Xboxlife forum

SF x Tekken

Alt snak om Fightingspil.

Re: SF x Tekken

Indlægaf TerrificFalcon » 10. mar 2012 16:52

Jeg troede også at vi sprang spillet over, så jeg købte Mass Effect 3 i går i stedet. Uanset hvad er det et dick move at det her rent faktisk er Super Street Fighter X Tekken - de mangler bare lige at låse op for de 12 ekstra figurer, som jo allerede er på disken. Nå, nu må vi se hvad der sker. Kan jo godt være at det skal købes senere hen, hvis det rent faktisk er godt.
TerrificFalcon
Niveau 7
 
Indlæg: 5741


Re: SF x Tekken

Indlægaf Jibla » 10. mar 2012 16:59

Jeg har også ME3 liggende, kan bare ikke lige tage mig sammen til at starte det op.

Jeg er lidt imponeret over SCV, det er dælme gode opgraderinger ifht SCIV.

Men ja..DLC stunt + gems. :S
Billede
Jibla
Niveau 7
 
Indlæg: 4856


Re: SF x Tekken

Indlægaf Da Senzai » 11. mar 2012 13:59

Ja, det er lidt tarveligt at figurerne allerede ligger klar, men at vi ikke må bruge dem. Jeg troede det galt om at lave spillet så godt som muligt fra start af.

Jeg har fundet en løsning på min manglende evne til at linke. Jeg nøjes bare med at spille Tekken-figurer og så juggler jeg HELE TIDEN! :D

Jeg er simpelthen så idiot til det her spil og street fighter generelt. Jeg tager revance i SF x TK. I kan sagtnes vente med at købe det til det falder i pris. Online-delen er helt fucked, og noget af lyden forsvinder også, når man spiller online.

Jeg er også lidt skuffet over, at man ikke kan spille 2 vs 2 offline vs online i Xbox versionen, da jeg havde glædet mig til at spille det lidt med en af kammerat, jeg har spillet meget M.U.G.E.N. med.

Alt tuderi til side, så synes jeg godt om spillet. Jeg er bare superdårlig til execution.

Er her ikke nok nogen, der vil fortælle mig, hvordan jeg kan se (det kunne man jo i SFIV), hvornår jeg skal trykke på knappen for at linke?

Og så et andet spørgsmål. Jeg synes, at det tager lang tid at finde nogen af spille med online (måske fordi det onlinedelen ikke virker ordentligt med lyden?). Hvis jeg søger efter Same Area (som jeg gør, da jeg hader delay i fighters) søger den så efter spillere fra EU eller kun fra Danmark?

Menehh... Sig lige til, hvis en af jer køber det. Jeg mangler en Tag-Partner, der er på mit eget niveau :0)

Jibla skrev:Nice.

Personligt så har jeg ikke købt det fordi at jeg stinker (mest) til Capcom spil, og til dels deres DLC stunt.

PS. hvorfor har vi 2 af de her tråde? :D


Fordi DU ( :D :P) oprettede din SF X TK EFTER jeg havde oprettet min.

Min tråd blev oprettet først, så det er den bedste! :D

Det kunne også være, at der var en redaktør/admin, der vil merge de to tråde. Selvom det er lidt naivt at tro, at der er nogen, der besøger fighting forummet.
Billede
Da Senzai
Niveau 8
 
Indlæg: 9374
By: København


Re: SF x Tekken

Indlægaf Cerialbox » 11. mar 2012 17:09

Den søger desværre kun efter danskere når du vælger "Same Region". Det var samme problem i SF4.
Jaed.
Cerialbox
Niveau 7
 
Indlæg: 2031


Re: SF x Tekken

Indlægaf Da Senzai » 11. mar 2012 17:22

Heh, det kan være, at det er derfor, at jeg ikke kan finde nogen online. Så må jeg hellere søge efter Any. Det kunne være fedt, hvis jeg kunne sætte den til Europa, så jeg fik kampe med bedre forbindelser.
Billede
Da Senzai
Niveau 8
 
Indlæg: 9374
By: København


Re: SF x Tekken

Indlægaf TerrificFalcon » 12. mar 2012 00:57



Jeg elsker det her pis. De er bedre (sjovere) end nogensinde før, og de får faktisk spillet til at se godt ud. Kan anbefales.
TerrificFalcon
Niveau 7
 
Indlæg: 5741


Re: SF x Tekken

Indlægaf Da Senzai » 12. mar 2012 14:27

Jeg spillede SFxTK et par timer igår, og var en tur i Practicemode, og finde på comboer til King og Law.

Forhelvede, hvor er Law sjov at spille! Han er lige mig! :D Han ligeså åndssvag her, som han er i Tekken. Law har den helt rigtige feeling. Når man spiller ham, så føler man virkelig, at man er kommet for dele røvfulde ud :D.

Jeg spiller ham lidt ligesom Liu Kang i UMK3, hvilket betyder, at min Strategi hedder; STOP FOR NOTHING! :D. Det har den effect, at jeg kommer til at løbe ind i en ShoRyuKen eller to, men han er så fed :D. Det eneste han mangler er Liu Kangs UMK3 Cirkelspark, der kan bruges som Anti-Air.

Capcom har virkeligt gjort det godt med hensyn til at få casual-Tekken spillere som mig til at have det sjovt i SFxTK på trods af at det er et Street Fighter spil. Alle figurerenes angreb er som snydt ud af næsen fra Tekken af. Selv små moves, der er midt i comboer kan jeg genkende. Jeg elsker også bare at hoppe over fireballs med Law, og lande med min fod lige i hovedet på Ryu, mens jeg spørger om han skal have en tur i Juggle-maskinen. Jeg fandt verdens længste Juggle med Law, og den giver ikke mere end omkring 330 Damage, men hold kæft, hvor er det sjovt! :D

Og så har han et Dragon-Kick. Det er så vigtigt! :D

Jeg får stadig tæsk, fordi at mine SF fundamentals er langt fra på plads, men jeg føler mig bestemt ikke ligeså hjælpeløs som i Street Fighter 4. På en eller anden måde, så virker spillet mere fair. Det er nok fordi, at Capcom har været så gode til appellerer til Tekken-Tosser som mig. "Det kan godt være, at de fatter minus af SF, men nu giver vi dem muligheden for at Juggle, så de ikke føler sig helt udenfor" :D.

Jeg kan også godt lide King, men ligesom i Tekken så virker han som en mere Teknisk figur, hvor man skal have en bedre forståelse for spillet. Ihvertfald en bedre forståelse for det end, hvad jeg har, således jeg så jeg bedre kan læse spillet og min modstander, så jeg kan fange ham med kast.

Jeg kan godt lide spillet. Jeg får hug. Men jeg får ikke SFIV hug, hvor jeg ikke forstår, hvad der sker, og synes, at det er snyd.

Jeg synes også netkoden virker meget god efter at sat den til Any og spillet nogle rankede kampe. Lyden er stadigvæk mærkelig, men selv mod folk, der ikke havde 4-5 grønne barer kørte spillet fint, og Law kunne stadig jonglere :D


@Terri. Jeg er også vild med de to fyre, og ser altid deres eventyr på Youtube. Jeg har også angivet Mike Ross som min yndlingssportsstjerne på Facebook, sammen med Conley Woods, der er en Magic-Kort spiller :D

Det er for sjovt, at Mike Ross er sådan en dårlig taber nogle gange. :D
Senest rettet af Da Senzai 12. mar 2012 17:49, rettet i alt 1 gang.
Billede
Da Senzai
Niveau 8
 
Indlæg: 9374
By: København


Re: SF x Tekken

Indlægaf nakka » 12. mar 2012 16:52

for satan hvor må jeg øve mig meget i dette spil. pt bliver min numse ødelagt af dem der tæsker mig over PSN.
nakka
Niveau 5
 
Indlæg: 1135


Re: SF x Tekken

Indlægaf Jibla » 12. mar 2012 16:55

Jeg hopper over dette spil, da jeg pt har rigeligt i SCV og UMvC3.
Men ja, CC får spillet til at se sjovt ud. :) Og kommer der en super duper expansion hvor Dragunov er med, så kunne det godt være.

Nyt afsnit ude af CC og et fra Maximilian;



Billede
Jibla
Niveau 7
 
Indlæg: 4856


Re: SF x Tekken

Indlægaf TerrificFalcon » 12. mar 2012 17:09

Det er altså pissehamrende lamt at Pair Play kun er muligt i PS3-udgaven. Jeg kan vitterlig ikke se hvad fanden nogen har tænkt, da de fandt på at det var sådan spillet skulle hænge sammen. Capcom gør det vitterlig svært at lade være med at afsky dem...
TerrificFalcon
Niveau 7
 
Indlæg: 5741


Re: SF x Tekken

Indlægaf Jibla » 12. mar 2012 17:10

TerrificFalcon skrev:Det er altså pissehamrende lamt at Pair Play kun er muligt i PS3-udgaven. Jeg kan vitterlig ikke se hvad fanden nogen har tænkt, da de fandt på at det var sådan spillet skulle hænge sammen. Capcom gør det vitterlig svært at lade være med at afsky dem...


Og mange andre Xbox spil har jo understøttet det lige siden den første xbox. :)
Billede
Jibla
Niveau 7
 
Indlæg: 4856


Re: SF x Tekken

Indlægaf nakka » 12. mar 2012 17:20

TerrificFalcon skrev:Det er altså pissehamrende lamt at Pair Play kun er muligt i PS3-udgaven. Jeg kan vitterlig ikke se hvad fanden nogen har tænkt, da de fandt på at det var sådan spillet skulle hænge sammen. Capcom gør det vitterlig svært at lade være med at afsky dem...


afsky capcom.. det er da dig der har valgt at købe xboxudgaven istedet for ps3versionen.. skal jeg også pive hvis jeg køber resident evil Operation Raccoon City til ps3, og piver over der mangler et "MINI" mode i ps3udgaven?
nakka
Niveau 5
 
Indlæg: 1135


Re: SF x Tekken

Indlægaf TerrificFalcon » 12. mar 2012 17:36

Hvis du var smart, så ville du tjekke mit gamertag og se at jeg ikke har spillet spillet, ;). Jeg er ligeglad med Resident Evil: Operation Raccoon City, men hvis du absolut vil drage et eksempel herind, så lad da i det mindste være med at tage et der er så dårligt. I det spil er der ganske vidst en ekstra multiplayer-mode som kun kan købes for ekstra penge i Xbox 360 udgaven. Big whoop, vi snakker eksklusivt DLC.

Her i spillet er der hvad man ganske vidst også kan kalde en ekstra multiplayer-mode, selv om at de fleste fighting-entusiaster nok vil kalde det en fundamental feature i spillets design, som er blevet fjernet på et provokerende tyndt grundlag som ikke holder, i og med at flere andre titler (Mortal Kombat er et godt eksempel) har kunnet gøre netop det, som Capcom ikke mener er muligt.

Hvis du føler at du yderligere skal blive tøsesur og forsvare et spilfirma, så gør det over en PB i stedet, tak. Det her er en fighting-tråd, og hvis der er en ting vi er glade for, så er det at whine - det er kun naturligt at du ser sådan nogle posts her i tråden.
TerrificFalcon
Niveau 7
 
Indlæg: 5741


Re: SF x Tekken

Indlægaf Da Senzai » 12. mar 2012 17:40

Nu er det ikke alle mennesker, der er født med en guldske i røven og har tid og råd til at spille på både Xbox 360 og PS3. Velkommen til virkeligheden.

Og jo, det er da megairriterende, at vi bliver snydt for en vigtig feature. Det er trodsalt sjovere at spille på hold med en ven, du sidder ved siden af, end en online.
Billede
Da Senzai
Niveau 8
 
Indlæg: 9374
By: København


Re: SF x Tekken

Indlægaf Da Senzai » 15. mar 2012 14:10

Jeg er idiot til det her spil.
Billede
Da Senzai
Niveau 8
 
Indlæg: 9374
By: København


ForegåendeNæste

Tilbage til Fighting

Hvem er online

Brugere der læser dette forum: Ingen og 21 gæster