Xboxlife forum

Halv pris på fightstick på Amazon.com hjælp.

Alt snak om Fightingspil.

Halv pris på fightstick på Amazon.com hjælp.

Indlægaf Triforce » 24. okt 2009 10:14

Hey Peeps.

Jeg har fundet mig et fightstick Hori 2EX eller hvad det nu hedder på Amazon.com. til omkring 250 kr. (yehaa). Men så finder man dem på amazon.co.uk og så koster lortet det dobbelte :(.

Det der så er problemet er at jeg ved ik hvor meget man kan risikere i told hvis jeg bestiller fra den amerikanske del? eller skal jeg bare bide den sure afgifts-pille i mig og betale det dobbelte for det samme produkt?

Håber i kan hjælp mig.
Each time you throw dirt you loose a little ground.
Triforce
Niveau 4
 
Indlæg: 308


Indlægaf KIAMMI » 24. okt 2009 11:17

hi triforce,

ting er oftest billigere i USA, MEN lige så oftest, kan det ikke svare sig at købe i usa, med mindre det er en vare som ikke kommer hjem til DK foreløblig
eller slet ikke kommer.

nu har jeg prøvet at tage et lignende fightstick på amazon.com og benyttet mig af shopusa priser+told for at sende det. (de har en regnemaskine til det)

og for et product der koster 54 dollars (omkring de 250 kr du taler om), så vil du kunne se at det kommer til at koste 463 kr. (fragt,told og moms 193 kr)

men hvis jeg var dig, ville jeg bestille fra Amazon.co.uk, fordi hvis skidtet er defekt
eller skal byttes, så er det ikke så besværligt, og du vil hurtigere modtage et nyt fightstick.


www.billigspil.dk har en tekken bundle til 1149 kr, hvor du får et fightstick med, så hvis du alligevel skal have tekken6, så var det måske værd at overveje??.

ellers er der også alternativet en dansk forretning gamebits.dk
et hori 2ex til 549 kr
KIAMMI
Niveau 7
 
Indlæg: 2597
By: 2100 København Ø


Indlægaf Triforce » 24. okt 2009 13:02

Ok mange tak for hjælpen. Vil overveje den der tekken bundle så :)
Each time you throw dirt you loose a little ground.
Triforce
Niveau 4
 
Indlæg: 308


Indlægaf Triforce » 24. okt 2009 13:10

Så nu bestilte jeg sku skidtet fra Gamebits.dk blev lidt dyrere. men man skal åbenbart punge ret voldsomt ud for et fightstick.
Each time you throw dirt you loose a little ground.
Triforce
Niveau 4
 
Indlæg: 308


Indlægaf KIAMMI » 24. okt 2009 13:28

tjaa jeg købte mit fightstick fra amazon.co.uk
til knap 1000 kr (madcatz SFIV fightstick Tournament edition), men for pokker hvor er det også bare et fedt stick!!!
KIAMMI
Niveau 7
 
Indlæg: 2597
By: 2100 København Ø


Indlægaf Triforce » 25. okt 2009 18:06

Synes sku bare det er en tand for stort og voldsomt (og dyrt XD). Men har jo ikke prøvet det så kan ikke udtale mig så godt på det område.
Each time you throw dirt you loose a little ground.
Triforce
Niveau 4
 
Indlæg: 308


Indlægaf thargh » 25. okt 2009 19:13

Det er godt med et tungt stick, der ikke glider rundt på bordet.
thargh
Niveau 2
 
Indlæg: 104


Indlægaf Triforce » 25. okt 2009 23:22

Så det godt jeg har noget gaffa :P
Each time you throw dirt you loose a little ground.
Triforce
Niveau 4
 
Indlæg: 308


Indlægaf juggernaut » 31. okt 2009 09:53

KIAMMI skrev:hi triforce,

og for et product der koster 54 dollars (omkring de 250 kr du taler om), så vil du kunne se at det kommer til at koste 463 kr. (fragt,told og moms 193 kr)



Du mangler lige at PD også vil have et såkaldt toldgebyr på vistnok 175,-. Helt sort!
juggernaut
Niveau 0
 
Indlæg: 34


Indlægaf juggernaut » 31. okt 2009 09:54

KIAMMI skrev:tjaa jeg købte mit fightstick fra amazon.co.uk
til knap 1000 kr (madcatz SFIV fightstick Tournament edition), men for pokker hvor er det også bare et fedt stick!!!


Hvor meget gav du inklusiv fragt?
juggernaut
Niveau 0
 
Indlæg: 34



Tilbage til Fighting

Hvem er online

Brugere der læser dette forum: Ingen og 15 gæster