Xboxlife forum

Neo Geo Battle Coliseum.

Alt snak om Fightingspil.

Neo Geo Battle Coliseum.

Indlægaf Da Senzai » 11. jun 2010 22:32

Så fik jeg hentet Neo Geo Battle Coliseum på arkade, og jeg synes faktisk, at det er ret fedt!

- og jeg er heldigvis ikke den eneste. Der er rent faktisk folk, der spiller det her online, og jeg har netop fået min Achievement for 10 ranked sejre, og jeg har kun 13 losses :D

Jeg vil ikke sige, at der er mange, der spiller det online. Man kan sagtens få ranked hurtigt igang, men der er ikke rigtigt nogle, der spiller player matches. Det er svært at sige om spillet vil dø, når folk har fået deres ranked achievements.

Det er en 2D Fighter fra SNK, der samler 36 kæmpere fra tidligere spil i et fighting game. Man vælger 2 figurer, og så er det Tag Team kampe, som man kender det fra f. eks Dead or Alive og Tekken Tag Tournament.

Jeg mainer Mr. Karate (haha, giver sig sevl xD) og Washizuka (En Charge character, der både har et sværd, og et hvidt pandebånd!)

Umiddelbart er der en god miks af forskellige figurer, hvilket, der skal være, når nu mange af dem, er fra forskellige spil. Dog er det lidt mærkeligt, at jeg ikke kan finde en grappler character.

Jeg synes, at det er et sjovt spil. Er der andre, der har hentet det? :)
Billede
Da Senzai
Niveau 8
 
Indlæg: 9374
By: København


Indlægaf Jibla » 12. jun 2010 17:47

Trial var nice nok, men jeg har så mange andre spil jeg burde spille, så et køb ville være dumt.
Billede
Jibla
Niveau 7
 
Indlæg: 4856


Indlægaf TerrificFalcon » 12. jun 2010 17:51

Jeg springer også over. Har et hav af Arcade-titler jeg lige har købt, så jeg venter på at det rammer DotW.
TerrificFalcon
Niveau 7
 
Indlæg: 5741


Indlægaf Da Senzai » 13. jun 2010 08:43

Giantbomb har postet et fint Quick look her:

http://www.giantbomb.com/quick-look-neo ... m/17-2619/

Det er jo ikke nemt med alle de fede spil all-over!
Billede
Da Senzai
Niveau 8
 
Indlæg: 9374
By: København



Tilbage til Fighting

Hvem er online

Brugere der læser dette forum: Ingen og 18 gæster