Xboxlife forum

Quake 4??

Snak om first-person-shooter spil.

Indlægaf HunkyDory » 30. dec 2005 14:50

Jeg har ikke noget mod ripoffs hvis det er ordentlige!

som regel når der bliver lavet ripoffs tager de det beddste fra de spil de stjæler fra og tilføjer mere, måske ikke lige i dette tilfælde, men se på saints row, det bliver jo en genial ripoff ser det ud til! :);)
HunkyDory
Niveau 9
 
Indlæg: 11563


Indlægaf PainedBoot » 30. dec 2005 19:29

Nogen af jer der har prøvet.
Multiplayer delen i Quake 4 [Demoén].???

Håber da det er bedre end single Player..
PainedBoot
Niveau 2
 
Indlæg: 154


Indlægaf DNS_DK » 30. dec 2005 20:38

øøøhm jeg er forelsket i singleplayer delen, men nok fordi jeg ELSKER sådanne FPS spil, multiplayer lagger TOTAL! desværre :(
DNS_DK
Niveau 7
 
Indlæg: 3993


Indlægaf Slimjay DK » 30. dec 2005 21:56

Ja, den lagger mega meget, syntes også spillet har en del "Frame skips" i intro'en :(
PS5 / PS3 / PS2 / PSX / PSP / PS Vita / XBOX One X / X360 / XBOX / Wii / Wii U / GC / NDSi / 3DS / DC / Saturn / GP2x / Nvidia Shield TV
Slimjay DK
Niveau 8
 
Indlæg: 9024
By: Frederikssund


Indlægaf MirageDK » 30. dec 2005 23:21

Synes faktisk det kører bedre end jeg havde forventet efter al den snak om dårlig konvertering. Men synes bare spillet som sådan er kedeligt.
Billede
Clansite: ucos.dk www.ucos.dk
United Concept Of Styphon
MirageDK
Niveau 7
 
Indlæg: 2026


Indlægaf Rechain » 31. dec 2005 00:24

Den hakker lidt i introen hos mig også (demo'en) men det er flot nok, og fedt nok på en måde...men er enig i at det er lidt kedeligt...det der er skod ved demo'en lige er at jeg er død det samme sted for anden gang, og når jeg ska prøve igen, ska jeg se introen hver gang, det er pænt pist...sådan noget hader jeg, at man ik bare ka gå forbi dem nogen gange...ihhh...

/Rechain
Billede
Rechain
Niveau 9
 
Indlæg: 12816
By: Kastrup


Indlægaf DNS_DK » 31. dec 2005 00:25

så er der jo også dem som ikke dør ;)

hehe... :P
DNS_DK
Niveau 7
 
Indlæg: 3993


Indlægaf PainedBoot » 31. dec 2005 00:25

Jamen er der entalt nogle af jer der spiller multiplayer.??? Har kun prøvet mod nogen længere nede i landet.. Dog ikke DK...
PainedBoot
Niveau 2
 
Indlæg: 154


Indlægaf Maltéz » 31. dec 2005 00:54

BSDK skrev:
MirageDK skrev:Nej mener heller ikke at hverken Quake eller Doom er et ripoff af Halo.. men prøv at overvej hvornår Quake/Doom gik over i den genre hvor alle skulle rende rundt rumdragter - ca på samme tidspunkt som halo. Siger ikke det er et ripoff - men de må meget gerne snart lave noget... well lidt mere originalt


jeg mindes ellers at man også løb rundt i de dragter i quake 2 multiplayer ;)


Er jeg den eneste der ikke kan se sammenhængen mellem Quake I og II?? Fra middelalder og sværfægtende grumme monstre til rumkampe... Weird. Samme kan vel siges om Quake II og III, underlig mangel på kontinuitet, men well, serien er af høj kvalitet, det er vel hvad der tæller. Synes faktisk IV'eren er den mindst heldige...
Så sandt, så sandt: http://justfuckinggoogleit.com/
Maltéz
Niveau 7
 
Indlæg: 2320


Indlægaf DeeKay » 3. jan 2006 23:16

PainedBoot skrev:Jamen er der entalt nogle af jer der spiller multiplayer.??? Har kun prøvet mod nogen længere nede i landet.. Dog ikke DK...


Jeg testede det til formiddag, blev positivt overrasket selvom andre ikke har været af samme overbevisning. Jeg synes sgu det var lidt godt gensyn med Q3 Arena multi på boxen, efter vi har set så meget andet med store episke slag. Det er sgu meget underholdende, især hvis man er flere sammen man kender...
Billede
DeeKay
Niveau 4
 
Indlæg: 479


Indlægaf Svendborg DK » 4. jan 2006 10:31

Jeg synes det går alt for hurtigt over live. De løber rundt som om de er på speed..
Billede
Svendborg DK
Niveau 4
 
Indlæg: 404


Indlægaf HunkyDory » 9. jan 2006 22:13

Det her er egentligt et spørgsmål til pacemaker DK eller en forlængelse til det indlæg der handler om "10 mest overrated spil"

Jeg gør det her inde da en hvis Anders aka gk360 ikke vil have der diskuteres i det andet emne om sådanne ting ;);) (sagt med et smil på læben)

Hvorfor syntes du quake 4 er det bedste spil til boksen?

kan overhovedet ikke se noget godt ved det, syntes det er et højest skuffende spil, og virkelig dårligt!

Hvad er egentlig godt ved det spil?
HunkyDory
Niveau 9
 
Indlæg: 11563


Indlægaf Yodin » 9. jan 2006 23:03

EvilNinjaMoby skrev:Inden nogen kommer for godt igang med at hæve Halo op til noget det ikke er, så var der vist noget der hed Quake og Doom, længe før Halo...

Ligheden mellem dem alle er, at de alle låner godt og grundigt fra alle mulige sci-fi film. Og...? :)

Så at ophæve Halo til en titel som de andre ripper fra, synes jeg er mindre heldigt... ;)

EDIT: Nemlig, Slimjay DK. ;)

er fuldstændig enig!
det første Doom kom allerede i starten af 90'erne (skyd mig ikke hvis jeg tager fejl)
så hvis noget er et ripp off er det Halo, men jeg ville ikke kalde halo et ripp off bare fordi det minder en smule om Doom.
jeg syntes forresten at Halo er et (langt) bedre spil :D

Nåh, men til sagen, Quake skulle ikke være videre vellykket (som folk før mig allerede har pointeret)
Det er min holdning, kan du ikke li den, har jeg andre.
http://www.weebls-stuff.com/toons/ultimate+showdown/
WTF Lol! ^
Yodin
Niveau 3
 
Indlæg: 296


Indlægaf Underdog Dude » 10. jan 2006 15:05

Hanniste skrev:Det her er egentligt et spørgsmål til pacemaker DK eller en forlængelse til det indlæg der handler om "10 mest overrated spil"

Jeg gør det her inde da en hvis Anders aka gk360 ikke vil have der diskuteres i det andet emne om sådanne ting ;);) (sagt med et smil på læben)

Hvorfor syntes du quake 4 er det bedste spil til boksen?

kan overhovedet ikke se noget godt ved det, syntes det er et højest skuffende spil, og virkelig dårligt!

Hvad er egentlig godt ved det spil?


Jeg skrev det er det bedste fps-spil til boxen pt. Dette mener jeg stadig. Dette er grundet at PDZ er for langsomt til mig (laver tempo end Halo byrde forbydes). Mht. CoD2 må jeg erkende at jeg ikke har prøvet det, men to grunde kan få mig til at udelukke det alligevel: 1) Flertallet siger at multiplayer-delen sux. 2) Helt personligt bryder jeg mig ikke om ww2 spil eller bare spil der er alt for realistiske (fps-spil i hvert fald) da dette gør spillet kedeligt.

Quake 4: Jeg elsker tempoet, blev underholdt i single-player og kunne spille multi-player til Halo 3 kommer. Derfor er q4 boxens bedste fps lige nu. Desuden har q4 et snit på 76% @ gamerankings.com, hvilket ikke er dårligt, så lad være med at gøre spillet værre end det er.

Jeg vil henvise til nedenstående link, da den artikel udtrykker synspunkter som jeg i det store hele er enig i.
http://xbox360.ign.com/articles/679/679524p1.html
(IGN gav q4 til xbox360 en score på 8.1)
Billede
Underdog Dude
Niveau 6
 
Indlæg: 1654


Indlægaf DNS_DK » 10. jan 2006 16:41

jeg skal også have quake 4 på et tidspunkt, fedt spil...

er der virkelig så højt tempo og lag i den fulde version som der er i demoen ???
DNS_DK
Niveau 7
 
Indlæg: 3993


ForegåendeNæste

Tilbage til FPS

Hvem er online

Brugere der læser dette forum: Ingen og 8 gæster

cron