Xboxlife forum

King of Fighters ´98 Ultimate Match!

Alt snak om Fightingspil.

King of Fighters ´98 Ultimate Match! Skal du ha´ det`?

Selvfølgelig!
1
8%
Nej - Jeg har ikke tid til alle de fighters!
1
8%
Nej - King of Fighters er ikke lige mig!
5
38%
Måske - Hvis der er lobbier!
2
15%
Njaehhh... Jeg ved det ikke rigtigt.
4
31%
 
Afgivne stemmer : 13

King of Fighters ´98 Ultimate Match!

Indlægaf Da Senzai » 29. jun 2009 21:16

... Kommer på Onsdag ifølge Destructiod!.

Det er lidt synd, at alle Fightersne kommer lige oven i hinanden. Jeg købte Garou, og det er efter UMK3 og DOA4 den bedste Fighter til Xbox 360 pt.

Jeg spillede det i lokal vs. med min Fighter Buddy, og det er godt nok lang tid siden, at vi har haft så meget sjov med en Fighter. Stilen i det er "realistisk", men med OVER-THE-TOP Moves! Karaten og TaekWonDo´en i det spil er for fed.

Det, der ødelægger spillet er, at der ingen online lobbier er = næsten ingen at spille imod.

Back on Topic. Jeg ved ikke rigtigt, om jeg skal købe ´98. Det er jo trodsalt en remake med flere figurer og bedre balance. Så det lyder tiltalende. Men hvis der HELLER ingen lobbier er, samtidigt med at så mange fightere udkommer på en gang, så er der vel ingen at spille med, og så er det lige meget. KOFXII er også rundt om hjørnet.

Hvad siger I?

Edit: Læste lige mit eget link igen! 64 Characters?! :o!
Billede
Da Senzai
Niveau 8
 
Indlæg: 9374
By: København


Indlægaf neonxaos » 29. jun 2009 22:08

Tjah - jeg har aldrig spillet en SNK fighter særlig seriøst... jeg snuser til demoen, men venter nok til KOF XII - især hvis jeg skal se på åndssvage borders igen, som i Garou.
:) X1 Street Fighter IV champ! :)
neonxaos
Niveau 5
 
Indlæg: 871


Indlægaf Da Senzai » 1. jul 2009 18:18

Så har jeg købt det! Forventninger var tårnhøje efter, at jeg fik fingrende i det uovertrufne Garou. KOF98UM burde være ligeså fantastisk,

Men Ak nej. Nøj, hvor er det sløjt. Det er ligeså tørt, kedeligt og stift som jeg husker. Og man kan ikke være en af de få KOF´ere, jeg synes er sej, nemlig Ramon.

Der er ingen lobbier online. Der er faktisk en okay Singleplayer-del med en Challenge mode, der går ud på, at man skal vinde kampe på bestemte måder. Det ændrer dog ikke på at selve spillet og figurerne i mine øjne er utroligt kedelige.

Mit førstehåndsindtryk er ihvertfald ikke så heldigt. køb Garou i stedet!

Jeg kunne også kun finde en online modstander. Hans GamerTag var TerryBogard 18 eller noget i den dur. Jeg tabte :P
Billede
Da Senzai
Niveau 8
 
Indlæg: 9374
By: København


Indlægaf Kayniel » 2. jul 2009 21:12

Jeg regner hverken med at købe KOF '98 eller KOF XII, men nu må vi se. Jeg har aldrig haft det specielt godt med serien.
http://share.xboxlife.dk/file/nzg4zjgzmwvhmdu2zdy0zdfiymm2y2mymty5nmu1owi.jpg
Kayniel
Niveau 7
 
Indlæg: 2038

Brugeravatar


Tilbage til Fighting

Hvem er online

Brugere der læser dette forum: Ingen og 13 gæster

cron