Xboxlife forum

Tak for denne gang

Alt snak om Fightingspil.

Re: Tak for denne gang

Indlægaf makta » 14. jan 2011 22:18

Juxer skrev:Jeg holder med ShredNinja på den her. Selvom jeg finder Xboxlife langt bedre end den pågældende konkurrent så er det alt for gammeldags at censurere på den måde.

I burde læse den bog der hedder 'Hvad ville Google gøre?' :)

Hvor kan man bestille :lol:
makta
Niveau 7
 
Indlæg: 2184


Re: Tak for denne gang

Indlægaf Prozel » 14. jan 2011 22:19

Xboxlife burde slet ikke se siden som konkurrence, da forummet mere eller mindre kun handler om fighting games.
Jeg har tænkt på at rykke over på andet mere "modent" sted:-D - Hyggen76
Prozel
Niveau 7
 
Indlæg: 3181
By: Havnen


Re: Tak for denne gang

Indlægaf Juxer » 14. jan 2011 22:26

makta skrev:
Juxer skrev:Jeg holder med ShredNinja på den her. Selvom jeg finder Xboxlife langt bedre end den pågældende konkurrent så er det alt for gammeldags at censurere på den måde.

I burde læse den bog der hedder 'Hvad ville Google gøre?' :)

Hvor kan man bestille :lol:


Jeg købte den i lufthavnen som en gave men endte med også selv at læse den. Noget af det bedste jeg længe, hvis ikke nogensinde, har læst. Den beskriver og analyserer internettets påvirkning på forskellige brancher ved at tage udgangspunkt i Googles forretningsidé.
Billede
Juxer
Niveau 8
 
Indlæg: 8376


Re: Tak for denne gang

Indlægaf makta » 14. jan 2011 22:37

Fordi ........ er en gaming site og nogenlunde på "størrelse" med Xbox Life og dermed en konkurrent, mens ......... er meget større end dem begge... tilsammen.

Jeg har redigeret i indlægget så det overholder reglerne. -- centric dk
makta
Niveau 7
 
Indlæg: 2184


Re: Tak for denne gang

Indlægaf chateque » 14. jan 2011 22:39

Ærgerligt at du smutter pga. dette, men man må jo stå ved med sine principper. Jeg selv har også adskillige gange trodset, gået imod og kritiseret Xboxlife's regler, men jeg er blevet nødt til at indfinde mig i, at der er nogle regler, der skal overholdes, og det gør jeg så.

Hvis jeg ejede Xboxlife, ville jeg ændre nogle ting, som ikke behøver nævnes, men jeg har valgt at bide de kritikpunkter i mig, fordi det ikke nytter noget at diskutere disse sager. Selvfølgelig kan man give sit besyv, som jeg regner med, at den kære hr. Skou og moderatorerne lytter til, men i sidste ende er det Morten der står med magten.

Forummet har også i lidt over de 3 år, jeg har været her, givet mig så meget, at jeg ikke vil miste det pga. at jeg har nogle punkter, jeg ikke er enige med ledelsen i. Min pointe er, at man måske bare skal bide i det sure æble, for vi får alle sammen noget ud af Xboxlife, som ikke er et perfekt site, men ikke desto mindre det bedste Xbox site i Danmark.
chateque
Niveau 7
 
Indlæg: 2252


Re: Tak for denne gang

Indlægaf makta » 14. jan 2011 22:40

Juxer skrev:Jeg købte den i lufthavnen som en gave men endte med også selv at læse den. Noget af det bedste jeg længe, hvis ikke nogensinde, har læst. Den beskriver og analyserer internettets påvirkning på forskellige brancher ved at tage udgangspunkt i Googles forretningsidé.

Man kan vel også bestille den online, Juxer?
makta
Niveau 7
 
Indlæg: 2184


Re: Tak for denne gang

Indlægaf makta » 14. jan 2011 22:43

You gotta be kidding me! I har lige censureret det, jeg lige har skrevet!
makta
Niveau 7
 
Indlæg: 2184


Re: Tak for denne gang

Indlægaf centric dk » 14. jan 2011 22:48

makta skrev:You gotta be kidding me! I har lige censureret det, jeg lige har skrevet!

Hele denne tråd handler om at konkurrenterne ikke må nævnes. At du forklarer hvorfor de ikke må nævnes, for de brugere der ikke er klar over det, er super og der er helt sikkert nogle der er glade for det. :D

Men det betyder ikke at du må i den forbindelse må skrive navnene, og dermed bryde reglerne, som den eneste herinde. Jeg har derfor slettet navnene i dit indlæg, som sagtens kan læses, og forstås, uden.
centric dk
Moderator
 
Indlæg: 2582


Re: Tak for denne gang

Indlægaf Competa » 14. jan 2011 22:50

makta skrev:You gotta be kidding me! I har lige censureret det, jeg lige har skrevet!

Og slettet mit indlæg :(
Nå, jeg tror det er bedst at jeg holder min mund lukket, ellers bliver jeg sikkert skudt i ryggen om lidt... *BANG*!! AV!!
Senest rettet af Competa 14. jan 2011 22:54, rettet i alt 1 gang.
Billede
Competa
Niveau 7
 
Indlæg: 3560
By: Slagelse


Re: Tak for denne gang

Indlægaf Competa » 14. jan 2011 22:52

**Ved ikke hvad der skete?**
Billede
Competa
Niveau 7
 
Indlæg: 3560
By: Slagelse


Re: Tak for denne gang

Indlægaf makta » 14. jan 2011 23:01

Hvaaad Centric... du har lige slettet hele min og Kayniel's samtale... Kunne du ikke bare have fjernet navnene på hjermmesiderne?
makta
Niveau 7
 
Indlæg: 2184


Re: Tak for denne gang

Indlægaf makta » 14. jan 2011 23:02

nå, men jeg trækker mig hermed fra denne tråd :) See ya!
makta
Niveau 7
 
Indlæg: 2184


Re: Tak for denne gang

Indlægaf neonxaos » 14. jan 2011 23:07

Well, det illustrerer vist min pointe. Men jeg er ikke ude på at trolle, jeg har bare mine principper, og Xboxlife har deres. Der er no hard feelings fra min side, men da jeg alligevel primært snakker om fightingspil er hemmligt undercover site XXX nok i det hele taget et bedre bud for mig.

Fighting-forummet er her dog stadig, og jeg håber da, at det fortsat vil blive brugt :)
:) X1 Street Fighter IV champ! :)
neonxaos
Niveau 5
 
Indlæg: 871


Re: Tak for denne gang

Indlægaf Kayniel » 14. jan 2011 23:08

slettet -- centric dk
http://share.xboxlife.dk/file/nzg4zjgzmwvhmdu2zdy0zdfiymm2y2mymty5nmu1owi.jpg
Kayniel
Niveau 7
 
Indlæg: 2038

Brugeravatar

Re: Tak for denne gang

Indlægaf Da Senzai » 14. jan 2011 23:10

Kayniel skrev:er der en der kan besvare mit spørgsmål?


Grunden til at lige netop XXX bliver fjernet er fordi, at nogle brugere derfra har været meget entusiastiske når det kom til at hverve brugere.
Senest rettet af Da Senzai 14. jan 2011 23:14, rettet i alt 4 gange.
Billede
Da Senzai
Niveau 8
 
Indlæg: 9374
By: København


ForegåendeNæste

Tilbage til Fighting

Hvem er online

Brugere der læser dette forum: Ingen og 12 gæster