Xboxlife forum

Soul Calibur V aka Create Your Barbie-fighter

Alt snak om Fightingspil.

Re: Soul Calibur V aka Create Your Barbie-fighter

Indlægaf Jibla » 11. mar 2012 22:13

Badman og JVCD er nice figurer.
Billede
Jibla
Niveau 7
 
Indlæg: 4856


Re: Soul Calibur V aka Create Your Barbie-fighter

Indlægaf Da Senzai » 12. mar 2012 13:59

Haha, hvordan har du set dem? Ligger der replays oppe med dem xD`?

JCVD er min yndlings :P
Billede
Da Senzai
Niveau 8
 
Indlæg: 9374
By: København


Re: Soul Calibur V aka Create Your Barbie-fighter

Indlægaf Jibla » 12. mar 2012 16:56

Mmh, der ligger et replay med dem begge. :)

Jeg spillede lige online igår mod DANMARKS MESTEREN Bjarke, det gik ikke så godt. 15-0 til ham.
Jeg leger med Astaroth og Hiiiiilde, men det er spas nok.
Billede
Jibla
Niveau 7
 
Indlæg: 4856


Re: Soul Calibur V aka Create Your Barbie-fighter

Indlægaf TerrificFalcon » 12. mar 2012 17:10

Haha, ja, det blev godt nok til en god portion ass-kicking i går. Nu må vi bare se hvordan det går på Lørdag - jeg får sandsynligvis en helvedes masse tæsk, men hey, I can't complain. Turen til London er trods alt gratis, :D
TerrificFalcon
Niveau 7
 
Indlæg: 5741


Re: Soul Calibur V aka Create Your Barbie-fighter

Indlægaf Jibla » 12. mar 2012 17:12

Du skal sgu vinde.
Billede
Jibla
Niveau 7
 
Indlæg: 4856


Re: Soul Calibur V aka Create Your Barbie-fighter

Indlægaf Jibla » 19. mar 2012 13:39

Title update teaser + andet fra Namco;



Det er noget af en patch - en pakket pdf fil kan hentes her; http://bit.ly/yPi9Dv

Jeg kan kun sige (y) til Namco. Det er fucking professionelt at levere informationen på denne måde.
Billede
Jibla
Niveau 7
 
Indlæg: 4856


Re: Soul Calibur V aka Create Your Barbie-fighter

Indlægaf TerrificFalcon » 19. mar 2012 13:45

Yeah, det er super at det er sådan de informerer, og Algol's buff på BBB og WR 8B er også temmelig velkomne. Virker til at være noget af en stor patch - jeg gider i hvert fald ikke gennemlæse alle patch notes. Så længe at mit BBB bliver endnu bedre og at WR 8B får dobbelt så meget damage, så er der vidst ikke mere jeg behøver at vide.
TerrificFalcon
Niveau 7
 
Indlæg: 5741


Re: Soul Calibur V aka Create Your Barbie-fighter

Indlægaf Jibla » 19. mar 2012 13:46

Man vinder aldrig EM hvis man ikke læser patch notes.
Billede
Jibla
Niveau 7
 
Indlæg: 4856


Re: Soul Calibur V aka Create Your Barbie-fighter

Indlægaf TerrificFalcon » 19. mar 2012 13:48

Jeg er ligeglad - den næste turnering på denne her skala bliver i TTT2 (og så håber jeg bare at FightBoat bliver til noget). Og hey, så er der lige noget du skal huske: den står 50-0 til mig, ;). Step lige dit game up og tæsk mig!
TerrificFalcon
Niveau 7
 
Indlæg: 5741


Re: Soul Calibur V aka Create Your Barbie-fighter

Indlægaf Jibla » 19. mar 2012 13:50

Mit game er fint, jeg hygger mig med spillet. Men man vinder jo heller ikke EM ved at banke Senzai og jeg.
Billede
Jibla
Niveau 7
 
Indlæg: 4856


Re: Soul Calibur V aka Create Your Barbie-fighter

Indlægaf Da Senzai » 25. mar 2012 14:07

Hvorfor sælger du spillet, Jibla? Jeg troede, at du godt kunne lide det? ^_^;

Har du for mange penge siden, du hele tiden kan købe nye spil og sælge dem lidt efter?
Billede
Da Senzai
Niveau 8
 
Indlæg: 9374
By: København


Re: Soul Calibur V aka Create Your Barbie-fighter

Indlægaf Jibla » 25. mar 2012 14:22

Da Senzai skrev:Hvorfor sælger du spillet, Jibla? Jeg troede, at du godt kunne lide det? ^_^;

Har du for mange penge siden, du hele tiden kan købe nye spil og sælge dem lidt efter?


Nej, men Terrificys kommentar fik mig til at tænke over det. Jeg kan godt lide fighters, og jeg har en rimelig forståelse for de mest basale ting. Jeg taber på at mit damage output er for lavt når jeg punisher/angriber, men jeg har virkelig ikke motivationen til at øve en kombo x gange i training mode. Og så vinder jeg jo ikke. :D

Men jo, jeg kan godt lide SCV og Hilde.

Eneste spil jeg har gidet at træne/lære comboer er MK9 og UMK3, fnis. Min Mileena blev dog ganske pro i MK9. :)
Måske skulle jeg købe MK9 igen. :D
Billede
Jibla
Niveau 7
 
Indlæg: 4856


Re: Soul Calibur V aka Create Your Barbie-fighter

Indlægaf Da Senzai » 25. mar 2012 15:40

Jeg har jo kun dig at spille med! Argh! :P

Terrificy spiller ikke Fighters - Han er bare den eneste, der har villet øve sig lidt i SC ^_^

Grunden til at jeg ikke sælger mine spil er, at jeg er sådan en samlernar, der gerne vil beholde de spil, jeg synes er gode. Det er useriøst, at du har solgt MK9 - medmindre det er fordi, at du alligevel skal have Mortal Kombat Komplete Game of the Year Edition ^_^
Senest rettet af Da Senzai 25. mar 2012 15:45, rettet i alt 1 gang.
Billede
Da Senzai
Niveau 8
 
Indlæg: 9374
By: København


Re: Soul Calibur V aka Create Your Barbie-fighter

Indlægaf Hasani94 » 25. mar 2012 15:45

Jibla skrev:
Da Senzai skrev:Hvorfor sælger du spillet, Jibla? Jeg troede, at du godt kunne lide det? ^_^;

Har du for mange penge siden, du hele tiden kan købe nye spil og sælge dem lidt efter?


Nej, men Terrificys kommentar fik mig til at tænke over det. Jeg kan godt lide fighters, og jeg har en rimelig forståelse for de mest basale ting. Jeg taber på at mit damage output er for lavt når jeg punisher/angriber, men jeg har virkelig ikke motivationen til at øve en kombo x gange i training mode. Og så vinder jeg jo ikke. :D

Men jo, jeg kan godt lide SCV og Hilde.

Eneste spil jeg har gidet at træne/lære comboer er MK9 og UMK3, fnis. Min Mileena blev dog ganske pro i MK9. :)
Måske skulle jeg købe MK9 igen. :D



DO IT! Køb MK9 igen, så har jeg i det minste en dansker at spille imod :D
Hasani94
Niveau 4
 
Indlæg: 798


Re: Soul Calibur V aka Create Your Barbie-fighter

Indlægaf Jibla » 25. mar 2012 16:10

Da Senzai skrev: medmindre det er fordi, at du alligevel skal have Mortal Kombat Komplete Game of the Year Edition ^_^


Jeg får en email fra shopto.net når det falder i pris - men om end så burde man ikke smide flere penge efter dem når de ikke kan finde ud af at lave en ordentlig online del. :)

Jeg sælger mine spil når jeg ikke gider dem rigtig mere - og helst inden de er alt for lidt værd. :P

Men jeg kan altid godt lide at spille T6 engang i mellem, det er sgu et godt spil.

Hasani94 skrev:DO IT! Køb MK9 igen, så har jeg i det minste en dansker at spille imod :D


Måske - når det falder i pris. :)
Billede
Jibla
Niveau 7
 
Indlæg: 4856


ForegåendeNæste

Tilbage til Fighting

Hvem er online

Brugere der læser dette forum: Ingen og 18 gæster