Xboxlife forum

DOOM3 anmeldelse på console.dk

Snak om first-person-shooter spil.

DOOM3 anmeldelse på console.dk

Indlægaf il gigolo » 19. apr 2005 14:56

hej alle...

hvis i smutter forbi søstersitet (eller hva' det nu er!) kan i læse Anders Pedersens anmeldelse af Doom 3...

og det kan være at det bare er mig, men Anders virker yderst negativ og det virker som om at han har mistet sin journalistiske objektive synsvinkel, som der bør indgå i al god journalistik, inkl. spilanmeldelser!

Doom 3 er måske ikke verdens mest nyskabende spiloplevelse, men det har det heller ikke lagt skjul på. Det lokker med lækker grafik, skræmmende oplevelse og multiplayer med plads til 4, samt en co-op del for to... hverken mere eller mindre!

Andre spilsites lovpriser spillets grafik, som værende det bedste der nogensinde er præsteret på xbox. Men ikke ifølge Anders Pedersen, her er det for mørkt, dårlige skygger og lorte teksturer på små objekter.

Doom 3 er et skydespil af den gamle skole... intet andet var blevet lovet! så om AP havde sat næsen op efter mere, så er han vist gået galt i byen... jeg spillede doom3 på pc, og synes faktisk at historien var mere betagende end Halo 2's, og her fik man endda en ordentlig slutning for pengene...

måske er det bare mig?? :?
il gigolo
Niveau 4
 
Indlæg: 728


Indlægaf Novotex » 19. apr 2005 15:12

Jeg har nu heller ikke så meget til overs for den anmeldelse, men smag og behag er jo heldigvis forskelligt, har selv Doom3 til min Xbox og er ganske godt tilfreds med hvad jeg har fået.
Undrer mig nu mere over hvorfor anmeldelsen blev placeret ovre hos console, kan ikke helt følge logikken, måske man manglede lidt fyld derovre :wink: :wink:
Novotex
Niveau 4
 
Indlæg: 656
By: Vejle


Indlægaf Anastacio » 19. apr 2005 15:27

Klart, at der blev lovet old-school gameplay.

Men ifølge mig er det bare ikke nok, at love et gameplay der er tro mod originalen, som kom for 12 år siden.

Og hvis et spil skal have en god karakter og god kritik fra min side bør spillet være up-to-date - og grundet netop gameplayet ville jeg indikere stærkt, at Doom3 ikke ville være folks 500,- værd.

Men, hver mand sin smag - i mine ører lyder det blot som en undskyldning fra id Software - og mener da også de har lagt mere energi i grafik frem for gameplay.

Dette var blot grunden til spillets karakter - anmeldelsen er jeg her ikke for at diskutere.

:)
Anastacio
Niveau 8
 
Indlæg: 6795


Indlægaf GrillBillerDK » 19. apr 2005 16:45

Ringe? i forhold til hvad? PC versionen JA.. men ikke ringe eller dårligt.
Texturen er stadig flot af en Xbox.
spillet indholder stadig Realtime Light and shadows.
Animationenerne er helt i top, lige som i PC udgaven.

det eneste negative jeg vil sige når man samligner med PC versionen, er at banerne er blevet ~bobobob 10%mindre.
men det er ikke noget man lægger mærke til da banerne er ændret en smule uden at det går ud over gameplayet.

indtil vidre er den det bedste PC til Konsol konvertering jeg er stødt på.
Gamespot har sågar givet Xbox udgaven en karakter højre end PC udgaven.. hehe...
”Vi griner meget sammen, men vi er også meget forskellige. Nogle gange bliver Bubber altså 12 år – det er charmerende, men også lidt anstrengende to måneder i træk.”
B.S. Christiansen
GrillBillerDK
Niveau 7
 
Indlæg: 3172



Tilbage til FPS

Hvem er online

Brugere der læser dette forum: Ingen og 44 gæster