Xboxlife forum

Tak for denne gang

Alt snak om Fightingspil.

Re: Tak for denne gang

Indlægaf centric dk » 14. jan 2011 23:11

makta skrev:Hvaaad Centric... du har lige slettet hele min og Kayniel's samtale... Kunne du ikke bare have fjernet navnene på hjermmesiderne?

Jeg har allerede svaret dig længere oppe. Svaret ændre sig ikke ved at du, og specielt Kayniel, bliver ved med at bryde reglerne.
Jeres samtale gik på at Kayniel ikke kunne forstå baggrunden for reglerne, og du har været venlig at svare ham. Dit svar kan stadig ses længere oppe i tråden, hvor jeg kun har fjernet navnene. Nøjagtig som du efterspørger.
centric dk
Moderator
 
Indlæg: 2582


Re: Tak for denne gang

Indlægaf Kayniel » 14. jan 2011 23:17

Da Senzai skrev:
Kayniel skrev:er der en mindre inkompetent moderator der kan besvare mit spørgsmål?


Grunden til at lige netop - Fjernet af moderator - bliver fjernet er fordi, at nogle brugere derfra har været meget entusiastiske når det kom til at hverve brugere.


tak Senzai - det virker dog ikke til at være den endelige begrundelse på baggrund af de sidste udtalelser. Nu er mit modargument endda blevet slettet, så det virker nytteløst.
http://share.xboxlife.dk/file/nzg4zjgzmwvhmdu2zdy0zdfiymm2y2mymty5nmu1owi.jpg
Kayniel
Niveau 7
 
Indlæg: 2038

Brugeravatar

Re: Tak for denne gang

Indlægaf centric dk » 14. jan 2011 23:22

Kayniel skrev:tak Senzai - det virker dog ikke til at være den endelige begrundelse på baggrund af de sidste udtalelser. Nu er mit modargument endda blevet slettet, så det virker nytteløst.

Tilsvininger er absolut ikke accepteret her på siden, hverken mod brugere eller skribenter/moderatorer. Dette er grunden til jeg har slettet dit indlæg. Det kan ikke komme som en overraskelse.
centric dk
Moderator
 
Indlæg: 2582


Re: Tak for denne gang

Indlægaf iDanish Soul » 14. jan 2011 23:23

K.O.
iDanish Soul
Niveau 5
 
Indlæg: 1045


Re: Tak for denne gang

Indlægaf Kayniel » 14. jan 2011 23:26

Tilsvininger? Mit indlæg så nogenlunde således ud:

whut?

Fordi det er større? af samme princip er onfone vel stadig en konkurrent til TDC til trods for at TDC er større.
http://share.xboxlife.dk/file/nzg4zjgzmwvhmdu2zdy0zdfiymm2y2mymty5nmu1owi.jpg
Kayniel
Niveau 7
 
Indlæg: 2038

Brugeravatar

Re: Tak for denne gang

Indlægaf Competa » 14. jan 2011 23:31

Kayniel skrev:Tilsvininger? Mit indlæg så nogenlunde således ud:

whut?

Fordi det er større? af samme princip er onfone vel stadig en konkurrent til TDC til trods for at TDC er større.

Suk, ikke det Kayniel <(-.-)>
Billede
Competa
Niveau 7
 
Indlæg: 3560
By: Slagelse


Re: Tak for denne gang

Indlægaf Kayniel » 14. jan 2011 23:32

Competa skrev:
Kayniel skrev:Tilsvininger? Mit indlæg så nogenlunde således ud:

whut?

Fordi det er større? af samme princip er onfone vel stadig en konkurrent til TDC til trods for at TDC er større.

Suk, ikke det Kayniel <(-.-)>


det er det han citerer.
http://share.xboxlife.dk/file/nzg4zjgzmwvhmdu2zdy0zdfiymm2y2mymty5nmu1owi.jpg
Kayniel
Niveau 7
 
Indlæg: 2038

Brugeravatar

Re: Tak for denne gang

Indlægaf Tupiaz » 14. jan 2011 23:58

http://www.saxo.com/search/search.aspx? ... +google+do Der kan bogen købes, der er også en dansk bog på siden.

Tja, grunden til jeg ikke er aktiv er, dels fordi jeg synes siden er tung og klumset (det kan jo så være en smagssag), hvor jeg foretrække en anden spilsite som ikke må nævnes her, siden har også et magasin og er dansk, så må folk drage den konklusion de vil.

At man bliver censureret på den måde om man ikke kan skrive frit, hæmmer som der også bliver skrevet blot kulturen, i stedet for at bygge videre på den. Hvad Xboxlife måske ikke ved, er at man godt kan være flere steder samtidigt, at man godt kan finde nyheder flere steder fra. At man er så bange for andre sider, vidner vel bare om man ikke har tilid til sit produkt 100% og tror/ved der findes bedre alternative derude. Spørgsmålet er om der ikke ville komme en lang bedre debat, bedre miljø og bedre kultur hvis censuren blev ophævet og at der på den måde ville komme flere aktive brugere. Argumenterne er jo ikke nye og Skou kender dem jo godt og han ændre næppe mening. Uanset om de så er yderst forældet, forstokket og ikke en særlig progressiv tilgang til nettet. Nettet er ufattelig svært at censurer og folk skal nok finde en måde at komme uden om det på. Før moderatorne ser dette som et et person angreb, så er det ikke min hensigt eller mening, men blot min mening omkring holdningen til censur som er på siden.
Tupiaz
Niveau 3
 
Indlæg: 215


Re: Tak for denne gang

Indlægaf Rotator » 15. jan 2011 00:07

Jeg forstår udmærket godt ankepunkterne med hensyn til denne form for censur og jeg forstår også Skou's argumenter for at holde tilstanden i hævd.

Hvad jeg dog ikke forstår er at Neonxaos finder det horribelt at den samme regel gælder i private beskeder. Det står og har altid stået i regelsættet som accepteres under oprettelsen af brugere at reglerne på forummet også gælder for private beskeder. Der er jo ingen grund til at håndhæve en regel ét sted på siden og så tillade den ét andet sted.
Hvis jeg klarer mig bedre end dig, så er du en noob!
Hvis du klarer dig bedre end mig, så har du ikke noget liv!
Hvis alle klarer sig bedre end mig... LAAAG!!!
Rotator
Skribent
 
Indlæg: 7078
By: 3630 Jægerspris


Re: Tak for denne gang

Indlægaf neonxaos » 15. jan 2011 00:13

Rotator - din pointe er god, jeg havde bare ikke indset det før nu. Så ville jeg formentlig slet ikke have oprettet en profil herinde.
:) X1 Street Fighter IV champ! :)
neonxaos
Niveau 5
 
Indlæg: 871


Re: Tak for denne gang

Indlægaf Tupiaz » 15. jan 2011 00:35

Du er som udgangs punkt ikke den eneste, jeg troede også private beskeder var private.
Tupiaz
Niveau 3
 
Indlæg: 215


Re: Tak for denne gang

Indlægaf Major Oblivious » 15. jan 2011 01:00

Tupiaz skrev:Du er som udgangs punkt ikke den eneste, jeg troede også private beskeder var private.

Troede egentlig også at der måske var et system, som plukkede eventuelle keywords i forhold til ulovligheder, men ellers private..
Major Oblivious
Niveau 7
 
Indlæg: 5221


Re: Tak for denne gang

Indlægaf centric dk » 15. jan 2011 01:04

Major Oblivious skrev:Troede egentlig også at der måske var et system, som plukkede eventuelle keywords i forhold til ulovligheder, men ellers private..

Så vidt jeg ved er det også sådan. Teoretisk ligger alle breve og indlæg på serveren, men vi (skribenter og moderatorer) hverken har, eller vil have, adgang til personlige breve. De bliver altså ikke læst af andre end afsender og modtager, men muligheden er der teoretisk.
centric dk
Moderator
 
Indlæg: 2582


Re: Tak for denne gang

Indlægaf Too Nizzle » 15. jan 2011 01:12

Nu vil jeg ikke blande mig for meget da jeg egenligt er ret ligeglad med hvilke sider jeg må linke til og sådan - det kan sku ikke bringe mit pis i kog.
Men jeg finder det ironisk, at man vælger at have regler om hvilke sites man må nævne i frygt for at miste medlemmer - men at det netop er tiltag som dette der gør, at visse mennesker mister interessen her og måske forsvinder til det andet konkurrende site :)

Derudover gør det, at i fjerner navnet på sitet selv i denne tråd, at jeg nu er helt vildt interesseret i at høre hvilke site der er tale om :D Ikke fordi jeg har mistet interessen for xboxlife - jeg er fuldt tilfreds. Men det svare lidt til at bede sin teenage datter om at holde sig fra alkohol...alle ved jo at det jo kun gør hende endnu mere interesseret i at se hvad det er for noget stads.

I relationship marketing har jeg lært, at det koster en 70-80% mere at skaffe nye kunder i forhold til at øge indsatsen på at holde på de eksisterende kunder. Det er også det i prøver på, men essensen i relationshipmarketing er at kunder bliver fordi de er tilfredse og har et godt forhold - ikke fordi de bliver "tvunget" til at blive.
Too Nizzle
Niveau 5
 
Indlæg: 877
By: Høje Tåstrup


Re: Tak for denne gang

Indlægaf Major Oblivious » 15. jan 2011 01:22

Grundlæggende så handler det jo om at tilpasse sit skabte produkt til den forandring i efterspørgslen som der måtte være, og det er jo ganske universelt. Når produktet befinder sig på internettet vil jeg mene at man bør være 110% fokuseret på at man hele tiden rammer sit segment, da udbuddet og konkurrencen er så grotesk hård. Personligt så synes jeg ethvert forsøg på at sige "sådan her er produktet - bruger/forbrugeren må tilpasse sig" er problematisk, og kvælende for enhver form for udvikling.
Major Oblivious
Niveau 7
 
Indlæg: 5221


ForegåendeNæste

Tilbage til Fighting

Hvem er online

Brugere der læser dette forum: Ingen og 14 gæster