Xboxlife forum

Kan du forstå Shadowrun?

Snak om first-person-shooter spil.

Indlægaf boomboom326 » 29. maj 2008 15:38

Hallo Riddick det var ikke et godt kill af bada, det var bare ekstremt og når jeg skriver ekstremt, så mener jeg virkelig ekstremt og igen ekstremt dårlig skudt af dig hvordan kan du ik´ nakke ham der!!

Det var jo bare et pick up kill trolden havde skudt på ham og du står bag ham c´mon dude you must be trippin`.

Det er jo klart han bare skyder dig når du ik rammer ham!

Lige som vi spillede på maelstrøm hvor du kommer og pløkker mig i ryggen med smg, og jeg vender mig om og gennnem prygler dig med smg`en,
og skyder dig i brystkassen hvor det gir godt med skade og flest kugler rammer!
Og ikke sigter efter foden ligesom dig!

Riddick du kan bare sende to kasser Hof til vesterbro 52 i ålborg.
En kasse til mig og en til badabing.
boomboom326
 
Indlæg: 367


Indlægaf BadaBing DK » 29. maj 2008 15:44

Jeg syntes det var et klasse kill og et klasse teabag!

Jeg tror at jeg skal lave mig et teabag montage :D
Billede
BadaBing DK
 
Indlæg: 1150


Indlægaf boomboom326 » 29. maj 2008 15:47

Hallo Bada chill med ham der gamemakerman han arbejder vist for skou.

POLLLIIIIZZZZEEEEEEIIIIIII

HURTIGT Reptile skynd dig at slet det indlæg inden du bliver banned FOR LIFE!
boomboom326
 
Indlæg: 367


Indlægaf xX Reptile Xx » 29. maj 2008 15:51

boomboom326 skrev:Hallo Bada chill med ham der gamemakerman han arbejder vist for skou.

POLLLIIIIZZZZEEEEEEIIIIIII

HURTIGT Reptile skynd dig at slet det indlæg inden du bliver banned FOR LIFE!


Hvad skal jeg slette?? Jeg har ikk skrevet noget jeg ikk må..

BoomBoom kommer du ikk på SR nu? Så jeg kan optag lidt, så jeg os laver en SR film :wink:
xX Reptile Xx
 
Indlæg: 1183

Brugeravatar

Indlægaf Ahmed » 29. maj 2008 15:52

For sent. Screenshot er taget :)
Ahmed
Niveau 6
 
Indlæg: 1781


Indlægaf boomboom326 » 29. maj 2008 15:54

Ud af sådan en 5 minutters runde i sr teabagger jeg nok de 4 min, det skal man sku!
Har også forklaret en rookie som riddick at det er derfor han ikke vinder de nærkampe!!
At teabagge giver sku god karma til dit spil!!!
boomboom326
 
Indlæg: 367


Indlægaf xX Reptile Xx » 29. maj 2008 15:56

boomboom326 skrev:Ud af sådan en 5 minutters runde i sr teabagger jeg nok de 4 min, det skal man sku!
Har også forklaret en rookie som riddick at det er derfor han ikke vinder de nærkampe!!
At teabagge giver sku god karma til dit spil!!!


Du teabagger ikk nogen, du bliver teabagget :lol:

Hva' kommer du på eller?
xX Reptile Xx
 
Indlæg: 1183

Brugeravatar

Indlægaf BadaBing DK » 29. maj 2008 15:57

Han arbejder for Skou og de holder vist øje med os rebelske/retaderede SR spillere. Jeg syntes bare ikke at jeg gjorde noget galt, men nok om det.

Skal vi i øvrigt lave advarsler i starten af vores gameplays, for at advare mod "farligt" sprogbrug? Jeg PM'er lige Gameman.
Billede
BadaBing DK
 
Indlæg: 1150


Indlægaf Vinterbird » 29. maj 2008 15:59

BadaBing DK skrev:Han arbejder for Skou og de holder vist øje med os rebelske/retaderede SR spillere. Jeg syntes bare ikke at jeg gjorde noget galt, men nok om det.

Skal vi i øvrigt lave advarsler i starten af vores gameplays, for at advare mod "farligt" sprogbrug? Jeg PM'er lige Gameman.


Jeg er bare glad for jeg har været her i noget tid.

For hvis jeg lige havde oprettet en bruger og kom ind i den her tråd. Så ville jeg løbe skrigende væk igen.
Vinterbird
Niveau 7
 
Indlæg: 5852


Indlægaf boomboom326 » 29. maj 2008 15:59

Hey reptile min skat det var bare gas lol det rimer!

Kommer på kl 7 er på job
boomboom326
 
Indlæg: 367


Indlægaf xX Reptile Xx » 29. maj 2008 15:59

BadaBing DK skrev:Han arbejder for Skou og de holder vist øje med os rebelske/retaderede SR spillere. Jeg syntes bare ikke at jeg gjorde noget galt, men nok om det.

Skal vi i øvrigt lave advarsler i starten af vores gameplays, for at advare mod "farligt" sprogbrug? Jeg PM'er lige Gameman.


Du har ikk skrevet noget forkeret, hvis man ser på det andre skriver i de andre indlæg :!:

Hvornår er du hjemme iaften? Så vi kan spille!
xX Reptile Xx
 
Indlæg: 1183

Brugeravatar

Indlægaf xX Reptile Xx » 29. maj 2008 16:01

boomboom326 skrev:Hey reptile min skat det var bare gas lol det rimer!

Kommer på kl 7 er på job


Så sig du er syg og tag hjem, der kommer jo fodbold kl 20..
xX Reptile Xx
 
Indlæg: 1183

Brugeravatar

Indlægaf BadaBing DK » 29. maj 2008 16:08

Vinterbird skrev:
BadaBing DK skrev:Han arbejder for Skou og de holder vist øje med os rebelske/retaderede SR spillere. Jeg syntes bare ikke at jeg gjorde noget galt, men nok om det.

Skal vi i øvrigt lave advarsler i starten af vores gameplays, for at advare mod "farligt" sprogbrug? Jeg PM'er lige Gameman.


Jeg er bare glad for jeg har været her i noget tid.

For hvis jeg lige havde oprettet en bruger og kom ind i den her tråd. Så ville jeg løbe skrigende væk igen.


Jeg tror godt at folk kan se det sjove i det; der er forhåbentlig ingen der tager os seriøst ;) Desuden er vi LANGT mere sobre og normale end din gennemsnits Gears spiller.

Jeg har fuld forståelse for at der er regler, men samtidig er jeg også sikker på at mange ville smutte hvis vi kun måtte snakke rigsdansk og ikke taunte modstanderne. Derfor spurgte jeg også hvad der udløste den løftede pegefinger fra Gamemakerman, så jeg kan finjustere mit snakketøj.

Jeg er først hjemme kl 23. Hvor blev dit Gears montage af, Ghost?
Billede
BadaBing DK
 
Indlæg: 1150


Indlægaf christianmp » 29. maj 2008 16:13

Kan man evt joine i aften, hvis jeg får tid? Jeg er som altid god for et kill, nogen gange to i løbet af sådan en aften. So prepare to get owned!
christianmp
Niveau 7
 
Indlæg: 2347


Indlægaf xX Reptile Xx » 29. maj 2008 16:14

BadaBing DK skrev:Jeg er først hjemme kl 23. Hvor blev dit Gears montage af, Ghost?


Den er på vej, holder bar lige en pause fra den. Der er trods alt 70 film jeg skal have set igennem, og klippet i. Så det tager sku sin tid, men den er færdig seneste søndag..
xX Reptile Xx
 
Indlæg: 1183

Brugeravatar

ForegåendeNæste

Tilbage til FPS

Hvem er online

Brugere der læser dette forum: Ingen og 45 gæster