Xboxlife forum

MK AK

Alt snak om Fightingspil.

MK AK

Indlægaf Jibla » 30. aug 2011 16:56



Så er det i morgen - det koster 800 ms point.

Ses vi? Det tror jeg nok at vi gør.
Billede
Jibla
Niveau 7
 
Indlæg: 4856


Re: MK AK

Indlægaf Anonymous22 » 30. aug 2011 17:08

Hvad er der interessant ved det, når man har MK 9?
Anonymous22
 


Re: MK AK

Indlægaf TerrificFalcon » 30. aug 2011 17:12

Stronghold skrev:Hvad er der interessant ved det, når man har MK 9?


Øhh... Det indeholder UMK3? MK 9 er alligevel ikke specielt velfungerende online, men det er UMK3 i hvert fald - og på trods af at det ikke længere er at finde på markedspladsen, så er der stadigvæk folk som spiller det. Det er et fantastisk spil. MK1 og MK2 er bare et par bonusser oven i hatten. Er dog lidt knotten over at skulle betale 800 points for det, på trods af at jeg har købt UMK3 til 400 points... Uanset hvad, så er det klassiske titler, fra før Super Meters, EX moves og hvad fanden ved jeg - og det fungerer altså ret godt.
TerrificFalcon
Niveau 7
 
Indlæg: 5741


Re: MK AK

Indlægaf Da Senzai » 30. aug 2011 17:41

Jeg dør af grin, når jeg finder ud af, at de har ødelagt netkoden.

Ej, spøg til side. Forhåbentligt.

UMK3 er det spil, jeg har spillet allermest på min Xbox 360!

Det er også et af de få spil, hvor det er en fornøjelse at blive rundsmadret af elitespillere. For at par uger siden, fik jeg klø af en Shang Tsung spiller, der lavede mest vanvittige juggles. En sand fornøjelse.

Jeg glæder mig til at købe det...igen...

Anyway! Jeg håber at de retter følgende "fejl" der var den i den gamle udgave.

- Der skal være mulighed for at spille 2 Vs. 2 online
- Man skal kunne spille andre baner end Scorpions Lair online
- Den skal huske, at man har unlocket Ermac, Mileena og Sub-Zero
- Der skal være mulighed for at customize kontrols, så jeg kan bruge mit stick.
- Og så må de for guds skyld ikke ødelægge netkoden. Koden i det gamle UMK3 var flawless, men de to sidste MK spil. MK9 og MKDC har været uspillige online.

Lad nu for guds skyld være med at ødelægge det her. PLZ!
Billede
Da Senzai
Niveau 8
 
Indlæg: 9374
By: København


Re: MK AK

Indlægaf xsoenx » 30. aug 2011 18:01

nu er jeg ikke meget inde i Fighting universet. Men hvorfor er det lige præcist at ingen udviklere laver ordenlige Netkoder? hvad jeg kan forstå er det kun Tekken 6 og UMK9 som har nogen ordenlige nogen
Billede
xsoenx
Niveau 6
 
Indlæg: 1819
By: Slangerup


Re: MK AK

Indlægaf Anonymous22 » 30. aug 2011 18:01

TerrificFalcon skrev:
Stronghold skrev:Hvad er der interessant ved det, når man har MK 9?


Øhh... Det indeholder UMK3? MK1 og MK2 er bare et par bonusser oven i hatten.


Jeg har MK 2 og MK 9 (PS3), og UMK 3 (X360), så den her samling virker totalt ligegyldig (for mig).. :?
Anonymous22
 


Re: MK AK

Indlægaf Jibla » 30. aug 2011 18:02

xsoenx skrev:nu er jeg ikke meget inde i Fighting universet. Men hvorfor er det lige præcist at ingen udviklere laver ordenlige Netkoder? hvad jeg kan forstå er det kun Tekken 6 og UMK9 som har nogen ordenlige nogen


Fordi at at genren ikke tillader en større forsinkelse da alle moves er baseret på et antal frames, altså billeder i sekundet. Så kræver det at begge spil er synkroniseret 100% og uden forsinkelse for at de moves man laver i sit spil - altså bliver udført i selve spillet under det reelle tidspunkt.

MK9 kører altså helt ok.

Mig bekendt så er du da et trøjborg hoved (som jeg), der var med på SFIV?
Billede
Jibla
Niveau 7
 
Indlæg: 4856


Re: MK AK

Indlægaf xsoenx » 30. aug 2011 18:09

Jibla skrev:
xsoenx skrev:nu er jeg ikke meget inde i Fighting universet. Men hvorfor er det lige præcist at ingen udviklere laver ordenlige Netkoder? hvad jeg kan forstå er det kun Tekken 6 og UMK9 som har nogen ordenlige nogen


Fordi at at genren ikke tillader en større forsinkelse da alle moves er baseret på et antal frames, altså billeder i sekundet. Så kræver det at begge spil er synkroniseret 100% og uden forsinkelse for at de moves man laver i sit spil - altså bliver udført i selve spillet under det reelle tidspunkt.

MK9 kører altså helt ok.

Mig bekendt så er du da et trøjborg hoved (som jeg), der var med på SFIV?

jeg mener HVORFOR laver man ikke ordenligt Netkoder??? Er det for krævende for udviklere eller er det for dyrt at programere?
Billede
xsoenx
Niveau 6
 
Indlæg: 1819
By: Slangerup


Re: MK AK

Indlægaf Da Senzai » 30. aug 2011 18:13

Fighting Games kræver mere præcision end de fleste andre spil. Så selvom et Fighting Game har har en bedre kode end et skydespil f. eks. Så vil skydespillet måske stadig køre bedre fordi, at det ikke kræver samme nøjagtighed som Fighters.

Skal det køre meget bedre end de bedste fighters gør nu, så tror jeg, at vi er ude i, at det er spillerne skal have bedre forbindelser. (uden at have forstand på det)


Stronghold skrev:
Jeg har MK 2 og MK 9 (PS3), og UMK 3 (X360), så den her samling virker totalt ligegyldig (for mig).. :?


Jamen, så ved du allerede, hvad du går ind til.

Jibla skrev:
MK9 kører altså helt ok.


Mener du det? Da Terri sagde at det var ok, så kørte det ikke så heldigt. Eller er det bare KoTH, der ikke virker?
Senest rettet af Da Senzai 30. aug 2011 18:18, rettet i alt 5 gange.
Billede
Da Senzai
Niveau 8
 
Indlæg: 9374
By: København


Re: MK AK

Indlægaf Da Senzai » 30. aug 2011 18:13

hov.
Billede
Da Senzai
Niveau 8
 
Indlæg: 9374
By: København


Re: MK AK

Indlægaf xsoenx » 30. aug 2011 18:20

men der er ingen der gider at opdatere deres spil? er det ikke her gamere går i flok med fakler og høtyve og forlanger at de ordner det?
i må lige gi mig besked omkring onlinekoden imorgen, da jeg godt ku finde på at købe det
Billede
xsoenx
Niveau 6
 
Indlæg: 1819
By: Slangerup


Re: MK AK

Indlægaf Da Senzai » 30. aug 2011 18:27

Hvis det var så nemt at lave, tror du så ikke, at de havde gjort det? Nu om dage er online-delen alfa og omega i Fighters. Der er ingen mennesker, der gider spille mod AI´en.
Billede
Da Senzai
Niveau 8
 
Indlæg: 9374
By: København


Re: MK AK

Indlægaf Jibla » 30. aug 2011 18:33

Yeah. Jeg tror det er svært at lave, og så er der for mange faktorer der spiller ind, afhængig af hvilken buffer man skal give systemet. Men Senzai, KOTH er noget lort, og ellers er de der kombabilitetspakker et problem. Når man møder folk med ok ping (iflg rooms), så kører det fint.
Billede
Jibla
Niveau 7
 
Indlæg: 4856


Re: MK AK

Indlægaf Sekspac » 31. aug 2011 10:53

Den er oppe, 247 MB
Sekspac
Niveau 3
 
Indlæg: 298


Re: MK AK

Indlægaf xsoenx » 31. aug 2011 11:34

hvordan er online delen???
Billede
xsoenx
Niveau 6
 
Indlæg: 1819
By: Slangerup


Næste

Tilbage til Fighting

Hvem er online

Brugere der læser dette forum: Ingen og 12 gæster