Xboxlife forum

UFC Undisputed turnering i weekenden?

Alt snak om Fightingspil.

Indlægaf Cena » 24. maj 2009 10:49

Proz9c> Hvordan er du fået ubesejret igennem karrieren? Taber altid på submission når jeg kommer op mod de højere rank? Og det er på trods af jeg virkelig bruger mange af mine points på ground game.
Hvad klasse har du spillet i? Og hvad har dine fokus punkter været?

Er virkelig irriteret over de nakker mig på submission selvom jeg snurrer højre stik så hurtigt at der går ild i joypaddet.
Billede
Cena
Niveau 7
 
Indlæg: 5325
By: You can't see me!


Indlægaf Hullahopring dk » 24. maj 2009 10:52

Den bedste og nemmeste måde er at holde afstand:) Og hvis det ikke virker så gør du det at så snart du kan se du har tabt, trykker du på xbox knappen på dit joypad og trykker signout. Trykker sign in igen og prøver lykken igen i karriere. Ja det er lidt snyd men det virker for mig :)
Mangler nogle danskere at spille med som mig selv :)
Hullahopring dk
Niveau 1
 
Indlæg: 85


Indlægaf proz9c » 24. maj 2009 11:01

Kano > jeg har ikke spillet karriere endnu, kun lige hurtigt på expert, fik tæsk 2 gange så droppede jeg det. Min fokus er mest online.
proz9c
Niveau 1
 
Indlæg: 99


Indlægaf Cena » 24. maj 2009 12:06

Ahh sorry - det var en anden der havde den chievi hvor man skal gå ubesejret igennem.

Jeg syntes også konstant jeg holder afstand - men lige pludselig laver de lucky punch og så er man i gulvet. Nogle af dem har jeg prøvet at kæmpe mod 7-8 gange på forskellige måder ud at kunne slå dem.
Billede
Cena
Niveau 7
 
Indlæg: 5325
By: You can't see me!


Indlægaf Morten Skou » 24. maj 2009 12:09

Cena skrev:Ahh sorry - det var en anden der havde den chievi hvor man skal gå ubesejret igennem.

Jeg syntes også konstant jeg holder afstand - men lige pludselig laver de lucky punch og så er man i gulvet. Nogle af dem har jeg prøvet at kæmpe mod 7-8 gange på forskellige måder ud at kunne slå dem.


Jeg oplever præcis det samme. Jeg kan simpelthen ikke nakke ham der ligger på 3. pladsen. Har fået smæk af ham 4-5 gange nu, altid på submission.
Morten Skou
Redaktør
 
Indlæg: 16750


Indlægaf Cena » 24. maj 2009 12:15

Jep og har ellers læst at når man ryger i submission skal man snurre rundt på right stick hvis man har god submission defence og slå knapperne hvis man har meget i strenght. Dog virker INTET af dette for mig. Er flere gange blevet subbed med fuldt grøn.

Latterligt irriterende mand!

Og som skou siger når man kommer op mod top 5 er de jo 80-90 overall og ens egen mand er maks 40-50. Rimelig dårlige vilkår!
Billede
Cena
Niveau 7
 
Indlæg: 5325
By: You can't see me!


Indlægaf Morten Skou » 24. maj 2009 12:53

Hvornår ender career egentligt? er det når man er nummer 1?
Morten Skou
Redaktør
 
Indlæg: 16750


Indlægaf Cena » 24. maj 2009 13:02

Nej det er når man når 100.000 i credit. Eller det var det for mig i 1. første gennemspilning i hvert fald.

Har hørt om nogen hvor karrieren sluttede på 33-0. Så det er nok minimum antal kampe.
Billede
Cena
Niveau 7
 
Indlæg: 5325
By: You can't see me!


Indlægaf proz9c » 24. maj 2009 13:51

Man burde oprette en liga af en form Scandinavian / Europe league, og så lave nogle hold / et hold..
proz9c
Niveau 1
 
Indlæg: 99


Indlægaf Morten Skou » 24. maj 2009 13:56

Det kræver jo bare lidt, at spillet fungerer bedre online... men måske når der kommer en patch.
Morten Skou
Redaktør
 
Indlæg: 16750


Indlægaf Morten Skou » 24. maj 2009 13:58

Nu fik jeg lige en besked om, at der kun var et år tilbage af min kontrakt :D
Morten Skou
Redaktør
 
Indlæg: 16750


Indlægaf proz9c » 24. maj 2009 14:00

Jeg har ikke oplevet det kører andet end flydende når jeg holder mig til at spille mod folk inden for EU
proz9c
Niveau 1
 
Indlæg: 99


Indlægaf Morten Skou » 24. maj 2009 14:29

Hm, noget der undrer mig lidt, er at når jeg ser i min "status", så er både Striking technique og grappling technique stadigvæk lvl 1.

Kan man få den højere på en eller anden måde?
Morten Skou
Redaktør
 
Indlæg: 16750


Indlægaf Cena » 24. maj 2009 14:53

Ja du bliver tilbudt at træne i nogle sessions indimellem. Der skal du klare diverse task som giver 10p stykket. Du skal have 150 point for at stige til næste level.
Billede
Cena
Niveau 7
 
Indlæg: 5325
By: You can't see me!


Indlægaf Morten Skou » 24. maj 2009 15:01

Hm... jeg har selvfølgelig fået de der tilbud hvor man kan vælge imellem forskellige alternative trænere - men jeg har ikke prøvet nogle tasks?
Morten Skou
Redaktør
 
Indlæg: 16750


ForegåendeNæste

Tilbage til Fighting

Hvem er online

Brugere der læser dette forum: Ingen og 12 gæster

cron