Xboxlife forum

Tekken Tag Tournament 2

Alt snak om Fightingspil.

Re: Tekken Tag Tournament 2

Indlægaf Da Senzai » 10. sep 2012 14:25

Ancient Ogre (fra Tekken 3) er Ogre (fra Tekken 3) bare med Vinger og ild ud af munden :P.
Kunimitsu (fra Tekken 2) er Yoshimitsu (fra Tekken) med Kniv istedet for sværd :P

Paryk-Lee og Tynde Bob? Det lyder rimeligt brutalt! xD.

Desværre kan man ikke tagge op online og spille Shin og Terry Vs. The World i TTT2.

Det kan man dog i DOA5 ligesom man kunne for 5 år siden i DOA4
Billede
Da Senzai
Niveau 8
 
Indlæg: 9374
By: København


Re: Tekken Tag Tournament 2

Indlægaf TerrificFalcon » 10. sep 2012 14:39

Haha, hvad, har de stadigvæk ikke online Pair Play? Det er godt nok tyndt. Nå, hvad fanden. Det bliver stadigvæk sjovt, regner jeg med!
TerrificFalcon
Niveau 7
 
Indlæg: 5741


Re: Tekken Tag Tournament 2

Indlægaf Da Senzai » 10. sep 2012 14:43

Jeg har spillet Sygt meget Law i alle Tekken spil undtagen 6´eren. Forest Law har altid været min favorit, så jeg overvejer meget kraftigt, om jeg skal være jordens største Douche Bag, og spille Law gange 2 xD.

BTW Terri, så skal vi være i Klan sammen!
Billede
Da Senzai
Niveau 8
 
Indlæg: 9374
By: København


Re: Tekken Tag Tournament 2

Indlægaf Da Senzai » 10. sep 2012 14:57

Bob ser sej nok ud som Tynd. Violet... Ja, han LIGNER LEE BARE MED LILLA HÅR OG SOLBRILLER!

Ham Sebastian ser ud som Lilla basseret på stancen alene.

Jeg synes ikke, at der er nok figurer med i det her spil, hvad synes I?

Ej, haha, det er jo det ultimative Tekken spil det her. ALLE FRA TEKKEN er med.

Billede
Billede
Da Senzai
Niveau 8
 
Indlæg: 9374
By: København


Re: Tekken Tag Tournament 2

Indlægaf YaYo » 10. sep 2012 15:30

Tror jeg kommer til at spille med, Jin Kazama/Devil Jin - Raven/Kazuya Mishima - Hwoarang/Jun Kazama/Heihachi Mishima.
Fighting Games Completed
KOF98UM - KOF2002UM - UMK3 - MK Arcade - SF2HF - SSF2THD - SF3: OE - MvC2
VF5 - VF5 FS - Soulcalibur IV - Tekken 6 - TTT2 - Def Jam Icon - Samurai Shodown Sen
YaYo
Niveau 4
 
Indlæg: 513


Re: Tekken Tag Tournament 2

Indlægaf Vicsage » 10. sep 2012 17:31

Lili/Jaycee her, bare af indtryk fra film.
Vicsage
Niveau 1
 
Indlæg: 60


Re: Tekken Tag Tournament 2

Indlægaf Da Senzai » 10. sep 2012 19:06

Fuck, jeg hader, at det her spil udkommer samtidigt med Dead or Alive 5.

Jeg er lidt tændt på TTT2 alligevel.

Leo er helt klart yndlingsfigur i Tekken, men jeg kan simpelthen ikke overskue, at spille Leo og Eliot på engang. De to er stortset den samme figur. Så mit TTT2 hold kommer til at blive Team Secondary og bliver King og Lee ^_^.

Punch, Punch, Punch, Punch, Punch!! :D

Jeg håber bare, at Comboer, Setups og juggles carrier over fra Tekken 6, så jeg ikke skal til lære for meget. TTT2 bliver hygge-spillet og så spiller jeg seriøst i DOA.
Billede
Da Senzai
Niveau 8
 
Indlæg: 9374
By: København


Re: Tekken Tag Tournament 2

Indlægaf YaYo » 10. sep 2012 19:08

Spiller os kun TTT2 til DoA kommer.
Fighting Games Completed
KOF98UM - KOF2002UM - UMK3 - MK Arcade - SF2HF - SSF2THD - SF3: OE - MvC2
VF5 - VF5 FS - Soulcalibur IV - Tekken 6 - TTT2 - Def Jam Icon - Samurai Shodown Sen
YaYo
Niveau 4
 
Indlæg: 513


Re: Tekken Tag Tournament 2

Indlægaf Da Senzai » 10. sep 2012 19:20

Det var slet heller ikke meningen, at jeg ville have TTT2, men jeg er jo nødt til liiiiiige at prøve det.

Jeg synes bare, at jeg har spillet nok Tekken her de sidste par år, men jeg kan ikke lade være med at tjekke TTT2 ud alligevel.
Billede
Da Senzai
Niveau 8
 
Indlæg: 9374
By: København


Re: Tekken Tag Tournament 2

Indlægaf YaYo » 10. sep 2012 19:59

Vil heller ikke have købt det, men kunne ikke lade vær.
Fighting Games Completed
KOF98UM - KOF2002UM - UMK3 - MK Arcade - SF2HF - SSF2THD - SF3: OE - MvC2
VF5 - VF5 FS - Soulcalibur IV - Tekken 6 - TTT2 - Def Jam Icon - Samurai Shodown Sen
YaYo
Niveau 4
 
Indlæg: 513


Re: Tekken Tag Tournament 2

Indlægaf YaYo » 11. sep 2012 12:45

Så er mit spil blevet sendt, håber jeg får det imorgen.
Fighting Games Completed
KOF98UM - KOF2002UM - UMK3 - MK Arcade - SF2HF - SSF2THD - SF3: OE - MvC2
VF5 - VF5 FS - Soulcalibur IV - Tekken 6 - TTT2 - Def Jam Icon - Samurai Shodown Sen
YaYo
Niveau 4
 
Indlæg: 513


Re: Tekken Tag Tournament 2

Indlægaf Da Senzai » 11. sep 2012 13:55

Max forklarer Tag-Systemet her. Der er lidt mere til det end jeg troede.

Billede
Da Senzai
Niveau 8
 
Indlæg: 9374
By: København


Re: Tekken Tag Tournament 2

Indlægaf dbbuu » 11. sep 2012 20:30

Så kom jeg sku også forudbestille det :P Håber jeg når at få det med posten, så jeg kan spille det i weekenden :)
[URL=https://www.playfire.com/dbbuu][IMG]http://gamercards.playfire.com/_/xbox/455056/0/default.png[/IMG][/URL][URL=https://www.playfire.com/]Xbox Gamercards[/URL]
If you have five dollars and Chuck Norris has five dollars, Chuck Norris has more money than you.
dbbuu
Niveau 7
 
Indlæg: 2043
By: Herning


Re: Tekken Tag Tournament 2

Indlægaf Da Senzai » 12. sep 2012 15:16

Fuck, it!

Det bliver King og Leo, alligevel.

Jeg kan godt lide Lee, men jeg har ikke stick-skillzne til at lave det Mist Step, hvor han lige efter at havde taget et skridt frem svejer tilbage, og laver Back+2 i Juggles. Det ender ihvertfald altid med at blive min konklusion, hver gang jeg går i gang f or 2357245248 gang at lære at spille med ham i Tekken 6. Han er ellers sjov nok, og jeg elsker bare at lave Punch, Punch, Punch ind i juggle, der hedder Punch, Punch, Punch xD

Jeg håber så meget at alle comboerne fra 6´eren stadig virker. Ellers kan jeg ikke overskue det.

Jeg tror at det her bliver et spil, der kræver mange timer i practice-mode for lige at få styr på Tag-Comboerne.
Billede
Da Senzai
Niveau 8
 
Indlæg: 9374
By: København


Re: Tekken Tag Tournament 2

Indlægaf TerrificFalcon » 12. sep 2012 15:25

Det har du nok ret i. Jeg prøvede det jo til Europamesterskaberne i SoulCalibur V, og det virkede netop til, at Tag-komboer var det sværeste. Når først man lige havde fat på konceptet, så var det heldigvis ikke helt umuligt at stringe et par basic tag-juggles sammen (Juggle med Bob -> Tag til Lars -> Kombo der ender i B! state -> Tag til Bob -> Forsøg på juggle).

Glæder mig altså til at prøve det. Tekken 6 var ikke det sjoveste spil, men vi har trods alt kastet en hel del timer i det, må man sande. Bare surt at de to store 3D-fighters ligger i samme måned, men det går jo sikkert bare ud over begge spil - og fansne. Der er godt nok nogen der ikke har tænkt sig om.
TerrificFalcon
Niveau 7
 
Indlæg: 5741


ForegåendeNæste

Tilbage til Fighting

Hvem er online

Brugere der læser dette forum: Ingen og 11 gæster