Xboxlife forum

UFC Undisputed point

Alt snak om Fightingspil.

UFC Undisputed point

Indlægaf Roadrunner » 27. jul 2009 11:14

Hejsa,

I UFC oprettede jeg en kæmper i career delen og efter lang tid fik jeg et brev om, at jeg skulle trække mig tilbage. Jeg nåede dog ikke en særlig høj overall rating. Er nu igang med en ny karrier.

Men de point man få ved at sparre, hvordan fordeler man dem bedst, når min kæmper er bokser og judo udøver? Synes det er svært at placere dem, for at få mest ud af pointene.

Prøvede at kæmpe en online kamp. Total psyko jeg mødte. Han havde 110 i både styrke, hurtighed og cardio! Hvordan f... kan det lade sig gøre?

Og hvor kan jeg finde hvad de forskellige udtryk hedder? Når jeg er på træningslejer, får jeg ex at vide, at jeg skal lave en full mount! Med hvad f... er det. Kunne godt tænke mig, hvis der var en oversigt over de forskellige udtryk/begreber.

Håber I kan hjælpe mig.
Smerte er svaghed der forlader kroppen...
Roadrunner
Niveau 1
 
Indlæg: 68


Indlægaf Keras » 27. jul 2009 11:34

Det er en move list, når du trykker pause :) .
Billede
Sæt de gamle i fængsel og de kriminelle på plejehjem! Så får de gamle adgang til bad, hobbyer og gåture. Ingen vil kunne stjæle fra dem, og de vil få penge istedet for at skulle betale. De kriminelle kan få kold mad, igen penge, være helt alene, få slukket lyset kl 20:00 og få bad 1 gang i ugen (max)
Keras
Niveau 6
 
Indlæg: 1666



Tilbage til Fighting

Hvem er online

Brugere der læser dette forum: Ingen og 10 gæster

cron