) er noget af det værste, den slags opdateringer med nye maps har altid været gratis på PC.
Men hva', i FC2 bliver nye maps da gratis.

Det har også en rigtig stemning i spillet, og super fede effekter synes det er rigtig fedt, specielt nå han skal heale sig selv.
boomboom326
 
Indlæg: 367


Indlægaf The Riddick » 19. okt 2008 19:42

Emilius skrev:
boomboom326 skrev:Nu har jeg spillet det lidt, og det er faktisk super fedt, det er svært men virker godt balanceret. det er på ingen måde ligesom Cod, ingen spray n pray, der er ingen magnetisme og man skal virkelig være skarp for at ramme præcist.
Banerne er fede og tror det kunne gå hen og FPS of the year!
Der er bloom på sigtet og meget rekyl på mange af våbnene, lidt ligesom i Rainbowsix.
Det kan klart anbefales.!


Har du det allerede? Nice. Også det med, at det ikke er som CoD4 - Sådan skal det skæres.



jep han har fået det igennem hans job som spilanmelder på grønlands største og eneste :) spil magasin. kan ikke lige huske hvad det hedder, "manzi" eller sådan noget...

jeg glæder mig osse til dette spil, selvom det nok ikke slår en tur i randersregnskov :lol: , og ja jeg har årsabonoment
The Riddick
Niveau 5
 
Indlæg: 1157


Indlægaf Emilius » 19. okt 2008 19:44

boomboom326 skrev:Det har også en rigtig stemning i spillet, og super fede effekter synes det er rigtig fedt, specielt nå han skal heale sig selv.


Hvad med selve grafikken som helhed? :) Er det bare halvt så flot som det fremstår i trailerne?
Billede
Emilius
Niveau 4
 
Indlæg: 599


Indlægaf DKKjeldsen » 19. okt 2008 19:48

Glæder mig også utroligt meget til den her titel, har set frem til Far Cry 2 lige fra starten.

Jeg vil dog spille det på pc, vil gerne have den bedste oplevelse ud af det - rent grafisk.
DKKjeldsen
Niveau 1
 
Indlæg: 84


Indlægaf boomboom326 » 19. okt 2008 19:52

Emilius skrev:
boomboom326 skrev:Det har også en rigtig stemning i spillet, og super fede effekter synes det er rigtig fedt, specielt nå han skal heale sig selv.


Hvad med selve grafikken som helhed? :) Er det bare halvt så flot som det fremstår i trailerne?

Den er god, men synes at styringen af ens sigte er lidt sjovt, i starten af at du feks. bevæger sigtet til højre går det meget langsomt og så når den til et punkt hvor det går hurtigere, det er lidt svært at forklare det som i nok kan se, det er noget man skal vænne sig til.
Men er grafikken er helt klart i top.
boomboom326
 
Indlæg: 367


Indlægaf boomboom326 » 19. okt 2008 19:56

Danish Pleasure skrev:
Emilius skrev:
boomboom326 skrev:Nu har jeg spillet det lidt, og det er faktisk super fedt, det er svært men virker godt balanceret. det er på ingen måde ligesom Cod, ingen spray n pray, der er ingen magnetisme og man skal virkelig være skarp for at ramme præcist.
Banerne er fede og tror det kunne gå hen og FPS of the year!
Der er bloom på sigtet og meget rekyl på mange af våbnene, lidt ligesom i Rainbowsix.
Det kan klart anbefales.!


Har du det allerede? Nice. Også det med, at det ikke er som CoD4 - Sådan skal det skæres.



jep han har fået det igennem hans job som spilanmelder på grønlands største og eneste :) spil magasin. kan ikke lige huske hvad det hedder, "manzi" eller sådan noget...

jeg glæder mig osse til dette spil, selvom det nok ikke slår en tur i randersregnskov :lol: , og ja jeg har årsabonoment

Riddick=not funny!
boomboom326
 
Indlæg: 367


ForegåendeNæste

Tilbage til FPS

Hvem er online

Brugere der læser dette forum: Ingen og 39 gæster

cron