Xboxlife forum

Call of Duty 4: Modern Awesomeness tråden!

Snak om first-person-shooter spil.

Game of the Year (2007)?

Roger that!
215
70%
Negative!
94
30%
 
Afgivne stemmer : 309

Indlægaf Tbigum » 8. dec 2007 09:48

Så må vi bare vente til COD6 udkommer :D
Evt. favestejl skyldes alkohol
Tbigum
Niveau 7
 
Indlæg: 3410
By: Esbjerg N


Indlægaf Brian Kirchheiner » 8. dec 2007 10:31

Tjae, hvad fanden. Vi spillede jo også COD2 indtil 4eren kom alligevel. Det kan vi vel også gøre med COD4, hvis ikke 5eren kan løfte arven fra den. Men men men, vi er jo slet ikke klar til at gå i flæsket på en ny COD, er vi? Der er sku så meget der skal udforskes i det spil.
Brian Kirchheiner
Niveau 0
 
Indlæg: 43


Indlægaf Sethos88 » 8. dec 2007 11:16

Syntes de bør fokusere på Slaget på Dybbøl
Sethos88
 
Indlæg: 4775


Indlægaf bjaelkesex » 8. dec 2007 11:26

Slaget om København (fodboldfans ved hvad jeg snakker om).

Det skal være noget med amerikanerne i:

Vietnam (næppe)
Operation Hastende Vrede: http://en.wikipedia.org/wiki/Invasion_of_Grenada
Sidstnævnte tager ca. 30 min. at gennemføre.
I hate listening to people's dreams. It is like flipping through a stack of photographs. If I'm not in any of them and nobody is having sex, I just don't care.
bjaelkesex
Niveau 8
 
Indlæg: 6741


Indlægaf Tbigum » 9. dec 2007 17:48

Er ved at samle de sidste Intels, men jeg sidder fast på One shot one kill, de to døre der skal åbne sig når heli'erne kommer åbner ikke, andre der har været ude for det samme :evil:
Evt. favestejl skyldes alkohol
Tbigum
Niveau 7
 
Indlæg: 3410
By: Esbjerg N


Indlægaf billycorgan » 9. dec 2007 19:31

meh kan vi ikke snart få det Sci-fi spil, hvor danmark indtager tyskland? jeg ville købe!

at treyarch laver det næste CoD overrasker egentligt ikke, sådan har det jo været siden starten (desværre)...
Billede
billycorgan
Niveau 4
 
Indlæg: 377


Indlægaf KebabKo » 11. dec 2007 18:45

Tbigum skrev:Er ved at samle de sidste Intels, men jeg sidder fast på One shot one kill, de to døre der skal åbne sig når heli'erne kommer åbner ikke, andre der har været ude for det samme :evil:


Samme skete for mig. Fandt ud af at de ikk kommer ud hvis man sidder og venter foran døren. Nup den på easy så har du den på 0,5 :)
Billede
KebabKo
Niveau 4
 
Indlæg: 696


Indlægaf LinearZ » 11. dec 2007 19:51

KebabKo skrev:
Tbigum skrev:Er ved at samle de sidste Intels, men jeg sidder fast på One shot one kill, de to døre der skal åbne sig når heli'erne kommer åbner ikke, andre der har været ude for det samme :evil:


Samme skete for mig. Fandt ud af at de ikk kommer ud hvis man sidder og venter foran døren. Nup den på easy så har du den på 0,5 :)

Og husk at glo på de rigtige døre ;)
Fattede ikke en meter da jeg var på den bane... Fandt så ud af at det var den forkerte dør jeg sad ved :lol:
LinearZ
Niveau 6
 
Indlæg: 1991


Indlægaf Jonstrup » 29. dec 2007 11:48

Hey!

Jeg er kommet til den mission, hvor man får et sniper våben i hånden for første gang. Jeg er kommet til et punkt, hvor man skal lægge sig ned, mens en masse går imod en, og også et par tanks er på vej. Jeg bliver dog hele tiden opdaget, sevom jeg ligger musestille, jeg har prøvet at lægge mig bag manden der træner mig, og ved siden af ham, men lige lidt hjælper det. Nogen der ved hvordan man knækker dene nød :D ?
Jonstrup
Niveau 1
 
Indlæg: 95


Indlægaf Lambaek » 29. dec 2007 12:03

Læg dig lidt bag ham og på hans VENSTRE side...
"Speed has never killed anyone. Suddenly becoming stationary, that's what gets you!" - Jeremy Clarkson.
Lambaek
Niveau 4
 
Indlæg: 619


Indlægaf Rahny » 29. dec 2007 12:18

Eller lig dig bag et træ de går jo ikke ind i træet
A lie is just a great story that someone ruined with the truth.
-Barney Stinson
Rahny
Niveau 4
 
Indlæg: 443


Indlægaf malcolmzx » 29. dec 2007 12:19

Har måske tænkt på at købe det ?
malcolmzx
Niveau 6
 
Indlæg: 1429


Indlægaf Jonstrup » 29. dec 2007 18:26

Lambaek og Rahny. Tak for det, det hjalp :)
Jonstrup
Niveau 1
 
Indlæg: 95


Indlægaf WikzoDK » 29. dec 2007 18:29

Ellers - som jeg har skrevet før: Læg dig lige op i røven på ham :P

malcolmzx skrev:Har måske tænkt på at købe det ?

Ok. Det er et fedt spil, men hvad kan vi bruge din kommentar til, hvis du alligevel ikke stiller noget spørgsmål (på trods af dit spørgsmålstegn)? :)
Billede
WikzoDK
Niveau 4
 
Indlæg: 493


Indlægaf Jonstrup » 29. dec 2007 19:25

Det der med at lægge mig op i røven på ham, har jeg faktisk prøvet og det virkede ikke ;)..
Jonstrup
Niveau 1
 
Indlæg: 95


ForegåendeNæste

Tilbage til FPS

Hvem er online

Brugere der læser dette forum: Ingen og 40 gæster

cron