Xboxlife forum

Quake 4

Snak om first-person-shooter spil.

Quake 4

Indlægaf Valkyrie » 24. jun 2005 18:16

Jeg mener personligt at Quake er en klassiker og meget federe end de andre fra den tid:)

Dog ved jeg ikke hvad jeg skal sige til Quake 4. Det ligner RIGTIG meget Doom 3. http://www.jeux-france.com/news10832.html

De køre på samme engine, men også hele designet og den måde det er lavet på. Vi må håbe at Raven kan lave det godt:D
Valkyrie
Niveau 4
 
Indlæg: 686

Brugeravatar

Indlægaf il gigolo » 25. jun 2005 23:04

det bliver bedre end doom3, det tør jeg næsten give en personlig garanti (!) for... :P

Raven har før løftet stagnerede spilserier , så hvorfor ikke også her?? en genial historie, lidt sublimt gameplay, lækker grafik og fede multiplayer-muligheder er hvad de plejer at levere...

men tror ikke at folk skal forvente et spil med overraskelser... det bliver mere af det samme, bare bedre... :)

og så er det ovenikøbet launch titel... nam!
il gigolo
Niveau 4
 
Indlæg: 728


Indlægaf stuckpizza » 26. jun 2005 11:30

Jeg tror dog ikke at det vil blive bedre end doom3 i sp.
men i mp vil det nok blive fantastisk.
stuckpizza
Niveau 4
 
Indlæg: 649


Indlægaf il gigolo » 26. jun 2005 13:24

hmm, det er svært at sige...

i bund og grund er de begge vel horror-action titler, men Q4 bliver jo mere actionpræget... forhåbentlig...

tror godt at Raven kan skrue en fantastisk historie sammen... det formåede de i hvert fald med JK2, deres Star trek-spil og senest Soldier of Fortune 2...
il gigolo
Niveau 4
 
Indlæg: 728


Indlægaf Anastacio » 26. jun 2005 13:25

Jeg tror nu det bliver MEGET bedre end Doom3 i SP, blot grundet det at du både skal være alene, men også lede et hold kammerater.

Ydermere er banedesignet meget mere åbent end i Doom3, hvor det blot er gange og smale områder.
Anastacio
Niveau 8
 
Indlæg: 6795


Indlægaf il gigolo » 13. aug 2005 14:51

il gigolo
Niveau 4
 
Indlæg: 728



Tilbage til FPS

Hvem er online

Brugere der læser dette forum: Ingen og 28 gæster