Xboxlife forum

BLACK

Snak om first-person-shooter spil.

BLACK

Indlægaf BSDK » 31. maj 2005 21:02

well... faldt over dette...
http://xbox.boomtown.net/da_dk/articles ... p?id=63366
det lyder jo for godt til at være sandt >.<
BSDK
Niveau 4
 
Indlæg: 507


Indlægaf sorryass DK » 31. maj 2005 21:19

gal det ser vildt ud :o .. det ligner noget til x360
Billede
sorryass DK
Niveau 6
 
Indlæg: 1670


Indlægaf Playkid » 31. maj 2005 21:58

Prøv at se billederne i fuld størrelse. Det ligner bestemt ikke et Xbox360 spil.
Playkid
 


Indlægaf BSDK » 31. maj 2005 22:31

PS2 playkid skrev:Prøv at se billederne i fuld størrelse. Det ligner bestemt ikke et Xbox360 spil.


men det ser godt ud når man tænker på det er xbox ;) og det med at man kan skyde alt i smadder... mums :)
BSDK
Niveau 4
 
Indlæg: 507


Indlægaf Playkid » 31. maj 2005 22:34

Jeg vil lige se noget ordenligt video montage før jeg bedømmer det, men grafisk ser det ikke specielt imponerende ud.
Playkid
 


Indlægaf Buktu » 31. maj 2005 22:41

Ikke desto mindre et ret flot Xbox/PS2 spil =)

Men hvis man kigger efter, så er der mange textures der er low-res, der er clipping issues over det hele, particle effekterne i eksplosionerne er sært kantede, og så kan jeg ikek rigtig finde ud af om det er meningen at manden i billedet med eksplosionen (ham med en Ak47) skal flyve gennem luften, eller ligge på jorden.. :p

Det er indeed meget flot for et spil den her generation, men ville forvente et lidt mere cirsp, polished og meget flottere feel fra et next gen spil..=)
"Speed has never killed anyone. Suddenly becoming stationary, that's what gets you!" - Jeremy Clarkson
Buktu
Skribent
 
Indlæg: 5642


Indlægaf StrudsDK » 1. jun 2005 06:41

Vil give dig ret i at der er lowres textures. Prøv engang at se på armen det holder våbnet :/ Mon ikke man kunne forvente noget i stil med Delta Force Black Hawk Down der?
Selve textureingen på våbne (3 billede med G36C) syntes jeg ser godt ud. På det sidste billede hvor de er i kamp syntes jeg ossse at efekterne er meget gode. Men textureingen af bilerne kunne være meget bedre.

Eksplosionen syntes jeg nu ser meget fin ud. Vis ikke det var for de der L formede murbrokker der flyver rund over alt. Jeg tror manden på billede 2 ligger ned Buktu ;) Der skal bare indstilles lidt mere lys, ellers er det bare en uheldig vinkel.

Det eneste jeg ellers har at sige, udover at det mangler en lille "kærlig hånd" på spillet, er at det faktisk ser godt ud :)
StrudsDK
Niveau 6
 
Indlæg: 1574


Indlægaf TriXy » 1. jun 2005 09:49

Spillet er kun 50% færdigt ;)
så de skønhedsfejl I nævner kan sagtens nå at blive rettet, i hvert fald en del af dem :P
Senest rettet af TriXy 1. jun 2005 11:50, rettet i alt 1 gang.
TriXy
Niveau 6
 
Indlæg: 1518


Indlægaf BSDK » 1. jun 2005 11:15

TriXy skrev:Spillet er kun 50% færdigt ;)
så de skønhedsfejl I ævner kan sagtens nå at blive rettet, i hvert fald en del af dem :P


og den grafiske side er også kun 50%...
BSDK
Niveau 4
 
Indlæg: 507


Indlægaf Buktu » 1. jun 2005 11:26

Selve gameplay delen er kun 20%.. :p

De skal fanme have fart på.. :)
"Speed has never killed anyone. Suddenly becoming stationary, that's what gets you!" - Jeremy Clarkson
Buktu
Skribent
 
Indlæg: 5642


Indlægaf sorryass DK » 1. jun 2005 12:51

PS2 playkid skrev:Prøv at se billederne i fuld størrelse. Det ligner bestemt ikke et Xbox360 spil.


lol det havde jeg sku ik lige set :roll: ... i fuld størelse for det mig til at tænke på halflife 1
Billede
sorryass DK
Niveau 6
 
Indlæg: 1670


Indlægaf Rechain » 2. jun 2005 07:35

Synes det ser ret fedt ud...skal nok helt sikkert have det... :)

/Rechain
Billede
Rechain
Niveau 9
 
Indlæg: 12816
By: Kastrup


Indlægaf Svendborg DK » 2. jun 2005 18:53

Synd det ikke bliver udviklet til xbox360.
Men måske en 2er til xbox360
Svendborg DK
Niveau 4
 
Indlæg: 404



Tilbage til FPS

Hvem er online

Brugere der læser dette forum: Ingen og 38 gæster