Xboxlife forum

Mortal Kombat 9

Alt snak om Fightingspil.

Re: Mortal Kombat 9

Indlægaf Da Senzai » 27. jan 2011 21:57

Har set, og det er fucking Nice! :D

Han mangler bare lige sit Mortal Kombat Championship bælte fra MKDC, men han skal jo også lige vinde turneringen først :P
Billede
Da Senzai
Niveau 8
 
Indlæg: 9374
By: København


Re: Mortal Kombat 9

Indlægaf pumpking » 15. feb 2011 17:00

wow har i set hvad de har lavet med Noob. Det er bare for vildt. de har udviklet hans tag team med smoke i en hel ny retning, plus check den x ray( har ikke lyst til at spolere det )
hans kostume minder lidt om darth vader ved ikke hvordan jeg synes om den lige ny

check trmk.org
pumpking
Niveau 0
 
Indlæg: 42


Re: Mortal Kombat 9

Indlægaf Da Senzai » 15. feb 2011 17:42

Dejligt, at de har lavet ham ligesom i 3D spillene, hvor han kæmper side om side med Smoke! Lækkert! Hans animationer er også fede.
Billede
Da Senzai
Niveau 8
 
Indlæg: 9374
By: København


Re: Mortal Kombat 9

Indlægaf maagaard90 » 6. apr 2011 21:21

Soundtrack til spillet:

01. Deathstalker (Scorpion’s Theme) – JFK of MSTRKRFT
02. Mileena’s Theme – Tokimonsta
03. Helado (Sub-Zero’s Theme) – Harvard Bass
04. Liu Kang’s Theme – Congorock
05. Goro’s Theme – Bird Peterson
06. Reptile’s Theme – Skrillex
07. Raiden’s Theme – 9th Wonder
08. Johnny Cage’s Theme – LA Riots
09. Baraka’s Theme – Run DMT
10. Kung Lao’s Theme – Felix Cartal
11. Kano’s Theme – Them Jeans
12. Shao Kahn’s Theme – Sound of Stereo

Og det kan streames her
http://music.aol.com/new-releases-full-cds/#/8
100% Xbox 360: Battlefield 1943, Brothers, Chime, Dead Space, Dead Space Ignition, Dead Space 2, Deadlight, Fez, Minecraft, Plants vs. Zombies, The Walking Dead Season 1 & 2, WinterBottom.
Fotoblog: Billedstrøm
maagaard90
Niveau 7
 
Indlæg: 2724
By: Aalborg


Re: Mortal Kombat 9

Indlægaf krig » 20. apr 2011 14:17

krig
Niveau 6
 
Indlæg: 1475


Re: Mortal Kombat 9

Indlægaf Slimjay DK » 20. apr 2011 14:36

alle de Fatalities er hele spillet værd .. damn de er syge :)



Håber satme det ligger i postkassen når jeg kommer hjem :-)
PS5 / PS3 / PS2 / PSX / PSP / PS Vita / XBOX One X / X360 / XBOX / Wii / Wii U / GC / NDSi / 3DS / DC / Saturn / GP2x / Nvidia Shield TV
Slimjay DK
Niveau 8
 
Indlæg: 9024
By: Frederikssund


Re: Mortal Kombat 9

Indlægaf fodbod1232 » 20. apr 2011 14:59

fodbod1232
Niveau 6
 
Indlæg: 1537


Re: Mortal Kombat 9

Indlægaf Da Senzai » 20. apr 2011 22:04

Jeg er delt i to.

Selve gameplayet er monsterfedt, og Liu Kang er mere lam end nogensinde. Men Nøj, hvor kører det dårligt online. Jeg har mærkbart input delay i samtlige spil, jeg har spillet indtil videre, og det holder bare ikke, når man spiller Liu Kang.

Derudover er det lidt mærkeligt, at man ikke selv kan bestemme størrelsen på sit King of the Hill rum. Jeg gider ikke sidde og vente 7 kampe, hver gang jeg taber.

Det er fandeme nederen at online delen stinker så meget. Giver det lige nogle dage mere, og håber det bliver bedre. Ellers er det fandme ærgeligt da gameplayet holder 100.

Jeg er skuffet
Billede
Da Senzai
Niveau 8
 
Indlæg: 9374
By: København


Re: Mortal Kombat 9

Indlægaf Cerialbox » 21. apr 2011 03:48

Lyder ikke alt for godt. Synes det ser fedt nok ud, men gider ikke endnu et spil som jeg kun gider at spille offline (MvC3). Men kan jo være der kommer en patch på et tidspunkt ala Tekken 6.
Jaed.
Cerialbox
Niveau 7
 
Indlæg: 2031


Re: Mortal Kombat 9

Indlægaf Moju » 21. apr 2011 07:42

Online delen bliver sgu nok fixet :)
Moju
Niveau 2
 
Indlæg: 103


Re: Mortal Kombat 9

Indlægaf Jibla » 21. apr 2011 08:03

Moju skrev:Online delen bliver sgu nok fixet :)


Tja. MK vs DC kom aldrig til at virke godt online. :)

I går gennemførte jeg story mode og lidt andet blandet, og jeg var egentlig meget imponeret over spillet. Om end, så var det egentlig lidt for gory og lidt for meget 90'er flash-pat dragter, men det er jo en del af MK.

I dag har jeg spillet lidt tower challenge tam tam, hvilket jeg synes er lamt.

Og hvis I siger at online delen ikke fungerer, så tror jeg ikke at jeg beholder spillet særligt lang tid. Jeg er meget skeptisk omkring Netherrealm studios evner i forhold til en online komponent der faktisk fungerer, og dog er jeg åben for at blive positiv overrasket. Dunno man.
Billede
Jibla
Niveau 7
 
Indlæg: 4856


Re: Mortal Kombat 9

Indlægaf krig » 21. apr 2011 08:53

ville bare lige informere dem om, som har pre-order hos amazon.co.uk at de Koder man fik for at pre-order funker fint :) det var ikke kun et UK only offer :)

der kom 3 dlc koder på min mail idag
Kitana code(s) = classic kostume
Reptile code(s) = classic costume + fatality
Sub-Zero code(s) = classic costume + fatality

sweet ...

amazon.co.uk havde ellers sagt at tilbudet kun var UK only :D
krig
Niveau 6
 
Indlæg: 1475


Re: Mortal Kombat 9

Indlægaf Da Senzai » 21. apr 2011 10:09

Jeg spillede med Terrificy og Netdukke igår, der begge er danskere. Mod Terri, som jeg ellers spiller en del med, havde jeg så meget input delay, at jeg mener, at det er uspilbart. Det var en del bedre mod netdukke, men stadig mærkbart.

Det burde bare køre 100, når man spiller mod danskere. Problemet er også, at søgefunktionen for at finde kampe er så ringe. Så selvom, der sidder nogle online, man kunne have fornuftige kampe mod, så er det bare goodluck chuck. Det burde være ligesom i Dead or Alive, hvor der kom en liste over lobbier og så en indikator for, hvor god forbindelsen er til rummet eller den nuværende host. Som det er nu, så kan man ikke så, hvor god forbindelsen er inden man siger ja, til at joine en kamp.

Jeg synes godt nok, at det er syndt for resten er spillet er fedt. Men altså. Et godt spil, som man ikke kan spille kan ikke bruges til noget.

Det er det samme som i MK vs DC. Der laggede det også mod danskere.
Billede
Da Senzai
Niveau 8
 
Indlæg: 9374
By: København


Re: Mortal Kombat 9

Indlægaf TerrificFalcon » 21. apr 2011 10:23

krig skrev:ville bare lige informere dem om, som har pre-order hos amazon.co.uk at de Koder man fik for at pre-order funker fint :) det var ikke kun et UK only offer :)

der kom 3 dlc koder på min mail idag
Kitana code(s) = classic kostume
Reptile code(s) = classic costume + fatality
Sub-Zero code(s) = classic costume + fatality

sweet ...

amazon.co.uk havde ellers sagt at tilbudet kun var UK only :D


Hvis du ikke har brugt Reptile-koden, så sig lige til - jeg er i hvert fald interesseret i at få mine lange pølsefingre i en, :).
TerrificFalcon
Niveau 7
 
Indlæg: 5741


Re: Mortal Kombat 9

Indlægaf krig » 21. apr 2011 10:46

TerrificFalcon skrev:
krig skrev:ville bare lige informere dem om, som har pre-order hos amazon.co.uk at de Koder man fik for at pre-order funker fint :) det var ikke kun et UK only offer :)

der kom 3 dlc koder på min mail idag
Kitana code(s) = classic kostume
Reptile code(s) = classic costume + fatality
Sub-Zero code(s) = classic costume + fatality

sweet ...

amazon.co.uk havde ellers sagt at tilbudet kun var UK only :D


Hvis du ikke har brugt Reptile-koden, så sig lige til - jeg er i hvert fald interesseret i at få mine lange pølsefingre i en, :).



jeg har brugt dem alle.. jeg var selv ude efter dem :) men hvis jeg ser en til salg eller lign. så sender jeg info viedre til dig :)

lad være med at søg på ebay efter DLC , så får man bare et Chock!
http://cgi.ebay.co.uk/Mortal-Kombat-9-M ... 33671695bf

http://cgi.ebay.co.uk/Mortal-Kombat-9-J ... 33671690b8

Det er nærmest biligere at købe et nyt MK spil :lol:
krig
Niveau 6
 
Indlæg: 1475


ForegåendeNæste

Tilbage til Fighting

Hvem er online

Brugere der læser dette forum: Ingen og 2 gæster