Xboxlife forum

Perfect Dark Zero

Snak om first-person-shooter spil.

Perfect Dark Zero

Indlægaf Valkyrie » 18. maj 2005 17:18

EDIT: Rare har opdateret deres site:)

"The year: 2020. Joanna Dark, a young and ambitious would-be secret agent, tumbles into the first of many conspiracies which are to cast a long shadow across her future. In this life-changing episode, Joanna and her father Jack find themselves swept up in the wake of circumstances which, if left unchecked, could set in motion a worldwide power struggle of devastating proportions. As Joanna faces up to impossible situations, grim revelations and motives as cold and black as death, her life rapidly boils down to a single question: can Fate erase two generations of the Dark clan from history overnight, or can they stay alive long enough to help save a world that may not be worth saving?

If you were one of the millions of gamers for whom the original Perfect Dark's blend of high-tech espionage, corporate powerplay and brutal, showstopping force left a lasting impression, step into the world of Perfect Dark Zero and get ready to be grabbed by the throat. This inspired prequel invites you to see how Joanna grew to be the Perfect Agent of three years later, how an insidious, shifting world moulded her into a near-unstoppable covert one-woman force. Of course, just seeing it wouldn't be much of a game, so you're also offered the opportunity to play an important part in her destiny, to take on the role of Jo herself in an increasingly desperate fight for survival...

With key members of the Perfect Dark and GoldenEye development teams still at the reins, you can rest assured that the gameplay will live up to Rare veterans' expectations while providing a perfect jump-in point for newcomers. It's an all-encompassing stealth/shooter experience lifted to new heights by the compelling storyline, myriad game modes, high-definition next-gen graphics and of course an eye-popping selection of firearms, rides and lethal gadgetry.

In fact the advent of Xbox Live has freed up more gameplay options than ever before, so in addition to battling the spawn of endless conspiracies on your lonesome or huddling around the TV for split-screen deathmatching with friends that you can actually punch, you can also look forward to a wealth of online modes ranging from quick fixes to full-blown tournaments, offering unprecedented support for upwards of 50 simultaneous players. It's a big thing. It's the future. And Perfect Dark Zero is all about the future.

As a flagship next-generation title for Microsoft, this little beauty is being primed and polished to blow the roof off this year's holiday season on behalf of the debutante Xbox 360. We're all very much looking forward to the fireworks. It's been a long wait for a new instalment in the PD saga, but we never gave up on Joanna, and on your first experience of Perfect Dark Zero we're confident that your faith will be rewarded too."


Billede

Billede

Billede

Billede

Nogen der har et link til noget footage?:)
Senest rettet af Valkyrie 19. maj 2005 01:40, rettet i alt 1 gang.
Valkyrie
Niveau 4
 
Indlæg: 686

Brugeravatar

Indlægaf Valkyrie » 18. maj 2005 22:50

Valkyrie
Niveau 4
 
Indlæg: 686

Brugeravatar

Indlægaf Valkyrie » 18. maj 2005 23:08

IGNs impressions. De siger at det ser næsten lige så godt ud som GOW: http://xbox360.ign.com/articles/616/616196p1.html
Valkyrie
Niveau 4
 
Indlæg: 686

Brugeravatar

Indlægaf Buktu » 19. maj 2005 08:09

Har vi nogensinde tvivlet på Rare? ;)
De kan altså et eller andet med eye-candy.. =)
"Speed has never killed anyone. Suddenly becoming stationary, that's what gets you!" - Jeremy Clarkson
Buktu
Skribent
 
Indlæg: 5642


Indlægaf Valkyrie » 27. maj 2005 03:13

Valkyrie
Niveau 4
 
Indlæg: 686

Brugeravatar

Indlægaf BSDK » 27. maj 2005 10:01

lige så godt som gow? synes det ligner lort :P
BSDK
Niveau 4
 
Indlæg: 507


Indlægaf Anastacio » 27. maj 2005 10:21

De sidste screenshots bliver uden tvivl de flotteste. Ligenu er light effects og meget andet slået fra. RareWare behøver det endelige hardware før de kan proppe deres high-end modeller og textures ind i spillet.

Dog synes jeg allerede nu parallax mapping ser fantastisk ud. :)
Anastacio
Niveau 8
 
Indlæg: 6795


Indlægaf BSDK » 27. maj 2005 19:15

game killer skrev:De sidste screenshots bliver uden tvivl de flotteste. Ligenu er light effects og meget andet slået fra. RareWare behøver det endelige hardware før de kan proppe deres high-end modeller og textures ind i spillet.

Dog synes jeg allerede nu parallax mapping ser fantastisk ud. :)


oh, viste jeg ikke
BSDK
Niveau 4
 
Indlæg: 507


Indlægaf Valkyrie » 27. maj 2005 20:09

BSDK skrev:lige så godt som gow? synes det ligner lort :P



Jeg har hørt at det der kun er udgivet multiplayer screens.

Hvis der sådan ud med 64 spillere online, der taler med voice communicators, med køretøjer og 20 forskellige våben(alle med secondaries) så kan i godt skrive mig op som en af dem der glæder sig;)
Valkyrie
Niveau 4
 
Indlæg: 686

Brugeravatar

Indlægaf Anastacio » 27. maj 2005 20:56

Yeah, ser flot ud i multiplayer, men har set singleplayer (kun 1 screen) og der ser grafikken ikke pænere ud. Men der kunne man også se, at den fulde hardware ikke var udnyttet, hvilket Rare foreløbigt ikke har muligheden for at gøre.
Anastacio
Niveau 8
 
Indlæg: 6795


Indlægaf Valkyrie » 29. maj 2005 18:59

2 nye... ser mere og mere lovende ud:


Billede
tror mapsne bliver store^^


Billede
det er helt klart fedt hvis man kan kigge til siden. lidt ala GR^^
Valkyrie
Niveau 4
 
Indlæg: 686

Brugeravatar

Indlægaf Valkyrie » 29. maj 2005 19:03

Billede


lige et mere....

godt at se at vi får x-ray guns tilbage.


Jeg lover - alle jer der aldrig spillede PD! Der er nogen af de sygeste og mest sindsyge våben nogensinde lavet i et computerspil.


Der var sådan en alien sniper rifle X-ray der kunne skyde igennem vægge og alt... rigtig sejt, men den var svær og bruge:-)
Valkyrie
Niveau 4
 
Indlæg: 686

Brugeravatar

Indlægaf Spot F » 29. maj 2005 19:08

Jeg fatter stadigvæk ikke noget af det spil... Er det bare run & gun?
Spot F
Skribent
 
Indlæg: 272


Indlægaf Valkyrie » 29. maj 2005 19:19

Spot F skrev:Jeg fatter stadigvæk ikke noget af det spil... Er det bare run & gun?


svært at sige. den genre jeg har spillet allermest i hele mit liv, er FPS.. og jeg har spillet flere end jeg har godt af.

Mange FPS har sin helt egen pace. Halo havde sin helt egen, som ingen andre FPS havde. Goldeneye havde også sin egen, og Perfect Dark adopterede det koncept og vidreudviklede det.

Perfect Dark er okay fast paced, men ikke så hurtigt som Counter-Strike. Det har en speciel "feeling" fordi man ikke kan hoppe.

Spillet havde dual wielding machine guns(ligesom halo 2), rocket launchers hvor man selv kunne styre missilerne som radio biler, tonsvis af grenades, miner og alle mulige sindssyge våben.
Man kunne bogstavelig talt gå ind og lave et unik mode og give sine bots deres egen AI system.

F.eks. hvis jeg nu spillede 1 vs 2 på min N64, kunne jeg få en AI bot til at hjælpe mig og sætte den til et eller andet mode, så den kun vil angribe det hold der er outnumbered, eller få den til at gå helt amok, eller få den til kun at bruge explosives eller få den til at opføre sig som en coward og gemme sig og kun dræbe når den var sikker på at vinde.

Nu ser det ud til at ændre sig. I PD var det højeste antal personer man kunne have 4 spillere og 8 bots. Nu bliver det 50+ spillere og med køretøjer som nok også skal ændre det.

Der skulle også være roll, og hide funktioner og stealth muligheder. Vi ved ikke om der vil være melee combat, men som du kan se er der 3 person view som minder om Splinter cell-Ghost Recon 2.

Det er for tideligt at sige, men Rare har sagt at de vil have det til at føles som om at "teamwork" fungere på samme måde som i CS.


en af de meget specielle tiltag bliver at hvis du nu er den bedste spiller i en match, så bliver din figur til perfect dark. hvis du er den dårligste så ligner din character bare en grøn rekrut.... så jo bedre du er, jo mere unik og fed vil din person se ud, hvor den bedste spiller vil blive til joanna dark.

håber det hjalp lidt:p
Valkyrie
Niveau 4
 
Indlæg: 686

Brugeravatar

Indlægaf Spot F » 29. maj 2005 19:25

Jo tak, det lyder som en god blanding af forskellige genre. Det med 3rd person view har jeg læst om, og det sker kun når man stiller sig tæt op af en kasse f.eks. Det gør at man har et bedre overblik over hvor godt ens person er gemt bag kassen. skulle jeg da mene. :)
Spot F
Skribent
 
Indlæg: 272


Næste

Tilbage til FPS

Hvem er online

Brugere der læser dette forum: Ingen og 34 gæster