Xboxlife forum

PDZ 7/10 i EDGE

Snak om first-person-shooter spil.

Indlægaf Okotta » 1. dec 2005 21:27

Vi kan sikkert sagtens stole på de anmeldelser hvor det har fået gode scores, men jeg tvivler på vi kan stole på dem som er oppe at give 9 og derover.

Bottom line er, at spillet er dårligere end det første Perfect Dark, og jeg tror ikke det er mere end et 7/10 spil.
Okotta
 
Indlæg: 1506


Indlægaf hanZen » 1. dec 2005 22:00

Okotta skrev:Vi kan sikkert sagtens stole på de anmeldelser hvor det har fået gode scores, men jeg tvivler på vi kan stole på dem som er oppe at give 9 og derover.

Bottom line er, at spillet er dårligere end det første Perfect Dark, og jeg tror ikke det er mere end et 7/10 spil.

Hvorfor?? Der er jo 3-4 anmeldere, som har givet det omkring 9!?
Billede
hanZen
Niveau 7
 
Indlæg: 2889


Indlægaf Okotta » 1. dec 2005 23:15

Fordi - som jeg allerede har skrevet - der er for stor forskel på karakterene; Nogen mener det er over 9 og nogen mener under 6 (Gamereactor Sverige), og så tror jeg næppe et 9 tal til spillet holder.

Og så stoler jeg et godt stykke hen ad vejen, på Edge. 7/10 lyder som en god karakter til spillet, efter al det jeg har læst indtil nu, i anmeldelserne.
Okotta
 
Indlæg: 1506


Indlægaf HunkyDory » 2. dec 2005 11:33

nåh, men jeg kan betrygge dig med at det er et rigtig fedt spil, og nu har jeg prøvet det!!:)
HunkyDory
Niveau 9
 
Indlæg: 11563


Indlægaf Okotta » 2. dec 2005 11:43

Spil som får 7/10 er ikke dårlige spil; Jeg har købt masser af spil som har fået den karakter, og også nogle som har fået 6/10.

Men et launch spil som får 7/10 i et af industriens mest kendte blade, og som har været ventet i ca. 6 år, dét er ikke betryggende.

Til sammenligning, så fik PGR 3 9/10 i Edge; Sådan nogle karakterer vil vi have til launchspillene, i Edge.

Jeg skal spille PDZ m.m lidt senere idag, og så skal jeg nok skrive min personlige mening om dem.
Okotta
 
Indlæg: 1506


Indlægaf Buktu » 2. dec 2005 13:43

Okotta, du glemmer at anmeldelserne er noget af det mest subjektive i verden. Et spil nogen giver 9, giver andre måske bare 6, som i dette tilfælde. Dette gør det ikke til et spil der "ikke fortjener 9", for hvis du synes det fortjener 9, så fortjener det 9.

Men må bare læse om spillet, og se om det er noget der appelerer til en. Måske læse anmeldelser fra steder hvor man har indtryk af at man for det meste er enig i deres meninger.
Og endnu bedre, prøve det, den denlig version, og ikke bare 5 minutter..

Fable er stadig et spil der fortjener omkring 9 i mit hoved, det er det så sandelig ikke hos mange andre.. Fortjener det derfor ikke 9? Det mener jeg sq det gør.

Helt ærligt, så synes jeg du whiner lidt.. Det er sq en af de bedre konsol nauches jeg har oplevet. Ok, der mangler måske et killer app, men det klan stadig komme.. PS2 fik heller ikke et Killer App. før lang tid efter launch, og det har da ikke skadet den. Der er tonsvis af gode spil til PS2 lige nu.. So what hvis du får en launch du ikke kan lide? Den er sq god efter min mening. Både Kameo og PGR3 er must-have titler for mig. Og jeg kunne ikke nævne 2 must-have titler ved PS2'ens launch - det var sq umuligt.

Anyways, du lader bare være med at købe den nu, dit valg, så spiller alle os andre sq bare PDZ, Kameo og PGR3.. Det tror jeg ikke folk har noget imod.. ;)
"Speed has never killed anyone. Suddenly becoming stationary, that's what gets you!" - Jeremy Clarkson
Buktu
Skribent
 
Indlæg: 5642


Indlægaf Okotta » 2. dec 2005 17:02

Efter ca. to timers næsten uafbrudt spilleri på 360 vil jeg sige følgende:

PGR 3 - flot, sjovt og god styring. En skam at det kun kører 30 fps, for man har ikke den præcise føling med bilen jeg gerne vil ha'. Det mærker man særligt i de eksterne views. Styringen indefra, med rattet og dashboard virker fint.

PDZ - flot men med knap så god styring; Styringen er for tung og upræcis. Havde de dog bare lavet den ligeså blød og præcis som i Halo, så tror jeg at jeg var tilfreds. Uanset hvor meget jeg pillede med sensitiviteten i indstillingerne, så blev det aldrig helt perfekt. Styringen var dårligst med pistol(erne). Med shotgun og automatriffel virkede den okay - skal lige checke det igen i morgen.

Et kort øjeblik var jeg faktisk fristet til at købe maskinen, RGB kabel, Memory kort (gider ikke HD lige her og nu) og to valgfrie spil. Jeg fik et godt tilbud i butikken, men jeg skal stadig tænke lidt mere over det.
Okotta
 
Indlæg: 1506


Indlægaf HunkyDory » 2. dec 2005 17:12

Det er godt at høre at spillene alligevel ikke er helt forgæves okotta!;)
HunkyDory
Niveau 9
 
Indlæg: 11563


Indlægaf Okotta » 2. dec 2005 20:56

Jeg er åbenbart ikke den eneste, som ikke bryder sig om kontrollen

http://www.rllmukforum.com/index.php?sh ... 44&st=3100 (omkring side 156 og frem).

Hvad præcist sker der, hvis man slår Fast Look fra? Hvis det ligefrem ændrer styringen radikalt - og til det bedre - så skal jeg lige prøve det igen. Indtil da, så er jeg endnu mindre overbevist om det her spil; Når die hard fans af PD hader det her spil, så er der noget helt galt.
Okotta
 
Indlæg: 1506


Re: PDZ 7/10 i EDGE

Indlægaf GrillBillerDK » 18. dec 2005 19:42

Okotta skrev:Den anden dag tog jeg konsekvensen, og afbestilte simpelthen min store 360 pakke; Jeg vil ikke være til grin med det her MS ligger for dagen, og jeg fatter ikke hvordan de kan ødelægge Xbox 360 lanceringen med disse tydeligt rushed og ufærdige spil, når de gjorde det mere eller mindre perfekt med den "gamle" Xbox launch.

Xbox 360 bliver en pause, inden den rigtige next-gen starter, næste år.


Jammen Velkommen tilbage ;-)
http://live.xbox.com/member/okottadk
”Vi griner meget sammen, men vi er også meget forskellige. Nogle gange bliver Bubber altså 12 år – det er charmerende, men også lidt anstrengende to måneder i træk.”
B.S. Christiansen
GrillBillerDK
Niveau 7
 
Indlæg: 3172


Indlægaf HunkyDory » 18. dec 2005 20:05

AHAHHAHAHAHAHAHAHAHAHHAHAHHAHAHAHAHHAHAHAHAHHAHAHAHAHAHAH, Ja sådan noget lort!!! :)
HunkyDory
Niveau 9
 
Indlæg: 11563


Indlægaf DeeKay » 4. jan 2006 22:19

God stil... Men alle må jo æde deres ord i sig igen hvis de prøver det og ser hvor svedigt det er ;)
Billede
DeeKay
Niveau 4
 
Indlæg: 479


Indlægaf Okotta » 4. jan 2006 22:33

Jeg har sådan set ikke det store at ændre, ved mine bemærkninger om PDZ. Spillet er tydeligt rushed for at nå launchen (check de hakkende cutscenes, den tydelige tearing ingame, den dårlige loading / streaming fra disc'en, som pludselig stopper lyd og musik og bl.a får intro'en til at gå i stå et par sekunder + noglesteder irriterer i gameplayet, ved at cutte al lyd, når disc'en skal spinne op igen).

Idag gennemførte jeg spillet; Fleste missioner taget på Agent men ca. halvdelen på Secret Agent. Det der heldigvis redder PDZ er spillets gameplay; Det er sjovt når det er rigtigt godt, og irriterende rodet når det ikke er så godt. Historien og cutscenes - well - hvis bare spillet havde fået et par måneder ekstra i udviklingen.

Rare's andet spil, Kameo, til sammenligning, fremstår langt mere poleret end PDZ - og er også et godt spil.
Okotta
 
Indlæg: 1506


Indlægaf MiLuA » 4. jan 2006 22:38

Hehe jahh.. Dog synes jeg det er mærkelig at han aldrig er vendt tilbage til dette forum, og fortælle alle os andre at han har købt den, og spiller rigtig meget (Han har allerede over 1000 GS)... Han sagde også at han skulle have den helt rigtige pris ellers ville han ikke købe den.. Ud fra det, kunne det da godt konkluderes at han ikke havde penge nok.. Alligevel har han købt 5 spil plus 4-5 Arcade spil... Hmm.. :wink:
MiLuA
Niveau 7
 
Indlæg: 2993


Indlægaf MiLuA » 4. jan 2006 22:40

Hov Okottas havde jeg ikke set... Så må jeg tage noget af det i mig igen.. Doh...
MiLuA
Niveau 7
 
Indlæg: 2993


ForegåendeNæste

Tilbage til FPS

Hvem er online

Brugere der læser dette forum: Ingen og 9 gæster

cron