Xboxlife forum

Hjælp søger fighting spil!

Alt snak om Fightingspil.

Hjælp søger fighting spil!

Indlægaf DKhANSI » 2. jan 2011 23:48

Hey. Har fået den fantastiske ide' at anskaffe mig et fighting spil men har desværre ingen anelse hvilke spil der er noget ved her. Har kigget lidt på Tekken 6 det ser da meget fedt ud men vil gerne have noget "over the top" agtigt med fancy farver og animationer, Nogen bud?
II.II.II
DKhANSI
Niveau 5
 
Indlæg: 815


Re: Hjælp søger fighting spil!

Indlægaf TerrificFalcon » 2. jan 2011 23:50

Vent 1½ måned på Marvel vs. Capcom 3 (specielt hvis du vil spille med andre danskere).
TerrificFalcon
Niveau 7
 
Indlæg: 5741


Re: Hjælp søger fighting spil!

Indlægaf DKhANSI » 2. jan 2011 23:53

TerrificFalcon skrev:Vent 1½ måned på Marvel vs. Capcom 3 (specielt hvis du vil spille med andre danskere).

Jeg det vil jeg gøre så men er der noget med at Xbox controlleren ikke er så sønderligt god til fighting spil, eller er det bare løs snak?
II.II.II
DKhANSI
Niveau 5
 
Indlæg: 815


Re: Hjælp søger fighting spil!

Indlægaf Kayniel » 2. jan 2011 23:55

Til 3d fightingspil er det nogenlunde brugbart. Til 2d (SF/MVC osv) skal du dog nok invistere i et stick.
http://share.xboxlife.dk/file/nzg4zjgzmwvhmdu2zdy0zdfiymm2y2mymty5nmu1owi.jpg
Kayniel
Niveau 7
 
Indlæg: 2038

Brugeravatar

Re: Hjælp søger fighting spil!

Indlægaf DKhANSI » 3. jan 2011 00:06

Ok lyder fint har kigget lidt inde på coolshop's hjemmeside, De havde et tilud med Tekken 6 plus et fighting stick, Havde tænkt det kunne være et godt "begyndersæt" Smidet lige et link http://www.coolshop.dk/catalog/product/61080-tekken-6-arcade-stick-bundle--for-x360

Er det noget værd det fighting stick der følger med?
II.II.II
DKhANSI
Niveau 5
 
Indlæg: 815


Re: Hjælp søger fighting spil!

Indlægaf Kayniel » 3. jan 2011 00:15

jeg tror der er et par stykker herinde der spiller tekken med pad hvis det er - spørg eventuelt i tekken tråden.

Jeg siger det fordi at ovenstående stick ikke skulle være specielt godt, og jeg tror dårligt at du kan smide dit headset i. På den billige side af "gode" sticks, skal du nok over i noget hori x2/SF:SE sticket. Sidstnævnte er let at modde hvis du en dag vil tage det op på et højere niveau.

MvC3 bliver forresten the shit. Check de forskellige fighting spil ud, da de varierer meget.
http://share.xboxlife.dk/file/nzg4zjgzmwvhmdu2zdy0zdfiymm2y2mymty5nmu1owi.jpg
Kayniel
Niveau 7
 
Indlæg: 2038

Brugeravatar

Re: Hjælp søger fighting spil!

Indlægaf DKhANSI » 3. jan 2011 00:19

Ok lyder godt godt. Har også haft kig på BlazBlue, det ser sgu fedt ud!
II.II.II
DKhANSI
Niveau 5
 
Indlæg: 815


Re: Hjælp søger fighting spil!

Indlægaf Vicsage » 3. jan 2011 15:52

Kan du lide ekstravagante spil, så er BlazBlue og Super Street Fighter 4 (viewtopic.php?f=67&t=73173#p1032485) ikke tossede valg. I hvert fald indtil MvC3 kommer. Og ang. det stick du linker til, det er ganske fint til prisen! Tvivler på at du vil kunne mærke den store forskel fra et Mad Catz TE stick og det trådløse Hori, hvis det er første gang du sidder med et stick.
Vicsage
Niveau 1
 
Indlæg: 60


Re: Hjælp søger fighting spil!

Indlægaf Anastacio » 3. jan 2011 19:13

BlazBlue skulle være den absolutte top pt, så det ville jeg kigge nærmere på, hvis jeg var dig.
Jeg har faktisk overvejet at hive fat i anmeldereksemplaret.

Marvel vs. Capcom 3 er selvfølgelig værd at vente på, mens jeg uden tvivl vil anbefale Tekken 6; den fedeste fightingserie in my book. =)
Anastacio
Niveau 8
 
Indlæg: 6795


Re: Hjælp søger fighting spil!

Indlægaf Da Senzai » 3. jan 2011 19:40

Jeg har ikke spillet BlazBlue så meget, men udfra, hvad jeg oplevede, så var jeg imponeret :).

Online-delen kørte også super-smooth. Sørg for at du køber den nyeste version af BlazBlue, nemlig Continuum Shift, og ikke den "gamle" version Calamity Trigger :).

Tekken 6 er selvfølgelig også fedt, og har den fordel - så vidt jeg ved - over BlazBlue, at der er flere danskere, der spiller det online.

Det er helt korrekt at 360 paddet ikke er så heldigt til 2D fightere på grund af det ringe d-pad. Det var faktisk grunden til, at jeg lærte at spille på arkade stick :)
Billede
Da Senzai
Niveau 8
 
Indlæg: 9374
By: København


Re: Hjælp søger fighting spil!

Indlægaf DKhANSI » 3. jan 2011 19:53

Jeg siger tak for hjælpen. Vil helt sikkert kigge nærmere på både Tekken 6 og BlazBlue.
II.II.II
DKhANSI
Niveau 5
 
Indlæg: 815



Tilbage til Fighting

Hvem er online

Brugere der læser dette forum: Ingen og 11 gæster