Xboxlife forum

Call of Duty 4 MP Beta

Snak om first-person-shooter spil.

Indlægaf tola5 » 30. aug 2007 20:58

Dirty Harry skrev:Call of Duty 4 vs ferie i Italien med Formel 1, GP2 og Porsche Supercar....

Caio! :D

ja kan godt se hvor du vil hen det bliver Call of Duty 4 der vinder overlejen :wink:
tola5
Niveau 5
 
Indlæg: 880


Indlægaf Sethos88 » 30. aug 2007 22:44

If you have a COD4 BETA Icon under your user name on the forums, this means that your registered to receive or have already received a BETA token for the Call of Duty 4: Modern Warfare Multiplayer BETA.

Some of you who haven't received keys yet are probably on the list who signed up over the 24-hour sign-up and your key just hasn't arrived yet.

Essentially, if you have an icon, you're a beta tester (present or future) so congrats. We appreciate all the great feedback you guys have been providing in helping us fine tune the multiplayer experience before launch.

Lo' and behold! Hvad har jeg under mit tag under på deres forum:


Billede

Så jeg er med, skal bare vente på en key :D
Sethos88
 
Indlæg: 4775


Indlægaf tola5 » 30. aug 2007 22:46

Sethos88 skrev:If you have a COD4 BETA Icon under your user name on the forums, this means that your registered to receive or have already received a BETA token for the Call of Duty 4: Modern Warfare Multiplayer BETA.

Some of you who haven't received keys yet are probably on the list who signed up over the 24-hour sign-up and your key just hasn't arrived yet.

Essentially, if you have an icon, you're a beta tester (present or future) so congrats. We appreciate all the great feedback you guys have been providing in helping us fine tune the multiplayer experience before launch.

Lo' and behold! Hvad har jeg under mit tag under på deres forum:


Billede

Så jeg er med, skal bare vente på en key :D

har jeg også tro alle har det
tola5
Niveau 5
 
Indlæg: 880


Indlægaf Sethos88 » 30. aug 2007 22:47

Ja, men det er stadig gode nyheder.

EDIT: Det siges Beta lukker d. 5. Oktober!
Sethos88
 
Indlæg: 4775


Indlægaf WikzoDK » 31. aug 2007 12:57

Jeg har været inde på hjemmesiden i ret lang tid nu. Glæder mig enormt meget til betaen (og selvfølgelig det fulde spil), men har valgt ikke at snyde mig til en US-kode, da det skaber lag for alle andre spillere. Venter til starten af september, hvor Danmark og andre lande må komme med.

Til jer, som alligevel har fået en amerikansk kode: I er nogle snyltere :P
Billede
WikzoDK
Niveau 4
 
Indlæg: 493


Indlægaf tola5 » 31. aug 2007 13:02

WikzoDK skrev:Jeg har været inde på hjemmesiden i ret lang tid nu. Glæder mig enormt meget til betaen (og selvfølgelig det fulde spil), men har valgt ikke at snyde mig til en US-kode, da det skaber lag for alle andre spillere. Venter til starten af september, hvor Danmark og andre lande må komme med.

Til jer, som alligevel har fået en amerikansk kode: I er nogle snyltere :P

jeg har ikke fået en men kan ikke se det er at snyde da mig ikke lyver om noget de har jo selv sent den til en der bore i DK
tola5
Niveau 5
 
Indlæg: 880


Indlægaf Sethos88 » 31. aug 2007 13:04

Snydt os til en kode?

Folk har skrevet sig op, til en Beta. Derfra har de VALGT at sende dem ud til Europæere. Det er sku da ikke af at snyde sig til en kode, så drop det dog.

Har sat mig selv til at bo i Danmark, jeg er Dansk under det gamertag jeg er skrevet mig op med.

Selv fourzerotwo som holder styr på det hele, ved at der er massere af Euro folk med, men han er sådan set ligeglad.

Med hensyn til lag, er systemet lavet sådan at der INGEN lag compensationer er. Så hvis du lagger, går det kun ud over dig selv. Med mindre du er sat som host.
Senest rettet af Sethos88 31. aug 2007 13:07, rettet i alt 2 gange.
Sethos88
 
Indlæg: 4775


Indlægaf WikzoDK » 31. aug 2007 13:05

ON MONDAY, ONLY UNITED STATES-BASED XBOX LIVE ACCOUNTS SHOULD BE REGISTERING FOR A SPOT IN THE BETA. If you are not in the United States and you sign up, you will not be able to play on the Beta. Please be patient, as we will get you a Token for your territory as soon as we can!
Billede
WikzoDK
Niveau 4
 
Indlæg: 493


Indlægaf tola5 » 31. aug 2007 13:10

WikzoDK skrev:
ON MONDAY, ONLY UNITED STATES-BASED XBOX LIVE ACCOUNTS SHOULD BE REGISTERING FOR A SPOT IN THE BETA. If you are not in the United States and you sign up, you will not be able to play on the Beta. Please be patient, as we will get you a Token for your territory as soon as we can!

ja og :roll: dem der har fåget dem har jo ikke haket sig ind på ders sever og stjlet kodeerne eller hvad ved jeg de har selv sent dem ud og som Sethos88 så er det vis ingen hemlihed at vi har skrevet 100 og 1 sted at vi bore i Danmark tro bare man er lidt misunlig
tola5
Niveau 5
 
Indlæg: 880


Indlægaf WikzoDK » 31. aug 2007 13:15

Tjah, jeg er vel bare lidt muggen over, at jeg har ventet på dén beta i flere måneder og besøgt siden dagligt, og så kommer der bare nogle (ikke nødvendigvis jer) tilfældige personer, som besøger siden én gang og så kommer med i betaen, selvom der står, at europæerne skal vente til starten af næste måned.

Jeg ved godt, at I teknisk set ikke har gjort noget forkert. Jeg har bare valgt at følge IW's ønske/regler om, at kun amerikanere tilmelder sig betaen på nuværende tidspunkt.
Billede
WikzoDK
Niveau 4
 
Indlæg: 493


Indlægaf tola5 » 31. aug 2007 13:17

hej... jeg er da hiller ikke med i betaen
tola5
Niveau 5
 
Indlæg: 880


Indlægaf vat69 » 31. aug 2007 13:48

WikzoDK skrev:Tjah, jeg er vel bare lidt muggen over, at jeg har ventet på dén beta i flere måneder og besøgt siden dagligt, og så kommer der bare nogle (ikke nødvendigvis jer) tilfældige personer, som besøger siden én gang og så kommer med i betaen, selvom der står, at europæerne skal vente til starten af næste måned.

Jeg ved godt, at I teknisk set ikke har gjort noget forkert. Jeg har bare valgt at følge IW's ønske/regler om, at kun amerikanere tilmelder sig betaen på nuværende tidspunkt.


har det på samme måde
~ Unpack
~ Burn or mount
~ Install the game
~ Copy the crack from the crack folder
~ Waste your pathetic life
vat69
 
Indlæg: 5619


Indlægaf tola5 » 31. aug 2007 14:04

vat69 skrev:
WikzoDK skrev:Tjah, jeg er vel bare lidt muggen over, at jeg har ventet på dén beta i flere måneder og besøgt siden dagligt, og så kommer der bare nogle (ikke nødvendigvis jer) tilfældige personer, som besøger siden én gang og så kommer med i betaen, selvom der står, at europæerne skal vente til starten af næste måned.

Jeg ved godt, at I teknisk set ikke har gjort noget forkert. Jeg har bare valgt at følge IW's ønske/regler om, at kun amerikanere tilmelder sig betaen på nuværende tidspunkt.


har det på samme måde

det er hårt var :wink:
tola5
Niveau 5
 
Indlæg: 880


Indlægaf vat69 » 31. aug 2007 14:13

ikke hårdt men lidt nedern da det klart er et spil man ser frem til
~ Unpack
~ Burn or mount
~ Install the game
~ Copy the crack from the crack folder
~ Waste your pathetic life
vat69
 
Indlæg: 5619


Indlægaf jonesmiller » 31. aug 2007 23:08

*´¨)
¸.•´¸.•*´¨)
(¸.•´ (¸.•¸.•*´¨I Ching¨´*•.¸.•*´¨)
jonesmiller
 
Indlæg: 521


ForegåendeNæste

Tilbage til FPS

Hvem er online

Brugere der læser dette forum: Ingen og 34 gæster