Xboxlife forum

UFC Undisputed turnering i weekenden?

Alt snak om Fightingspil.

UFC Undisputed turnering i weekenden?

Indlægaf Morten Skou » 21. maj 2009 10:36

Hejsa,

I morgen kommer det nye UFC spil som bekendt ud, i den forbindelse vil jeg høre om der er stemning for at vi laver en lille turnering f.eks. på lørdag?
Morten Skou
Redaktør
 
Indlæg: 16750


Indlægaf KingHans » 21. maj 2009 10:47

jeg har ikke mit før mandag... så kan vi ikke vente til efter det... så er jeg klart med
KingHans
Niveau 4
 
Indlæg: 335


Indlægaf Foxx » 21. maj 2009 12:13

KingHans skrev:jeg har ikke mit før mandag... så kan vi ikke vente til efter det... så er jeg klart med


Hvis man skal vente til alle der har det kan, så bliver der nok aldrig en turnering.
DJ Numzi
DJ AnD Lomilias23
Foxx
 
Indlæg: 2024


Indlægaf kornrocks » 21. maj 2009 12:33

Jeg kan klart anbefale det spil, jeg har en promo af det og det er ganske enkelt genialt.

Det er meget realistisk. Mange snakker om de oplever for hurtige knockouts eller lucky punches.. Det er jo netop det UFC er, man kan styre en kamp.. men laver man en fejl, bliver for ivrig eller for aggressiv, så er man pludselig åben og så kan et slag eller spark godt sende dig i gulvet med en KO.

Så siger folk jamen det er jo lucky punch, nej det er hva man i UFC kalder counter punch/kick... I UFC er det vigtigt at bruge sine parader og hele tiden bevæge sig rundt i ringen mens man ser sin modstander an.
kornrocks
Niveau 4
 
Indlæg: 632


Indlægaf Cena » 21. maj 2009 12:41

Enig med Kornrocks. KONGESPIL!
Billede
Cena
Niveau 7
 
Indlæg: 5325
By: You can't see me!


Indlægaf proz9c » 21. maj 2009 13:06

Jeg er meget frisk
proz9c
Niveau 1
 
Indlæg: 99


Indlægaf pongolle » 21. maj 2009 13:13

Coolshop afsendte mit eksemplar i går, men pga helligdagen kommer det først i morgen, eller lørdag :(

Men ser godt nok frem til det!

Glæder mig til at kunne vælge imellem Bisping, Jardine, Griffin, The spiderman Silva, St-Pierre osv.

Er Martin Kampmann egentlig med?
pongolle
Niveau 6
 
Indlæg: 1557
By: Århus


Indlægaf hamdermjay » 21. maj 2009 13:14

Har spillet demoen alt for meget allerede.. Det er så nice, og når man er så stor IRL UCF fan giver det bare meget mere..

Hvor kan man hurtigst købe det? Jeg er frisk

/hamdermjay
hamdermjay
Niveau 1
 
Indlæg: 67


Indlægaf Jibla » 21. maj 2009 13:20

kornrocks skrev:Det er meget realistisk.


Det er stadig alt for statisk og for wrestler agtigt i sit controlscheme til at jeg vil kalde det for realistisk. Og det baserer jeg på at alt foregår så langsomt, og at jeg selv træner mma. :p - men ellers har du da ret i meget af det du pointerer. :)

However, er der en retail butik der har et preorder tilbud på det? Det er nice nok, men ikke 500 bobs værd.

pongolle skrev:Er Martin Kampmann egentlig med?


Yup, han er med. :) - så du kan smadre ham med GSP alt det du vil.

http://mmajunkie.com/news/14310/ufc-200 ... ghters.mma
Billede
Jibla
Niveau 7
 
Indlæg: 4856


Indlægaf Cena » 21. maj 2009 13:23

pongolle skrev:Coolshop afsendte mit eksemplar i går, men pga helligdagen kommer det først i morgen, eller lørdag :(

Men ser godt nok frem til det!

Glæder mig til at kunne vælge imellem Bisping, Jardine, Griffin, The spiderman Silva, St-Pierre osv.

Er Martin Kampmann egentlig med?


Yes Kampmann er med og han sparker som en hest. Lavede Flash KO med ham på St-Pierre i går efter 1½ minuts fight :)
Billede
Cena
Niveau 7
 
Indlæg: 5325
By: You can't see me!


Indlægaf pongolle » 21. maj 2009 13:25

Cena skrev:
pongolle skrev:Coolshop afsendte mit eksemplar i går, men pga helligdagen kommer det først i morgen, eller lørdag :(

Men ser godt nok frem til det!

Glæder mig til at kunne vælge imellem Bisping, Jardine, Griffin, The spiderman Silva, St-Pierre osv.

Er Martin Kampmann egentlig med?


Yes Kampmann er med og han sparker som en hest. Lavede Flash KO med ham på St-Pierre i går efter 1½ minuts fight :)


Udemærket, St-Pierre gav sku ellers Bj Penn klø forleden! :shock:
pongolle
Niveau 6
 
Indlæg: 1557
By: Århus


Indlægaf Jibla » 21. maj 2009 13:27

Haha. Ja så kan man snakke om et urealistisk spil hvis Kampmann smadrede GSP. :D

Bliver spændende at se hvornår de skal møde hinanden irl....det er nok ganske realistisk sådan som Kampmann kæmper for tiden. :)
Billede
Jibla
Niveau 7
 
Indlæg: 4856


Indlægaf Cena » 21. maj 2009 13:28

Det skal så også lige siges at det var på beginner :) Det er straks en helt anden sag når man sætter niveauet op - Så kommer der altså ild i piben :)
Billede
Cena
Niveau 7
 
Indlæg: 5325
By: You can't see me!


Indlægaf pongolle » 21. maj 2009 13:31

Cena skrev:Det skal så også lige siges at det var på beginner :) Det er straks en helt anden sag når man sætter niveauet op - Så kommer der altså ild i piben :)


Hehe, okay..

Har du prøvet nogle online kampe, eller?
pongolle
Niveau 6
 
Indlæg: 1557
By: Århus


Indlægaf Gosser » 21. maj 2009 13:31

Er beginner det laveste niveau? I demoen slog jeg min modstander ud efter 2 sekunder, med ét solidt spark lige i face :lol: Det var på det laveste niveau.
Gosser
Niveau 7
 
Indlæg: 5174


Næste

Tilbage til Fighting

Hvem er online

Brugere der læser dette forum: Ingen og 14 gæster