Xboxlife forum

Soul Calibur V aka Create Your Barbie-fighter

Alt snak om Fightingspil.

Re: Soul Calibur V aka Create Your Barbie-fighter

Indlægaf Morten Skou » 15. feb 2012 16:27

Den er åbenbart god nok... Men Terri havde nok vundet alligevel, det plejer han jo :D
Morten Skou
Redaktør
 
Indlæg: 16750


Re: Soul Calibur V aka Create Your Barbie-fighter

Indlægaf TerrificFalcon » 15. feb 2012 16:27

Der var faktisk fire tilmeldte, men den ene mødte ikke op.

Altså, jeg vil egentlig gerne sige at jeg besejrede flere dusiner fjender, maste dem under min trone og lavede ring-outs og perfect rounds til højre og venstre, men sandheden er faktisk bare at jeg tævede Shin i et afslappende spil Soul Calibur V og fik et headset og en tur til London for det.
Senest rettet af TerrificFalcon 15. feb 2012 16:32, rettet i alt 1 gang.
TerrificFalcon
Niveau 7
 
Indlæg: 5741


Re: Soul Calibur V aka Create Your Barbie-fighter

Indlægaf tue69 » 15. feb 2012 16:31

Lol - men ja okay, SC er jo bare ikke helt så populært som SF og Tekken
Billede
tue69
Niveau 9
 
Indlæg: 11124
By: Århus C


Re: Soul Calibur V aka Create Your Barbie-fighter

Indlægaf Morten Skou » 15. feb 2012 16:37

TerrificFalcon skrev:... men sandheden er faktisk bare at jeg tævede Shin i et afslappende spil Soul Calibur V og fik et headset og en tur til London for det.


Og så snupper du lige EM-titlen og ryger til VM:D
Morten Skou
Redaktør
 
Indlæg: 16750


Re: Soul Calibur V aka Create Your Barbie-fighter

Indlægaf TerrificFalcon » 15. feb 2012 20:34

De vilde google-fu evner var lige fremme: http://www.eurogamer.net/articles/2012-02-03-1000-soulcalibur-impact-2012-tournament-announced. Finalen bliver d. 17. marts, 16 deltagere, førstepræmien er £1000 og et Soul Edge trofæ. Oh, og Madcatz sticks 'n' swag til alle os finalister, lyder det som. Ikke værst, mit Hori kan da godt tåle at blive replaced.

Jeg ved ikke om folk har været specielt entusiastiske i de andre lande, men i England har turneringen kun plads til 32 deltagere, så man kan godt risikere at det faktisk ikke er de allerbedste spillere, som ender her til finalen. Nu ser vi på det - jeg glæder mig i hvert fald til at vise andre folk hvad "trone" har at gøre med Soul Calibur.

Ps. jeg garanterer et billede af Giluc med et Soul Edge op i nummi hvis jeg vinder.
TerrificFalcon
Niveau 7
 
Indlæg: 5741


Re: Soul Calibur V aka Create Your Barbie-fighter

Indlægaf Giluc » 15. feb 2012 20:37

#-o
Billede
Giluc
Niveau 5
 
Indlæg: 1065


Re: Soul Calibur V aka Create Your Barbie-fighter

Indlægaf TerrificFalcon » 15. feb 2012 20:42

Giluc skrev:#-o

Hvis du nu får £500? :-D
TerrificFalcon
Niveau 7
 
Indlæg: 5741


Re: Soul Calibur V aka Create Your Barbie-fighter

Indlægaf Prozel » 15. feb 2012 20:44

TerrificFalcon skrev:Ps. jeg garanterer et billede af Giluc med et Soul Edge op i nummi hvis jeg vinder.

Hvorfor har xboxlife ikke et kæmpe hjerter under "smilies"?
Jeg har tænkt på at rykke over på andet mere "modent" sted:-D - Hyggen76
Prozel
Niveau 7
 
Indlæg: 3181
By: Havnen


Re: Soul Calibur V aka Create Your Barbie-fighter

Indlægaf Giluc » 15. feb 2012 20:52

TerrificFalcon skrev:
Giluc skrev:#-o

Hvis du nu får £500? :-D

Den tager vi lige over et godt glas mælk.
Senest rettet af Giluc 17. feb 2013 21:28, rettet i alt 1 gang.
Billede
Giluc
Niveau 5
 
Indlæg: 1065


Re: Soul Calibur V aka Create Your Barbie-fighter

Indlægaf TerrificFalcon » 15. feb 2012 20:55

Og det her (link fjernet, gæt selv hvor i finder det) er så grunden til at jeg kaldes Bjarne.

(eller, næsten. Den egentlige grund er at Rotator også fjollede rundt i det til Soul Calibur IV turneringen til X1, indtil en eller anden råbte "Bare kald ham Bjarne!")

Og så lige et citat der bringer minderne tilbage fra Soul Calibur IV: "Shen valgte igen Yoshimitsu mens Terrificity valgte den helt igennem forfærdelige Algol."
Senest rettet af TerrificFalcon 15. feb 2012 21:05, rettet i alt 3 gange.
TerrificFalcon
Niveau 7
 
Indlæg: 5741


Re: Soul Calibur V aka Create Your Barbie-fighter

Indlægaf Prozel » 15. feb 2012 20:57

Jeg troede ikke du hed Terrificity?
Jeg har tænkt på at rykke over på andet mere "modent" sted:-D - Hyggen76
Prozel
Niveau 7
 
Indlæg: 3181
By: Havnen


Re: Soul Calibur V aka Create Your Barbie-fighter

Indlægaf Giluc » 15. feb 2012 21:00

Nej, men dér blev du klogere!!!
Billede
Giluc
Niveau 5
 
Indlæg: 1065


Re: Soul Calibur V aka Create Your Barbie-fighter

Indlægaf Da Senzai » 19. feb 2012 00:32

TerrificFalcon skrev:
3.


Du skulle du ikke havde fortalt jo! Nu har jeg ellers lige pullet en Sidney Lee og holdt et Straight Face hele ugen! :mrgreen:

Men I al seriøsitet, så er der jo ikke nogen, der spiller det her spil. Jeg spiller det ikke engang.

Det er også synd, at det blev annonceret i så dårlig tid, og så få steder. Nyheden var på GameReactors forside en dag før, at banneren blev fjernet, og jeg tror, at det har været den eneste reklame, der har været for arrangementet. Skulle, der være nogle skabsgamere, vi ikke har hørt om, så har de ikke haft en chance for at vide, at der har været et DM i Soul Calibur V.

Jeg mener, at da DM blev afholdt har Terri og Jeg været de bedste danske spillere. Der er også en anden dansk spiller Jethuty, der er dygtig, men ham jordede både Terri 1-2 dage før DM. I al fairness skal lige siges, at Jet har logget et seriøst antal timer i spillet siden da, og er blevet bedre. Det modsatte kan siges om mig.

Jeg ved ikke, hvorfor jeg har denne her "urge" til at forsvare vores indsats, da vi vandt ærligt og redeligt. (jeg har f. eks både postet link herinde og på FaceBook Selvom det slet ikke er min opgave at hjælpe med at reklamere for eventet). Jeg vil nok gerne fortælle, hvordan jeg ser det.
GameReactor spørger, hvem der vil være med, hvorefter Terri og jeg melder os til. Det er ikke vores skyld, at der ikke er flere, der møder op - og er der nogen, der er uenige med resultatet, så må de udfordre (hvorefter jeg giver mig uden kamp. Jeg kan stadig ikke lide spillet, men jeg kan lide Yoshimitsu ;) ). Det vil kun være dejligt med nye danske fighting ansigter :D

Love,
Shin.
Billede
Da Senzai
Niveau 8
 
Indlæg: 9374
By: København


Re: Soul Calibur V aka Create Your Barbie-fighter

Indlægaf TerrificFalcon » 19. feb 2012 04:40

SS- Devil Jin
S- Alpha Pat, Natsu
A - Pyrrha, Pat, Omega pyrrha, Cervy, Algol, Maxi
B - Leixia, Mitsu, Xiba, Ezio
C- Astaroth,Ivy, Hilde, Tira, Raph
D - Zwei, Viola
E- Dampierre, Siegfried

Et forsøg på en tierliste fra 8wayrun. Yoshi er så dårlig at han ikke er på listen. Ud over det er jeg generelt meget enig, omend at jeg ikke har det store problem med Natsu, men det er vidst også fordi at folk ikke er så gode til at spille hende. Så snart man kan low-blocke hendes bomber online og ved at 6B B (on hit or guard) B er det et EKSTREMT godt Algol-poke mod en del af hendes normale moves, så er man temmelig sikker. 6B B (on hit or guard) B er næsten guddommelig, for mod de fleste af hendes moves rammer man med de 2 første slag og får dermed skabt så meget distance at den sidste kugle ikke rammer hende direkte, men at man i stedet kan lave en del sjove ting - fx kan man så ramme med 3B B før kuglen rammer. Den bliver modstanderen så nødt til at blocke, og den giver ekstremt meget Gaurd Burst skade - hvorefter at de også er nødt til at blokere kuglen (eller blive ramt af den), hvilket gør 3B B safe on block.

EDIT: Disregard det meste af den der tierliste. Jeg er træt.
TerrificFalcon
Niveau 7
 
Indlæg: 5741


Re: Soul Calibur V aka Create Your Barbie-fighter

Indlægaf Jibla » 1. mar 2012 09:46

Nu har jeg bestilt SCV.
Billede
Jibla
Niveau 7
 
Indlæg: 4856


ForegåendeNæste

Tilbage til Fighting

Hvem er online

Brugere der læser dette forum: Ingen og 13 gæster