Xboxlife forum

Battlefield Bad Company

Snak om first-person-shooter spil.

Indlægaf JohnH » 27. okt 2008 20:36

masterjacog5 skrev:
JohnH skrev:
boomboom326 skrev:Det laggede altid for mig! + spillet er enormt kedeligt + det laggede :?

Enormt kedeligt? du har da ikke prøvet det så ........ jeg og flere andre har da nogle utroligt spændende kampe næsten hver aften , især bybanerne i campain mode er utroligt medrivende, man forsøger febrilsk at holde sine flag/baser og det bølger frem og tilbage, det er sgu for fedt. 8)

Lagger det tit for dig? Er der mange baner at joine?

Det lagger en enkelt gang eller to, så hopper jeg bare ud af banen og prøver en gang mere, og der er masser af baner (aner faktisk ikke hvor mange servere der kører Bad company ? )
JohnH
Niveau 7

By: Eastcoast , Køge

Indlægaf styrvolt » 28. okt 2008 12:58

Der kommer snart en patch.

På deres hjemme side fra den 9 sept. står der :
http://badcompany.ea.com/news/entryid/25656/

Priority fixes
Server Lag –Our #1 priority. The game servers were upgraded last week to improve performance.
Dog Tag Lag – The next update will include a fix for this issue
PS3 VOiP – We are still looking into this issue. Sony’s 2.42 Update should have addressed the majority of issues. Please let us know if you are still experiencing muted sound.

Additions enhancing the game
PS3 Trophy support - Yes you read correctly, PS3 Trophy support will be coming to Bad Company

Game Tweaks –
Removed one hit kills for knife against Friendlies
Bullets and knives go through bushes
After sprinting, you will be able to fire your weapon quicker
Helicopter can take damage from multiple trees
Additional minor tweaks to improve gameplay

og i deres uk forum endvidere:

http://forums.electronicarts.co.uk/batt ... t-1-a.html

Hi Bad Company Baddies,

I thought I would give you some hints and info I can share. First, the hint is I look forward to a relaxing Friday next week and I will most likely take Monday and Tuesday off the week after next.

Second, servers instances have been reduced to 12 per machine from 15 and some extra servers added to Europe for the PS3 to handle peak play times and keep players in Europe, well, in Europe.

Third, some really cool videos will be coming soon to give a better perspective of how the maps play.

... and third is some changes that will come in the update. An official list will come soon on the main site.

· Increased Ticket count for all Conquest maps to make for longer rounds
· Find custom match on Conquest was fixed
· Knife melee no longer instantly kills friendly’s and will take two swipes
· Bullets and knives now go through undergrowth and trees leafs
· Shotgun damage in distance reduced, but is still just as powerful in closer range
· Savior Trophy requirements tweaked, awarded when you kill an enemy that attack a teammate and damaged them by 20% or more
· Drawing weapon time after sprinting is reduced to SP times to improve pace of action
· AA guns have less deviation and more damage to improve balance vs Gunships

Helicopters
-Lowered hand weapons damage against Gunships, but .50 Cal weapons on Vehicles retain their damage against the Gunships.
-Increased missile speeds for the pilot
-Gunner MG’s time to overheat increased with splash damage reduced
-Gunships wont explode when touching one trees and now have a damage multiplier based on the speed of the Gunship. This means if you are flying very slow you can knock over trees and take Zero damage, but if you're at top speed 4-5 trees will destroy your Gunship.

We have really looked into these adjustments and they only make the play better, so don't freak out.

Senere i sidstnævnte tråd står der at patchen er overgivet til xbox certificeringsprocessen. Der er også fokus på lag. Sååh, any day now...
styrvolt
Niveau 4

Indlægaf styrvolt » 28. okt 2008 15:01

og lige dagens uformelle update:
http://forums.electronicarts.co.uk/batt ... -maps.html

Hi Everyone,

As the Update and new map pack release gets ever so close I wanted to remind folks of the best practices for installing this new Title Update and Map Pack. Please share, plagiarize, and/or blog this info to help all the other BFBC player get the new maps and Title Update!

Xbox 360: Start your BFBC game and when you see the prompt to download/Install the Title Update hit accept. After the game starts let it get to the 'Press Start' menu and then quit back to the Dashboard. Once there visit Marketplace and look for the new BFBC download Titled something like "Battlefield: Bad Company Community Choice Pack". After downloading start the game and run a new CQ map from custom Maps and enjoy!

PS3: Start your BFBC game and when you see the prompt to download/Install the Title Update hit accept. After downloading let the game start and run a new CQ map from custom Maps and enjoy!

[Tips and suggestions to these instructions welcome]
styrvolt
Niveau 4

Indlægaf styrvolt » 29. okt 2008 10:37

styrvolt
Niveau 4

Indlægaf JohnH » 29. okt 2008 18:51

styrvolt skrev:Videoer, nye baner: http://badcompany.ea.com/media/mediaid/193570/

Fedt nok, og banerne kommer på Fredag :D
JohnH
Niveau 7

Indlægaf styrvolt » 31. okt 2008 10:51

styrvolt
Niveau 4

Indlægaf JohnH » 31. okt 2008 16:24

styrvolt skrev:Så sku' update + maps være ude: http://forums.electronicarts.co.uk/batt ... -soon.html

De er rigtig gode de nye baner, dejlige store baner og rigtig fede bybaner.
JohnH
Niveau 7

Indlægaf hinke dk » 31. okt 2008 16:36

fedt nok.. det kunne være man skulle støve spillet af og komme i gang igen.. ;)
hinke dk
Niveau 4

Indlægaf il gigolo » 2. nov 2008 17:42

Hva, kan i gå online i demoen? For det kan jeg sq ikke... :(

Gad vide om de har taget serverne ned... :(
il gigolo
Niveau 4

Indlægaf kapslund » 2. nov 2008 17:45

il gigolo skrev:Hva, kan i gå online i demoen? For det kan jeg sq ikke... :(

Gad vide om de har taget serverne ned... :(

selvfølgelig har de det, de vil da ikke have at folk spiller demoen i stedet for originalen
kapslund
Niveau 4

Indlægaf il gigolo » 2. nov 2008 18:18

Meh, ville gerne lige have prøvet det online... Når, men tak for det... :)
il gigolo
Niveau 4

Indlægaf JohnH » 4. nov 2008 21:27

Min maskine/spillet har nu frosset 2 gange inden for et par timer, andre der har haft samme problem ?
JohnH
Niveau 7

Indlægaf fneribyen » 12. dec 2008 22:28

Er nu kommet til the Leutnant eller hvad han hedder i Ghost Town. Der hvor man skal skyde en helicopter ned. Men mig og en ven kan bare ikke komme videre fordi vi ikke kan ramme med vores missilkikkert. Er der nogen metoder til den her boss battle? skal lige siges at det er på den sværeste sværhedsgrad nemlig Hard.
Billede
fneribyen
Niveau 7

Brugeravatar

Indlægaf Nasty Beaver » 12. dec 2008 22:35

Jeg spillede på Medium (eller hvad fanden det nu hedder) og det tog også lang tid for mig. Bare bliv ved, lige pludselig rammer du.
Nasty Beaver
Niveau 6

Indlægaf fneribyen » 13. dec 2008 19:47

Woow! Så ramte jeg sku med den der kikkert og fik oveni hatten en Achievement + ´klare storymode på damn Hard.
Billede
fneribyen
Niveau 7

Brugeravatar

ForegåendeNæste

Tilbage til FPS