Xboxlife forum

Tekken mains

Alt snak om Fightingspil.

Tekken mains

Indlægaf neonxaos » 4. nov 2010 18:27

Okay, sygt nørdet emne, men hvem har jeres Tekken-mains været gennem tiderne? I kan få en primary og en secondary.

Tekken - Paul
Tekken 2 - Michelle
Tekken 3 - Ling, Eddy
Tekken 4 - Christie, Bryan
Tekken Tag - Spillede jeg aldrig
Tekken 5 - Asuka, Christie
Tekken 5: DR - Lili, Christie
Tekken 6 vanilla - Har jeg aldrig set i aktion.
Tekken 6: BR - Nina, Alisa
:) X1 Street Fighter IV champ! :)
neonxaos
Niveau 5
 
Indlæg: 871


Re: Tekken mains

Indlægaf Da Senzai » 4. nov 2010 21:00

Hehe, sjovt emne. Det er lidt svært for mig, da jeg i de tidligere Tekken kunne spille ca. alle karakters. Men så kom Tekken 6, hvor alle figurer er blevet ændret en del, og det blev svært- Plus, at jeg kom online og fandt ud af at være den bedste i fritidsklubben ikke rækte så langt, som jeg troede :D

I tekken 3, tag og 4, følte jeg, at jeg kunne spille stort set alle. Det har nok også noget at gøre med, at jeg og min buddy spillede rigtigt meget random-select teambattles mod hinanden.

Tekken - Dengang var jeg ikke født :D
Tekken 2 - Marshall Law, spillede det kun meget lidt.
Tekken 3 - Forest Law, King
Tekken Tag - Forest Law, King
Tekken 4 - Hwoarang, Christie, Marshall Law, Kazuya, King, Lei - Kan ikke vælge. Det er det Tekken, jeg har spillet mest.
Tekken 5 - Marshall Law, Christie
Tekken 6 BR - Leo, King

Haha, det er faktisk rigtigt svært, når man kun kan vælge to :P. Jeg valgte at sige, at Hwoarang var min Main i T4, da det var ham, jeg spillede til DM. Faktisk havde jeg øvet mig helt vildt med Kazuya, men jeg var jo en n00b. Dengang spillede jeg nemlig med skulderknapper. Da jeg mødte op, fandt jeg ud af, at det måtte jeg ikke! Åh Nej! Så foreslog min kammerat mig, at jeg skulle spille Hwoarang i stedet for. Det gjorde jeg, og gik hele vejen til top 8 :)
Billede
Da Senzai
Niveau 8
 
Indlæg: 9374
By: København


Re: Tekken mains

Indlægaf ShredNinja » 5. nov 2010 10:59

Hehe - ethvert nyt Tekken-emne herinde fortjener svar ;-)

Og ja - det med "fritidsklubben", blandt gymnasievennerne osv. osv. den kender mange af os vist - ikke kun i forhold til Tekken, men også andre konkurrencebetonede spil. Jeg glemmer sgu aldrig første gang, jeg spillede Unreal Tournament online efter utallige lan-parties med skolekammeraterne. Meget kan man sige om online, men det giver hår på brystet ;-) Da vi næste gang havde lan-party var det som at skyde gråspurve med kanoner (eller rettere: shock rifles)

Anyway det var et sidespor - here goes:

Tekken - Mindes jeg faktisk ikke, at jeg nogensinde spillede
Tekken 2 - Lei Wulong, Kazuya
Tekken 3 - Hwoarang, Jin Kazama - spillede dog også mange andre. Kæft, jeg var glad for det spil :-)
Tekken Tag - Jeg havde spillet, kom til at ridse skiven godt og grundigt, så den ikke virkede. That was kinda that...
Tekken 4 - Det fængede aldrig. Jeg VILLE ellers så gerne kunne lide det. Men hvis man skal tale om en main: Hwoarang
Tekken 5 - Feng Wei, Hwoarang
Tekken 5: DR - Feng Wei, Hwoarang (havde ikke DR selv, da jeg ikke ejede en PSP eller PS3)
Tekken 6 - Bruce Irvin, Feng Wei

Tekken 3 var mit "jeg kan slå alle mine venner i Tekken"-Tekken. Jeg tror, jeg fik lov at bevare det selvbillede, indtil Tekken 3 gik af mode ;-)

Tag og T4 var lidt uinteressante for mig, men så...

Tekken 5: "Prøv at se her, hvad du kan, når du har ramt med u/f+4..." OMG! Og herfra så jeg mig så aldrig tilbage. Og så var der en langhåret munk fra Kina, der ser ud som om, han slår igennem folk i stedet for bare at slå på dem. Til dato, tror jeg stadig, at min Feng vs Neons Asuka er det matchup, jeg har spillet flest gange. Læg dertil, at jeg stiftede bekendtskab med en hardcore kreds af Tekken-spillere... Eneste minus var, at det for bestandigt blev kedeligt at spille mod AI'en

Og så er vi jo fremme ved T6 (og jeg har endda prøvet vanilla-udgaven en enkelt gang i en Namco-hal i tv-tårnet i Shanghai...) and the fun continues. Til mange udenforståendes store undren, men det er jo en diskussion, der hører hjemme i "hvorfor spiller vi fighting-spil).

/Shred
ShredNinja
Niveau 2
 
Indlæg: 146


Re: Tekken mains

Indlægaf EpicStoffer » 9. dec 2010 20:06

Godt at se der er endnu et T6 emne man kan rante i ;)

Tekken 1 -> Can`t remember, tror bare jeg gamede lidt med de fleste, har dog kun spillet det kort.
Tekken 2-> Lee, baek, bruce. Spillede det i cirka lige så lang tid som det ville tage at genneføre et normalt xbox 360 spil.
Tekken 3 -> Hwoarang og Eddie vidst. Gamede det som ovenstående, dog som hvis man også havde en ekspansion med (Tid omregnet i Xbox 360 termer :P )
Tekken Tag -> Kun lige hurtigt prøvet det.
Tekken 5 -> Prøvede det efter Tekken 6 og har bare lige gennemført det på en offentlig ps2 et par gange i arcade mode for at se om der var nogen der kunne slå min tid (det var der ikke, men de var fandme også crappy til det ;) ). Btw en okay imponerende bedrift taget i betragtning af at det næsten er en helt anden person at spille i 5`eren.
Tekken 6 BR -> Verdens fedeste fucking tekken spil. Min tid på xboxen siger omkring 300 timer, men det er kun tiden INDE i selve kampen... :D (Kan man juggle...? Kan jeg konkurrere mod andre spillere over hele verdenen om hvem der er den bedste...? *Addicted to T6*)

-Stoffer
EpicStoffer
Niveau 2
 
Indlæg: 109


Re: Tekken mains

Indlægaf Anastacio » 3. jan 2011 01:00

Tekken: Michelle Chang
Tekken 2: Marshall Law
Tekken 3: Eddy Gordo
Tekken Tag: Jun Kazama
Tekken 4: Jin Kazama
Tekken 5: Asuka Kazama
Tekken 6: Wang Jinrei

Hvis jeg virkelig skal skære det ned, men jeg brugte også et utal af andre characters som Kazuya i Tekken 2, Ling Xiaoyu i Tekken 3 og Steve Fox og Hwoarang i Tekken 4. De eneste, hvor jeg virkelig kan sige, at de var mine "mains" var med Asuka i T5 og Wang i T6. Er ikke engang sikker på, at Michelle, Marshall og Eddy var mine mains, det er så lang tid siden.
Anastacio
Niveau 8
 
Indlæg: 6795



Tilbage til Fighting

Hvem er online

Brugere der læser dette forum: Ingen og 12 gæster